quote:HOENDERLOO – Woensdagavond stond er rond 19.00 uur een lange rij voor ijssalon IJs van Co in Hoenderloo. De wachttijd liep op tot zo’n 25 minuten.
De combinatie van zomerse temperaturen, de vakantieperiode en de drukbezochte zomerbraderie in het dorp zorgde ervoor dat veel mensen op zoek gingen naar verkoeling. Voor velen was dat in de vorm van een ijsje bij de bekende ijssalon.
IJs van Co staat al jaren bekend als een populaire bestemming op de Veluwe voor ambachtelijk bereid ijs.
Foto: Persbureau Heitink
Het doet geen reet, kun je beter onder een koude douche gaan staan of ijsbad voor verkoeling.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van 25 minuten in een drukke rij staan, grotendeels in de zon, krijg ik het warmer dan wat ik voor het gevoel zou verkoelen met een ijsje. Nee dank je.
Ik kan het concentreren van sneu volk alleen maar toejuichen. Dat betekent namelijk dat je elders minder kans hebt om ermee in contact te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat loopt er toch een sneu volk rond. Nou ja in dit geval staan ze allemaal stil, maar toch...
Ik vind een ijsje wel lekker hoor met dit weer, maar...ik loop straks even naar de vriezer, pak er één uit, en ga weer zitten. Toch liever dat dan 25 minuten, of 25 seconden, in een rij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het doet geen reet, kun je beter onder een koude douche gaan staan of ijsbad voor verkoeling.
Dachten ze ook van de rij voor het ouderlijk huis van de TS.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef Jordy-B het volgende:
Wat een lange rij, oh dan moet het wel heel lekker zijn!
Pensioengenieterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze dandy dan, driekwart broek zodat zijn witte sokken kunnen shinen
Mijn ogen vielen vooral op die milf die daar rechts op dat bankje zitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze dandy dan, driekwart broek zodat zijn witte sokken kunnen shinen
Kan aan mijn ogen liggen maar ik vind die laatste foto er aardig zonnig uitzien. Vooral het gedeelte waar de mensen staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt zin in een ijsje en meer mensen blijken datzelfde idee te hebben gehad, en je wacht geduldig want er is geen brandende zon maar een lichtbewolkte avond. Ik zie het probleem niet, laat staan de nieuwswaarde.
De nieuwswaarde lijkt mij zo helder als wat. Het lijden dat gepaard gaat met deze verstrengende hitte tijdens deze hittegolf met hitteplan en dan een rij terwijl je een ijsje wilt halen. Het enige punt van discussie lijkt mij of dit BREAKING nieuws is of niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt zin in een ijsje en meer mensen blijken datzelfde idee te hebben gehad, en je wacht geduldig want er is geen brandende zon maar een lichtbewolkte avond. Ik zie het probleem niet, laat staan de nieuwswaarde.
Typisch een onderwerp voor VER.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had er over zitten te denken, maar omdat dit nieuws van gister avond was had ik besloten om dat er niet bij te zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De nieuwswaarde lijkt mij zo helder als wat. Het lijden dat gepaard gaat met deze verstrengende hitte tijdens deze hittegolf met hitteplan en dan een rij terwijl je een ijsje wilt halen. Het enige punt van discussie lijkt mij of dit BREAKING nieuws is of niet.
Ik help je een handje!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:11 schreef Optimizer het volgende:
[..]
Ik had er over zitten te denken, maar omdat dit nieuws van gister avond was had ik besloten om dat er niet bij te zetten.
Mocht je als mod van dienst een andere keuze willen maken, dan staat het je vrij de topictitel aan te passen.
Iemand moet het hart van Nederland nieuws bezorgenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is een reeds laagstaande avondzon en het is wat heiig, dan is het temperatuurverschil met de lommer daarnaast heel klein. Of je dan de schaduw opzoekt of toch dat ijsje wil is een afweging die die mensen prima zelf kunnen maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan aan mijn ogen liggen maar ik vind die laatste foto er aardig zonnig uitzien. Vooral het gedeelte waar de mensen staan.
Dan nemen ze een ijsje tegen de klimaatstress.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De nieuwswaarde lijkt mij zo helder als wat. Het lijden dat gepaard gaat met deze verstrengende hitte tijdens deze hittegolf met hitteplan en dan een rij terwijl je een ijsje wilt halen. Het enige punt van discussie lijkt mij of dit BREAKING nieuws is of niet.
Zie ook Amsterdam, waar mensen minimaal een uur in de rij staan voor een of andere nieuwe versie van een frietje cq. patatje/koekje/enzovoort, dat ze op TikTok hebben gezien. "Andere mensen willen het, en dan wil ik het ook."quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat loopt er toch een sneu volk rond. Nou ja in dit geval staan ze allemaal stil, maar toch...
Het meedoen denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef junkiesietze het volgende:
wat is dat toch met mensen die hier geen problemen mee hebben? ik was direct naar een supermarkt gegaan en een bak schepijs gekocht ofzo.
fuck wachten in die hitte.
Nou is de kwaliteit en smaak van een goede ijsboer en supermarktbakken wel een heel groot verschil hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef junkiesietze het volgende:
wat is dat toch met mensen die hier geen problemen mee hebben? ik was direct naar een supermarkt gegaan en een bak schepijs gekocht ofzo.
Als het in een snackbar een rotzooi is zou ik er toch liever geen eten kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zie ook Amsterdam, waar mensen minimaal een uur in de rij staan voor een of andere nieuwe versie van een frietje cq. patatje/koekje/enzovoort, dat ze op TikTok hebben gezien. "Andere mensen willen het, en dan wil ik het ook."
Ik haal m'n frietje/patatje liever bij Eiburgh Snacks of zo. Zonder kaas oid eroverheen, ook prima. Geen lange rij. Instagrammable is die plek sowieso niet; daarvoor is het er een veels te grote rotzooi.
Aan het eten zelf mankeert niks. Maar de decoratie oogt als een bij elkaar geraapt geheel waar niet over nagedacht lijkt. De wc's zijn Dixi's.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als het in een snackbar een rotzooi is zou ik er toch liever geen eten kopen.
Misschien werden ze meteen geboosterd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef junkiesietze het volgende:
Genieten mag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:48 schreef Jahr00n het volgende:
Er staan ook wel weer een stel simpele zielen in de rij te wachten zeg jemig. De laatste euro's van de wajong weer uitgeven aan ongezonde rotzooi. Die mensen maken toch ook altijd de verkeerde keuzes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |