Kom net buiten en het is smerig fris inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:21 schreef Zorro het volgende:
Zo, mijn jas maar weer tevoorschijn gehaald.
Tyfuskoud.
Na de afgelopen dagen is het juist een verademing van een weekeinde, heel fijn om even die vieze warmte het huis uit te duwenquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Wel een tegenvallend weekend qua weer
Meanwhile zijn zelfs de Britse vakantiegangers hier nu naar binnen gevlucht.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:21 schreef Zorro het volgende:
Tyfuskoud.
Ja, dat is wel prettig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na de afgelopen dagen is het juist een verademing van een weekeinde, heel fijn om even die vieze warmte het huis uit te duwen
Geloof er niks van. Volgens mij serveert het barpersoneel gewoon geen bier meer buiten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Meanwhile zijn zelfs de Britse vakantiegangers hier nu naar binnen gevlucht.
In de zon bakken bij 41 graden is blijkbaar where they draw the line 🥲
Hadden ze zowaar goed voorspeldquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:49 schreef INViCTuS het volgende:
Wel een tegenvallend weekend qua weer
Dat 100% in huis is het weer lekker fris, slapen is ook weer erg fijnquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na de afgelopen dagen is het juist een verademing van een weekeinde, heel fijn om even die vieze warmte het huis uit te duwen
Doe maar een VR-bril op.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Want ik wil nog wel ff keer naar het strand.
Maar nu eerst door de zure appel heen bijten, bewolking, motregenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welnee prima Nederlands zomers weer nog komende paar dagen
Alles open doorwaai weer!quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:21 schreef Zorro het volgende:
Tyfuskoud.
ohh?? droog hier met zelfs net een beetje zonquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar nu eerst door de zure appel heen bijten, bewolking, motregen
Wat een grote verschillen toch altijd in dit land, zuchtje wind lenen?? Hele dag al woei hierquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Alles open doorwaai weer!... maar er staat geen zuchtje wind.
Zonder t-shirt genot vandaagquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Dagen als dit zijn altijd wel typisch, de ene helft van de mensen loopt nog gewoon lekker in korte broek en de andere helft kleedt zich alsof ze op poolexpeditie gaan![]()
Stuur maar door. Was zweten op het windstille voetbalveldquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat een grote verschillen toch altijd in dit land, zuchtje wind lenen?? Hele dag al woei hier
15 graden is de objectief juiste grens voor kort/lang.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
Dagen als dit zijn altijd wel typisch, de ene helft van de mensen loopt nog gewoon lekker in korte broek en de andere helft kleedt zich alsof ze op poolexpeditie gaan![]()
Is het er inmiddels al?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Stuur maar door. Was zweten op het windstille voetbalveld
Een lange broek is sowieso al kut.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
15 graden is de objectief juiste grens voor kort/lang.
(10 graden voor hardlopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |