Die had hem betraptquote:
ja ik heb het hem ook niet horen zeggenquote:
Die heeft gewoon jeuk, en iedereen mag krabbenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
roma is che al helemaal vergeten?
Moet SBS6 constant er een filter overheen monteren, das veuls te duur.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
Linda past daar wel, valt ook op foute mannen.
Het zou voor mij een pluspunt zijn als ze het niet letterlijk na doen die scene, maar er een eigen draai aangevenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat Erik in zo'n kansloos bondje zit, nu dik in de min dankzij El Che, maar hij heeft wel van Fabio gewonnen.Wat een irritante idioot is dat. Die heeft de rol van Fleuris overgenomen, vandaar dat die zo timede is. Hij kan overigens ook niet eens een paar dobbelsteentjes stapelen zonder te trillen, daar heeft hij vaker last van gehad in het verleden bij opdrachten.
Wel een leuke opdracht, erg benieuwd naar de z.g.n. acteerprestaties van Alexander. Het zou voor Erik ook wel leuk zijn om dit na te spelen, dat wordt ultra cringe samen met Anne. Maar ik begrijp dat El Che en Anne het gaan doen?
Ons het maar een rommelig iets. Heb leukere opdrachten gezien eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat hele gedoe vind ik wel grappig (met die geheime opdracht)
Ja liep ook steeds achter Laura aan...heel irritantquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zat die Alexander ook Secret Story?![]()
Gerard en Karim waren
Dat is lang geleden he, kan me alleen herinneren dat sharon won toch met de tsunami dat zij dat overleefde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:55 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja liep ook steeds achter Laura aan...heel irritant
Gerard en Karim waren echt leuk
Zeker weten lekker overdreven doenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:07 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Het zou voor mij een pluspunt zijn als ze het niet letterlijk na doen die scene, maar er een eigen draai aangeven
Was dat niet 'van hetzelfde bondje'?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat, begrijp jij het nog, ik niet
Ik moet toegeven dat ik geniet van deze cyclus.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Nou die oud bondgenoten toevoegen ( in vakantietijd) heeft ze echt kijkers gekost ..
Oh nee toch niet
Nah, ik niet echt. Dat alleskunner is leuk, maar niet vanwege de oud bondgenoten. Heb ook een beetje het gevoel dat ze zich een beetje superieur voelen, soort van bondgenoten-experts.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geniet van deze cyclus.![]()
Slechts één iemand van de Vossen mocht erop staan volgens mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
hij zei toch meerdere keren
er mochten niet meer op de foto staan
maar die laatste telde wel ??
Sereen vind ik sowieso een topwijf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Nah, ik niet echt. Dat alleskunner is leuk, maar niet vanwege de oud bondgenoten. Heb ook een beetje het gevoel dat ze zich een beetje superieur voelen, soort van bondgenoten-experts.
Zowel Floris als Serena lopen de hele dag de bemiddelaar uit te hangen en tips te geven hoe ze zich moeten gedragen in de loods. Alsof die twee ook maar enige levenswijsheid hebben! Snotneuzen.
Schreeuwkutje doet dit ook af en toe, maar is verder wel zichzelf. Ahum, alsof je daar zo blij van wordt.
Oh, dat zeker! En ik vind het ook terecht dat ze terug mocht komen; ze is er om gezondheidsredenen uit gegaan. Maar ze is wel nog erg jong en doet af en toe net alsof ze de wijsheid in pacht heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Sereen vind ik sowieso een topwijf.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:55 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond! Pre-weekend bondgenoten! Nog ff lekker rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |