Hij noemt mij gewoon een creep voor echt helemaal niets en ik denk dat hij toch wel rijkelijk in de vetten zit en niet alleen in de buik regioquote:
nee dat geloof ik nietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij noemt mij gewoon een creep voor echt helemaal niets en ik denk dat hij toch wel rijkelijk in de vetten zit en niet alleen in de buik regio
Laten we hem dit verder afhandelenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet
Hij gaat sportschool toch?
Ik ben benieuwd, hij is nu klaar met lunchenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Laten we hem dit verder afhandelen
Je zou je ook eens een keer niet zo kunnen aanstellen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Nog steeds veel last van mijn enkel, goffedomme
Bedankt makker. Dit had ik even nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou je ook eens een keer niet zo kunnen aanstellen.
Mietje.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Een situatieschets @Zipportalquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:26 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
De FOK! detectives komen voorzichtig uit hun holletje.
@:Zipportal
@:Caland
@:Wereldgozer
@:3rr0r
NWS / 17-jarig meisje dood gevonden in Amsterdam, slachtoffer van misdrijf
Dat is meer iets voor als iemand vermist is en dus mogelijk nog leeft. Topic kan een boost krijgen als blijkt dat er asielzoekers in de buurt worden opgevangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:36 schreef onlogisch het volgende:
De FOK! detectives komen voorzichtig uit hun holletje.
@:Zipportal
@:Caland
@:Wereldgozer
@:3rr0r
NWS / 17-jarig meisje dood gevonden in Amsterdam, slachtoffer van misdrijf
Ik zag haar weer overal posten dat ze niet meer wakker wilde worden, @GGMM als lifecoach werpt nog niet echt de vruchten afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |