Ja als hij open gaat in 2089 ben ik al de pijp uitquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef DrDentz het volgende:
Daar komt het Attractiepark Rotterdam dat alle andere parken van de kaart zal vegen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
omdat die grond vlakbij de zee niet geschikt is voor stellages als achtbanen enzo. DUH
denk ik.
Kweenie hoor, maar in hartje centrum amsterdam is niet bepaald uithoek en je hebt daar ook geen lekker pretpark zittenquote:
Grond is te duur, infrastructuur al over belast en er wonen geen leuke mensenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
omdat die grond vlakbij de zee niet geschikt is voor stellages als achtbanen enzo. DUH
denk ik.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:14 schreef Lenny77 het volgende:
Omdat alle coole mensen in het Oosten wonen natuurlijk
Begint ergens bij Nordhorn inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:14 schreef Lenny77 het volgende:
Omdat alle coole mensen in het Oosten wonen natuurlijk
Amsterdam is eigenlijk al 1 groot pretpark.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
Gebouwd?
Wat heb je nou aan de linkerkant van NL zitten?
Een Drievliet. Een Duinrell. Dat zijn toch echt heel verouderde C-tier parken op zijn best.
Waarom geen gigantisch park met internationale allure rond onze hoofdstad bijvoorbeeld. Het zou genoeg mensen trekken. (Uit binnen en buitenland)
Ik haat niet op drievlietquote:
Buitenlanders zien NL als 1 groot gebiedje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:13 schreef DrDentz het volgende:
Maar voor een Amerikaan zijn de Efteling en Walibi gewoon "in de buurt van Amsterdam".
Er is gewoon geen plek in de randstad voor een groot park.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Buitenlanders zien NL als 1 groot gebiedje.
Maar wat ik bedoel te zeggen is niet de locatie maar de plek. Een Drievliet of Duinrell is niet aantrekkelijk voor buitenlanders om specifiek naartoe te reizen. Mensen komen wel van ver voor Efteling Toverland of Walibi. Dat zijn parken met echte interessante thematiek of attracties. Linkerkant van NL ontbreekt dit gewoon. Is jammer. Iemand moet dat gat opvullen en het is niet Van der Most.
Echt niet. Toeristen komen misschien speciaal voor de Efteling. Maar voor Toverland of Walibi boek je echt niet een tripje naar Nederlandquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel te zeggen is niet de locatie maar de plek. Een Drievliet of Duinrell is niet aantrekkelijk voor buitenlanders om specifiek naartoe te reizen. Mensen komen wel van ver voor Efteling Toverland of Walibi.
Jawel van die achtbaanfanaten komen in groepen naar Walibi om in Goliath en Untamed te gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt niet. Toeristen komen misschien speciaal voor de Efteling. Maar voor Toverland of Walibi boek je echt niet een tripje naar Nederland.
Maar linkerkant NL is niet 1 grote randstad. Waarom geen grote park in Zeeland . Plek zat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is gewoon geen plek in de randstad voor een groot park.
Oh jawel, toverland en Walibi hebben beide hoog aangeschreven coasters in hun assortiment. Parkfanaten houden een coastercount bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt niet. Toeristen komen misschien speciaal voor de Efteling. Maar voor Toverland of Walibi boek je echt niet een tripje naar Nederland.
Je ziet online op YouTube dat veel van die toeristen deze 3 parken meepakken. Al zal Efteling het meest aanspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar linkerkant NL is niet 1 grote randstad. Waarom geen grote park in Zeeland . Plek zat.
Serieus? Wat er in Amerikaanse parken staat als Cedar Point, fluit Walibi en Toverland met gemak weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jawel van die achtbaanfanaten komen in groepen naar Walibi om in Goliath en Untamed te gaan
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
denk ik.
Waarom zou je in Amsterdam willen wonen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar in hartje centrum amsterdam is niet bepaald uithoek en je hebt daar ook geen lekker pretpark zitten
Niet om het een of ander, maar zo oostelijk ligt de Efteling helemaal niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoel te zeggen is niet de locatie maar de plek. Een Drievliet of Duinrell is niet aantrekkelijk voor buitenlanders om specifiek naartoe te reizen. Mensen komen wel van ver voor Efteling Toverland of Walibi. Dat zijn parken met echte interessante thematiek of attracties. Linkerkant van NL ontbreekt dit gewoon. Is jammer. Iemand moet dat gat opvullen en het is niet Van der Most.
Ja maar die moeten alles doen hèquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serieus? Wat er in Amerikaanse parken staat als Cedar Point, fluit Walibi en Toverland met gemak weg.
Maar grappig, dat wist ik niet.
Maakt niet uit. Iedere kilometer naar het oosten voelt voor een westerling als een wereldreis.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar zo oostelijk ligt de Efteling helemaal niet.
[ afbeelding ]
precies mijn punt, als ze dat in het zand hadden gebouwd was alles weggezakt.quote:
Rotterdam is al een attractie-park an sichquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:43 schreef DrDentz het volgende:
Daar komt het Attractiepark Rotterdam dat alle andere parken van de kaart zal vegen.
Als je in Rotterdam flats van 200+ meter kunt bouwen moet een lullig achtbaantje vast ook wel lukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
precies mijn punt, als ze dat in het zand hadden gebouwd was alles weggezakt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
in het oosten willen alleen paupers wonen daarom is de grond lekker goedkoop
Zou dat eerder een dierentuin noemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Amsterdam is eigenlijk al 1 groot pretpark.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar linkerkant NL is niet 1 grote randstad. Waarom geen grote park in Zeeland . Plek zat.
Ook meteen iemand erbij in dienst nemen om het te checken?quote:grote park
Volgens mij worden er al genoeg mensen getrokken in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
Gebouwd?
Een Drievliet. Een Duinrell. Dat zijn toch echt heel verouderde C-tier parken op zijn best.
Waarom geen gigantisch park met internationale allure rond onze hoofdstad bijvoorbeeld. Het zou genoeg mensen trekken. (Uit binnen en buitenland)
Fenix gedaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben vorige week naar Toverland geweest , ik had er nooit van gehoord
Zeeland ligt ook lekker centraal tov. Parijs, Londen en Hamburg.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ergens in de 30 wasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik was met mijn kleindochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ergens in de 30 was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Derderangs heet dat. Derderangs.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
Gebouwd?
In het Westen wonen zoveel mensen die zich niet weten te gedragen dat het onmogelijk is daar een beheersbaar pretpark neer te zetten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Näsenbar het volgende:
In het oosten van het land is geen zak te beleven, daarom zijn mensen er pretparken gaan bouwen om nog een beetje vertier in hun leven te hebben.
Langsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:31 schreef Hogwarts het volgende:
Ik ken iemand die in Kaatsheuvel woont en dat is niet op een meter afstand van de Efteling en er zijn gewoon debielen die langs zijn huis parkeren want gratis en vervolgens moet je alsnog 30 minuten lopen
Niet trekken in de Droomvlucht.quote:
Ik zie maar een heel klein stuk van Zeeland.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:44 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeten ze wel boeren gaan uitkopen en wegen aanpassen.
Andere deel ligt te geïsoleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik zie maar een heel klein stuk van Zeeland.
Ja vooral op de wallenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij worden er al genoeg mensen getrokken in Amsterdam.
Wajoo een echte gilfquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik was met mijn kleindochter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |