quote:HOENDERLOO – Woensdagavond stond er rond 19.00 uur een lange rij voor ijssalon IJs van Co in Hoenderloo. De wachttijd liep op tot zo’n 25 minuten.
De combinatie van zomerse temperaturen, de vakantieperiode en de drukbezochte zomerbraderie in het dorp zorgde ervoor dat veel mensen op zoek gingen naar verkoeling. Voor velen was dat in de vorm van een ijsje bij de bekende ijssalon.
IJs van Co staat al jaren bekend als een populaire bestemming op de Veluwe voor ambachtelijk bereid ijs.
Foto: Persbureau Heitink
Het doet geen reet, kun je beter onder een koude douche gaan staan of ijsbad voor verkoeling.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:06 schreef heywoodu het volgende:
Van 25 minuten in een drukke rij staan, grotendeels in de zon, krijg ik het warmer dan wat ik voor het gevoel zou verkoelen met een ijsje. Nee dank je.
Ik kan het concentreren van sneu volk alleen maar toejuichen. Dat betekent namelijk dat je elders minder kans hebt om ermee in contact te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat loopt er toch een sneu volk rond. Nou ja in dit geval staan ze allemaal stil, maar toch...
Ik vind een ijsje wel lekker hoor met dit weer, maar...ik loop straks even naar de vriezer, pak er één uit, en ga weer zitten. Toch liever dat dan 25 minuten, of 25 seconden, in een rij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het doet geen reet, kun je beter onder een koude douche gaan staan of ijsbad voor verkoeling.
Dachten ze ook van de rij voor het ouderlijk huis van de TS.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef Jordy-B het volgende:
Wat een lange rij, oh dan moet het wel heel lekker zijn!
Pensioengenieterquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze dandy dan, driekwart broek zodat zijn witte sokken kunnen shinen
Mijn ogen vielen vooral op die milf die daar rechts op dat bankje zitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze dandy dan, driekwart broek zodat zijn witte sokken kunnen shinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |