abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218497642
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218497936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:21 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Oke... overdrijven is ook een vak he 🫣🫣🫣
Precies wat Debbie altijd doet. Ik borduur voort op haar eigen acties.
pi_218497955
Ik snap de logica niet dat Debbie oude beelden van de kinderen hergebruikt/laat staan op haar socials🤷‍♀️ Sowieso plakt zij de gezichtjes niet goed af en bij bewegende beelden zijn ze regelmatig gewoon te zien.
pi_218497963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef Xmuis het volgende:
Kwam via JvP ook weer eens bij WilvanTien terecht. Hemeltjelief, was daar gebeurd?
?
Ik zie niks bijzonders. Niet iets wat anders is dan anders.
pi_218497967
De juice channels zijn in mijn ogen zo wanhopig op zoek naar signalen die hun roddels kunnen versterken, dat ze alleen maar ongeloofwaardiger worden. Laat het los.

Ik vind de vakantie van am er best gezellig uit zien. Al viel me wel op dat hun tent in de brandende zon staat, zonder enige beschutting en dicht op elkaar. Lijkt me een oncomfortabele plek. Maar morgen gaan ze verder op doorreis begrijp ik.
pi_218498153
Lotte B: Die foto van haar vriend met zijn telefoon in zijn hand, ik vind hem daar op Emile Ratelband lijken 🙈.
pi_218498279
Michelle is morgen jarig, niet zoals ik in het andere topic las dan iemand dacht vandaag.

Juichechannels zijn echt op elke slakken zout aan het leggen. Ik denk wel dat Michelle niet lekker in haar vel zit en daar wat gaande is, maar om nu met zo’n zekerheid te zeggen dat ze uit elkaar zijn, gaat echt te ver.

Debbie, Debbie, Debbie. Ik gun haar vooral een goede bh en bikinitop met goede ondersteuning. Haar borsten hangen er zo sneu bij.
pi_218498319
Die Lieke-vm. Die denkt ook dat ze wat betekend voor de samenleving met haar werken na de vakantie.

Ze is influencer, ik blijf het ongelooflijk vinden dat hun dit echt zien als een baan.
pi_218498344
De Geertsen zijn uit eten 🎉
pi_218498359
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die Lieke-vm. Die denkt ook dat ze wat betekend voor de samenleving met haar werken na de vakantie.

Ze is influencer, ik blijf het ongelooflijk vinden dat hun dit echt zien als een baan.
Ik moest echt grinniken want op haar eerste " werkdag" ging ze haar nagels laten doen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218498362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ik dacht dat je een grapje maakte maar dit heeft ze gewoon echt geschreven 🥲
pi_218498369
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:06 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik moest echt grinniken want op haar eerste " werkdag" ging ze haar nagels laten doen.
Dat bedoel ik. Ze vinden zichzelf zo relevant maar ze voegen totaal niks toe aan de maatschappij.
pi_218498379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Harper het volgende:
Leuk! Lijkt erop dat ze het zelf koken tot een absoluut minimum beperken deze vakantie (ik geef ze groot gelijk, die rug van Maarten moet langer mee;)). En leuk dat ze zoveel plezier hebben bij die animatie
pi_218498415
quote:
In de airco hoop ik voor ze.

De enige twee volwassenen zijn nu nog AM en Maarten toch?
pi_218498422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Leuk! Lijkt erop dat ze het zelf koken tot een absoluut minimum beperken deze vakantie (ik geef ze groot gelijk, die rug van Maarten moet langer mee;)). En leuk dat ze zoveel plezier hebben bij die animatie
Ik geef ze zeker gelijk om niet elke dag te koken, maar ik was vaker gaan uit eten/afhaal. Alleen maar snacken is niks.
De supermarkt waar ze elke dag waren heeft trouwens ook erg goede verse maaltijden maar blijkbaar was dat niks voor hun.
pi_218498467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Michelle is morgen jarig, niet zoals ik in het andere topic las dan iemand dacht vandaag.

Juichechannels zijn echt op elke slakken zout aan het leggen. Ik denk wel dat Michelle niet lekker in haar vel zit en daar wat gaande is, maar om nu met zo’n zekerheid te zeggen dat ze uit elkaar zijn, gaat echt te ver.

Debbie, Debbie, Debbie. Ik gun haar vooral een goede bh en bikinitop met goede ondersteuning. Haar borsten hangen er zo sneu bij.
Het is het weer net niet hè bij Debbie😅
pi_218498477
quote:
Nou dan is dat de eerste fatsoenlijke maaltijd, ik heb alleen nog maar ongezonde meuk gezien
pi_218498491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:15 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik geef ze zeker gelijk om niet elke dag te koken, maar ik was vaker gaan uit eten/afhaal. Alleen maar snacken is niks.
De supermarkt waar ze elke dag waren heeft trouwens ook erg goede verse maaltijden maar blijkbaar was dat niks voor hun.
Maar de Geertsen lusten en eten alles hoor!
Ik heb het gevoel dat AM de trage zomers in het huisje van haar ouders wel mist. Had altijd het idee dat ze daar wat meer kon ontspannen
pi_218498499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:43 schreef Die_van_verderop het volgende:
Lotte B: Die foto van haar vriend met zijn telefoon in zijn hand, ik vind hem daar op Emile Ratelband lijken 🙈.
Haha Tjakka!
Vind hem net zo irritant als Emile
pi_218498529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
?
Ik zie niks bijzonders. Niet iets wat anders is dan anders.
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.
pi_218498558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar de Geertsen lusten en eten alles hoor!
Ik heb het gevoel dat AM de trage zomers in het huisje van haar ouders wel mist. Had altijd het idee dat ze daar wat meer kon ontspannen
Precies dat idee heb ik ook
Hoewel deze week er relaxter uitzag dan die week met al die oudere kinderen erbij.
pi_218498592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.
Ik zie vooral een heel erg strakgetrokken en onbeweeglijk gezicht.
pi_218498650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Vind ik ook. De combi met Tien heb ik altijd al raar gevonden.
pi_218498686
quote:
Mogen ze vaker doen. Kunnen ze de meiden ook even wat tafelmanieren aanleren... mes in verkeerde hand en met de vingers eten...
En rolt AM nou de bolderkar voor zich uit bij binnenkomst? Met rondje filmen rond de tafel dacht ik in hoek van het beeld dat te zien 🙈
pi_218498689
quote:
Ik vind het echt leuk om te zien dat ze genieten. Het doet zoveel fijner aan dan de beelden van de hups in Frankrijk
pi_218498698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:35 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ik zie vooral een heel erg strakgetrokken en onbeweeglijk gezicht.
Is mij niet opgevallen.
pi_218498707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef Kaatjepuk het volgende:

😆
pi_218498736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:45 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ik vind het echt leuk om te zien dat ze genieten. Het doet zoveel fijner aan dan de beelden van de hups in Frankrijk
Ik vind dit er veel leuker uitzien dan de vakantie in Frankrijk met alle grotere kinderen erbij
pi_218498775
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind dit er veel leuker uitzien dan de vakantie in Frankrijk met alle grotere kinderen erbij
Ik vind het lijken alsof ze er bij de oudere kinderen bij wil horen als vriend i.p.v. als moeder
pi_218498791
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:44 schreef Holaa het volgende:

[..]
Mogen ze vaker doen. Kunnen ze de meiden ook even wat tafelmanieren aanleren... mes in verkeerde hand en met de vingers eten...
En rolt AM nou de bolderkar voor zich uit bij binnenkomst? Met rondje filmen rond de tafel dacht ik in hoek van het beeld dat te zien 🙈
Klopt want Lotje is te moe om zelf te lopen
pi_218498842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Klopt want Lotje is te moe om zelf te lopen
Het is toch geen 1 jarige, vind het echt geen gezicht.
pi_218498850
quote:

[..]
Ik ook!

En ik snap echt dat je het leuk vindt om met z’n allen bij elkaar te zijn en (een paar dagen) gezamenlijk vakantie te vieren. Maar soms “past” het gewoon niet zo goed (meer) en dat is ook prima. Het is heel logisch dat kleuters, pubers, studenten/jong volwassenen en midlife-crisissers allemaal andere behoeften hebben op vakantie. En dan ook nog in zo’n enorme groep, met daarin allemaal stelletjes met ook weer een eigen dynamiek, plus de groepsdynamiek die ook weer anders is dan thuis. Pfff ik zou voor minder afgevoerd kunnen worden hoor.
Misschien ervaren ze nu zelf ook dat het krampachtig vasthouden aan het grote gezin toch wel veel energie vreet en dat het met dit kleinere groepje een stuk meer ontspannen is.
pi_218498943
Wel bijzonder trouwens dat de Geerts-clan in Frankrijk nog collectief hangry wordt als er niet op tijd wordt gegeten ‘s avonds, maar dat het in Spanje geen enkel probleem blijkt te zijn om na 22u nog uit eten te gaan 😅

Maar hee, flexibiliteit, dus ik juich het toe hoor!
pi_218498952
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:44 schreef Holaa het volgende:

Sorry maar dit is bezopen. Als ze te moe is om te lopen dan draag je haar toch gewoon even?

Verder ziet het er gezellig uit!
Hopelijk beseffen ze de jongere kinderen het goed doen op wat meer exclusieve aandacht.
pi_218498990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 23:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Sorry maar dit is bezopen. Als ze te moe is om te lopen dan draag je haar toch gewoon even?

Verder ziet het er gezellig uit!
Hopelijk beseffen ze de jongere kinderen het goed doen op wat meer exclusieve aandacht.
Als ze idd pas om 22:00 gaan eten kan ik mij voorstellen dat Lotje niet meer zo gezellig is.
In de disco was ze wel op de dansvloer.
En als je dan met de bolderkar gaat omdat het restaurant stukje lopen is, laat m dan buiten staan
pi_218499035
Maar misschien kon Lot in de bolderkar gewoon lekker blijven liggen terwijl de rest eet. Snap het probleem niet. Kind is 4 jaar, jongste in een gezin, laat haar lekker zitten. Ze kan haar hele leven nog lopen.

Tenminste…. Als ze niet teveel met Debbie omgaat want zij heeft vast wel tips hoe ze in haar volwassen leven ook nog lekker rond gereden kan worden.
pi_218499114
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 22:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het lijken alsof ze er bij de oudere kinderen bij wil horen als vriend i.p.v. als moeder
Dit. En dat veranderd de hele sfeer vind ik
pi_218499129
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 23:05 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik ook!

En ik snap echt dat je het leuk vindt om met z’n allen bij elkaar te zijn en (een paar dagen) gezamenlijk vakantie te vieren. Maar soms “past” het gewoon niet zo goed (meer) en dat is ook prima. Het is heel logisch dat kleuters, pubers, studenten/jong volwassenen en midlife-crisissers allemaal andere behoeften hebben op vakantie. En dan ook nog in zo’n enorme groep, met daarin allemaal stelletjes met ook weer een eigen dynamiek, plus de groepsdynamiek die ook weer anders is dan thuis. Pfff ik zou voor minder afgevoerd kunnen worden hoor.
Misschien ervaren ze nu zelf ook dat het krampachtig vasthouden aan het grote gezin toch wel veel energie vreet en dat het met dit kleinere groepje een stuk meer ontspannen is.
Helemaal met je eens!
pi_218499184
Waarom laat Judith Bob tanken 🤦♀ ik zag laatst nog een sticker bij een tankstation om te waarschuwen dat je kinderen niet moet laten tanken
pi_218499331
Beetje jammer wel dat AM maar blijft herhalen dat het warm is . Ze moeten zelfs in de airco zitten en ze is klaar met de warmte . Mens zeik niet zo .

Oh ja en de tafelmanieren van alle Geertsen zijn afgrijselijk. Ik had ooit een vriendje als puber die ook niet begreep hoe bestek werkt en erger nog het niet wilde leren. At ook gewoon een frikandel zo vanuit het bakje , bijna slurpend 🤢Ik gruwel ervan.

Ergste is nog dat ze zo op het internet staan en zelfs als ze het wel ooit leren dit levenslang voor iedereen terug te vinden is .
pi_218499521
- veel te warm voor -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 14-08-2025 07:38:38 ]
Go hard or go home
pi_218499584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:02 schreef poohenzo het volgende:
Beetje jammer wel dat AM maar blijft herhalen dat het warm is . Ze moeten zelfs in de airco zitten en ze is klaar met de warmte . Mens zeik niet zo .

Oh ja en de tafelmanieren van alle Geertsen zijn afgrijselijk. Ik had ooit een vriendje als puber die ook niet begreep hoe bestek werkt en erger nog het niet wilde leren. At ook gewoon een frikandel zo vanuit het bakje , bijna slurpend 🤢Ik gruwel ervan.

Ergste is nog dat ze zo op het internet staan en zelfs als ze het wel ooit leren dit levenslang voor iedereen terug te vinden is .
Ik vind het knap dat Lot het zo volhoud tot laat in de avond, of zal ze tussendoor toch wat slapen.
Tafelmanieren is niet besteed aan de familie Geerts!
pi_218499649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 00:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom laat Judith Bob tanken 🤦♀ ik zag laatst nog een sticker bij een tankstation om te waarschuwen dat je kinderen niet moet laten tanken
Lekker autonoom poep hebben aan regels
pi_218499702
Die laatste post van DBM, ze zegt letterlijk dat ze zichzelf even wat veren in de reet steekt. Die vrouw is echt zó vol van zichzelf🫣😂🙈
pi_218499748
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:18 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Lekker autonoom poep hebben aan regels
Gewoon aso
pi_218499832
De familie Geerts heeft gewoon de verkeerde camping getroffen. Er zijn zoveel pareltjes in Frankrijk. Zijn beter af op een familie camping dan een overkoepelende organisatie.

Met een groot gezin is het gewoon pittig om iedereen tevreden te hebben op een camping. Daarnaast is de jongste echt nog hun kleintje. Als je maar 2 kids hebt begrijp je die dynamiek gewoon niet.

Mama lotje praat teveel over haar mama buik, beter gaat ze in therapie. Deze vent gaat het sowieso niet worden wat een bla bla Emelie Ratelband idd
pi_218499838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 01:02 schreef poohenzo het volgende:

Een frikandel met handen eten doet half Nederland. Dus dat is een beetje een slecht voorbeeld 🤪. De vis die ze aten was al een prima voorbeeld. Getver.

Iemand noemde hier ook dat het mes in de verkeerde hand zat. Tsja volgens de officiële etiquette wel. Maar hier thuis vind ik het belangrijker dat ze met bestek eten dan of ze het in de juiste hand houden hoor 😅.

Ik vind het er verder deze vakantie vooral relaxed uitzien bij de Geertsen zo zonder alle kinderen. Maar ik vrees dat ze haar paradepaardje volgend jaar gewoon weer in gaat zetten.
pi_218499854
quote:

[..]
Eigenlijk zie je hier op vakantie wat er ook thuis gebeurd. Het grooote gezin is veel te veel voor haar. Emotioneel is ze zelf nog een puber en kan ook de aandacht niet verdelen tussen de ouderen en de jongeren. Als dat uit elkaar is en ze nog maar een paar kinderen overhoudt gaat dat beter.
Zou beter zijn als ze thuis de volwassen kinderen ook volwassen laat zijn en beseft dat ze een moeder is van kinderen in de basisschool leeftijd.
pi_218499855
Curlymom kan toch ook niet meer leven van haar account? Of zal haar woning nu vrij zijn? Weduwe en wezen pensioen.
Snap haar ex schoonfamilie dan wel 🤭
pi_218499872
Ik vind AM eigenlijk heel cool met haar pubers omgaan. Als ze zou stoppen met filmen en haar kroost verkopen … dan is het nog niet zo verkeerd daar 😉
pi_218499873
quote:
De tekst eronder ook al;
Bob mocht van MIJ voor het eerst tanken, ook al zou het worden afgeraden of verboden, ze doet het toch.
En dat eeuwige getetter door haar heen, zal hij dat ook doen waar anderen bij zijn?
Ze kan toch ook zeggen dat hij even moet wachten.
En Judith heeft het heet, ja t is zomer dan kan dat.
pi_218499889
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Een frikandel met handen eten doet half Nederland. Dus dat is een beetje een slecht voorbeeld 🤪. De vis die ze aten was al een prima voorbeeld. Getver.

Iemand noemde hier ook dat het mes in de verkeerde hand zat. Tsja volgens de officiële etiquette wel. Maar hier thuis vind ik het belangrijker dat ze met bestek eten dan of ze het in de juiste hand houden hoor 😅.

Ik vind het er verder deze vakantie vooral relaxed uitzien bij de Geertsen zo zonder alle kinderen. Maar ik vrees dat ze haar paradepaardje volgend jaar gewoon weer in gaat zetten.
Hier word door de kinderen ook nog wel eens met de handen gegeten, tja ach.
Ooh en ik eet al mijn hele leven met mijn vork rechts en mijn mes links? En nu 🤔😅
pi_218499900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:18 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Eigenlijk zie je hier op vakantie wat er ook thuis gebeurd. Het grooote gezin is veel te veel voor haar. Emotioneel is ze zelf nog een puber en kan ook de aandacht niet verdelen tussen de ouderen en de jongeren. Als dat uit elkaar is en ze nog maar een paar kinderen overhoudt gaat dat beter.
Zou beter zijn als ze thuis de volwassen kinderen ook volwassen laat zijn en beseft dat ze een moeder is van kinderen in de basisschool leeftijd.
Ik denk dat je een punt hebt. Ze wil ook teveel de regie houden over allemaal. Haar vaste ritme, iedere week dag in dag uit hetzelfde.
Ik ben best van de regelmaat maar hoe ouder de kinderen worden hoe meer je dat moet laten varen. Ook ivm baantjes, andere schooltijden enz.
En denk dat het bij haar ook zo gebeurt omdat er best een leeftijdsverschil tussen de oudste en jongste zit, dat verschilt teveel qua opvoeding.
pi_218499982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
De tekst eronder ook al;
Bob mocht van MIJ voor het eerst tanken, ook al zou het worden afgeraden of verboden, ze doet het toch.
En dat eeuwige getetter door haar heen, zal hij dat ook doen waar anderen bij zijn?
Ja, dat denk ik wel
pi_218500011
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
De tekst eronder ook al;
Ja dat doet B ook waar anderen bij zijn.
pi_218500019
Demammavan: Ik zie het probleem niet zo met Jet in de bolderkar. Ik zou met die hitte ook geen zin hebben om haar te tillen. En dan is het pick your battles en lekker in de bolderkar hoor.
pi_218500104
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:48 schreef Miepje77 het volgende:
Demammavan: Ik zie het probleem niet zo met Jet in de bolderkar. Ik zou met die hitte ook geen zin hebben om haar te tillen. En dan is het pick your battles en lekker in de bolderkar hoor.
Het gaat om Lot. En ik denk dat je het in het grotere plaatje moet zien. Lot wordt in alles klein gehouden, waaronder de bolderkar
pi_218500121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:48 schreef Miepje77 het volgende:
En ik zou haar ook niet tillen, dan blijft ze maar lekker staan. Als ze wat consequenter met haar zijn en niet continue haar zin geven dan gaat ze vanzelf mee.
pi_218500152
Als je meerdere kinderen hebt als normaal.
Dan is de jongste altijd nog de jongste, die hou je niet bewust klein. Zo werkt dat gewoon. Ik zie gewoon een gelukkig kind er groeien ongelukkigere kinderen op

Ik hou als volwassene nog steeds mijn bestek verkeerd vast. Zo vaak een tik voor gehad. Want tafelmanieren worden erin gedramd als kind met Franse familie 😣.
pi_218500155
Laten staan?

Zo makkelijk gezegd. Zie ik eigenlijk nooit iemand doen 🤣
pi_218500190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:18 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Curlymom kan toch ook niet meer leven van haar account? Of zal haar woning nu vrij zijn? Weduwe en wezen pensioen.
Snap haar ex schoonfamilie dan wel 🤭
- we gaan nog steeds niet speculeren over de doodsoorzaak -

[ Bericht 11% gewijzigd door Deisyy op 14-08-2025 09:42:18 ]
pi_218500194
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Laten staan?

Ik zou eens goed om me heen kijken dan;) supermarkt, stoep...zoveel ouders die niet mee gaan in dat gedram. Elke keer de zin geven krijg je geen leukere kinderen van. En zeker niet als ze al bijna 5 zijn met dit gedrag.
pi_218500214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En ik zou haar ook niet tillen, dan blijft ze maar lekker staan. Als ze wat consequenter met haar zijn en niet continue haar zin geven dan gaat ze vanzelf mee.
Nou dit. Ze is bijna 5. Maar goed, ik heb pas weer bij AM gekeken sinds de vakantie dus eigenlijk heb ik geen idee hoe het daar gaat in het normale dagelijkse leven.
pi_218500230
AM vindt de vriendelijkheid van de Spanjaarden een beetje eng soms. Ja gelukkig is het etaleren van je kinderen in de meest kwetsbare posities voor meer dan 90.000 volgers (anoniem nog niet eens meegerekend) dat niet.
pi_218500261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:03 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Het gaat om Lot. En ik denk dat je het in het grotere plaatje moet zien. Lot wordt in alles klein gehouden, waaronder de bolderkar
Sorry Lot. K vergiste mij even in de naam.
pi_218500267
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Laten staan?

Zeker op vakantie niet hoor.
pi_218500281
De mama van:

Je merkt nu extra hoe krampachtig Am de grote kinderen erbij heeft willen hebben voor het plaatje deze vakantie. Met veel en dure boodschappen, veel borrels,overal om lachen, alles ophemelen, een extra auto gekocht zelfs.

Nu kan ze veel meer ontspannen en (op haar manier) genieten van de vakantie en haar kinderen. Ze hoeft zich niet te overschreeuwen.

Wees blij en dankbaar als je kinderen nog mee willen of willen langskomen, maar als ze dat niet willen is het helemaal oke. Dat is namelijk heel natuurlijk en zegt niks over de band die je met ze hebt.
pi_218500287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:21 schreef Ballerina888 het volgende:
AM vindt de vriendelijkheid van de Spanjaarden een beetje eng soms. Ja gelukkig is het etaleren van je kinderen in de meest kwetsbare posities voor meer dan 90.000 volgers (anoniem nog niet eens meegerekend) dat niet.
Een paar stories daarna plaatst ze j en l nog in beeld met een ontbloot bovenlijf half onder de lakens uit.
pi_218500294
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
Die laatste post van DBM, ze zegt letterlijk dat ze zichzelf even wat veren in de reet steekt. Die vrouw is echt zó vol van zichzelf🫣😂🙈
Hahahahaha, en in dr nieuwste post zegt ze dat ze vandaag toch maar niet gaat sporten🙈😂dr pols voelt niet zo lekker, én het komt toevallig wel heel handig uit want druk, druk, druk met inpakken(daar is ze toch al de hele week mee bezig,gaan ze emigreren ofzo?). En als je pols 'niet zo lekker voelt' dan ga je toch gewoon cardiotraining doen? Of je benen trainen? Echt, ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf zo erg voor de gek houdt, wat een fantast die vrouw!
pi_218500303
quote:
Ja maar, Bob wilde het he?
pi_218500341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:32 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Hahahahaha, en in dr nieuwste post zegt ze dat ze vandaag toch maar niet gaat sporten🙈😂dr pols voelt niet zo lekker, én het komt toevallig wel heel handig uit want druk, druk, druk met inpakken(daar is ze toch al de hele week mee bezig,gaan ze emigreren ofzo?). En als je pols 'niet zo lekker voelt' dan ga je toch gewoon cardiotraining doen? Of je benen trainen? Echt, ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf zo erg voor de gek houdt, wat een fantast die vrouw!
En ze moet naar de apotheek zegt ze terwijl ze vorige week een hele doos zooi daar vandaan haalde. Die vrouw spoort niet. Ze gaat 1 weekje, dat pak ik in een uurtje bij elkaar.
pi_218500381
CM: ik wist niet dat zij naast weduwe ook wees is? Verdrietig voor haar, zoveel verlies mee maken tekent je. . Ik hoop bij haar ook en dat ze er geen financiële zorgen bij heeft. Het is al erg genoeg met welke gevoelens zij vanaf nu de rest van haar leven moet leven.

AM; eens wat er gezegd wordt over dat Lot gewoon de kleinste in de wereld n groot gezin is. Misschien met twee kinderen andere dan met een groter gezin. Ik herken het wel. Ik heb vier kinderen waarvan de jongste twee kinderen n aanzienlijk stuk scheelt. Dat blijft gewoon het kleintje. Is niks mis mee. Lot ziet er uit als een geliefd en gelukkig kind.

Ik ben niet ineens moraal ridder geworden overigens. De tafel manieren van de familie Geerts vind ik tenenkrommend. Dan heb ik het niet alleen over de manier waarop er gegeten wordt, maar ook hoe ze aan tafel verschijnen. Ik begrijp dat het een camping is en dat je niet in gala naar een restaurant gaat. Maar even opfrissen en een schoon tshirt is het minste.

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 14-08-2025 10:59:10 ]
pi_218500411
Iedereen gefeliciteerd met Michelle! Neem er een stukje taart op en glas bubbels.
pi_218500425
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:
CM: ik wist niet dat zij naast weduwe ook wees is? Verdrietig voor haar, zoveel verlies mee maken tekent je. . Ik hoop bij haar ook en dat ze er geen financiële zorgen bij heeft. Het is al erg genoeg met welke gevoelens zij vanaf nu de rest van haar leven moet leven.

AM; eens wat er gezegd wordt over dat Lot gewoon de kleinste in de wereld n groot gezin is. Misschien met twee kinderen andere dan met een groter gezin. Ik herken het wel. Ik heb vier kinderen waarvan de jongste twee kinderen n aanzienlijk stuk scheelt. Dat blijft gewoon het kleintje. Is niks mis mee. Lot ziet er uit als een geliefd en gelukkig kind.

Ik ben niet ineens moraal ridder geworden overigens. De tafel manieren van de familie Geerts vind ik tenenkrommend. Dan heb ik het niet alleen over de manier waarop er gegeten wordt, maar ook hoe ze aan tafel verschijnen. Ik begrijp dat het een camping is en dat je niet in gala naar een restaurant gaat. Maar even opfrissen en een schoon tshirt is het minste.
CM; ik denk dat er bedoeld wordt dat haar kinderen wezenpensioen krijgen niet zij zelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 14-08-2025 10:59:24 ]
pi_218500442
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:51 schreef Kaatjepuk het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met Michelle! Neem er een stukje taart op en glas bubbels.
Is de happy birthday to me spam al begonnen? ;)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218500483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:32 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En dan er ook bij zetten; maar eens een keer naar mijn lichaam luisteren. Zij doet niet alles, voor iedere scheet gaat ze toch maar niet sporten.
pi_218500552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:51 schreef Kaatjepuk het volgende:
Maximaal vieren!
pi_218500566
Wat heeft DBM toch veel was iedere keer. Verkleden zij zich meerdere keren per dag ofzo
En wat heeft ze het toch druk die meid. Ze is de hele week al aan het inpakken voor 1 weekje weg! Dramaqueen
pi_218500610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:21 schreef Ballerina888 het volgende:
En bij de vriendelijke Spanjaarden staat ze er gewoon naast. Maar eng hoor.
pi_218500614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maximaal vieren!
Maximaal dankbaar voor weer een jaar met maximale liefde met de liefdes en de BFF’s en de familie en pappie. Proost!
pi_218500625
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En bij de vriendelijke Spanjaarden staat ze er gewoon naast. Maar eng hoor.
Het is natuurlijk al heel vaak gezegs hier, maar ze is echt wereldvreemd.
pi_218500639
quote:

[..]
Maximaal vieren!
Ik had al wel een verjaardagspost verwacht eigenlijk
pi_218500664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:28 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Maximaal dankbaar voor weer een jaar met maximale liefde met de liefdes en de BFF’s en de familie en pappie. Proost!
En het klavertje natuurlijk!
pi_218500828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:25 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ooh en ik eet al mijn hele leven met mijn vork rechts en mijn mes links? En nu 🤔😅
Dat ze het bestek nog niet goed vasthouden, ok daar kan ik op zich nog wel inkomen, al
Zijn ze 12
Maar om in een restaurant een stuk vis in je mond te proppen met je vingers en daarna je vingers aflikt, tsja daar zou ik wat van zeggen of het ze afleren.

-Ophouden over het uiterlijk van de kinderen.
Donna

[ Bericht 14% gewijzigd door Donna op 14-08-2025 10:55:37 ]
pi_218500829
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Komt misschien nog wel. Met veel alcohol en 2 hapjes tiramisu, want er moet bijgegeten worden. En vooral veel beelden van innige omhelzingen en een maximale glimlach. En vast ook nog wel wat dramatische nietszeggende teksten over het afgelopen jaar.
pi_218500842
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat ze het bestek nog niet goed vasthouden, ok daar kan ik op zich nog wel inkomen, al
Zijn ze 12
Maar om in een restaurant een stuk vis in je mond te proppen met je vingers en daarna je vingers aflikt, tsja daar zou ik wat van zeggen of het ze afleren.

Stuk weggehaald over het uiterlijk van de kinderen.
Donna

Oprechte vraag: waarom heb jij overal enters tussen? Zelfs halverwege een zin of na een paar woorden in een zin. Is er iets mis met jouw telefoon oid? Het leest nogal onrustig en neemt veel ruimte in beslag.

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 14-08-2025 10:56:12 ]
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 10:57:42 #87
382129 crew  Donna
pi_218500868
Ik weet niet hoe vaak ik dit nog moet herhalen, maar asjeblieft laat het uiterlijk van minderjarige kinderen nu eens buiten beschouwing.
pi_218500873
quote:

[..]
Zijn ze 12

Donna

Nou ik snap je oprecht niet. Ze zitten gewoon in normale kleding aan tafel. Echt hou op hoor. En even iets met je vingers in je mond stoppen nou nou.
pi_218500878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:52 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Komt misschien nog wel. Met veel alcohol en 2 hapjes tiramisu, want er moet bijgegeten worden. En vooral veel beelden van innige omhelzingen en een maximale glimlach. En vast ook nog wel wat dramatische nietszeggende teksten over het afgelopen jaar.
Die post komt er sowieso wel, want ze lezen hier vast mee en de schijn moet worden opgehouden
pi_218500906
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:57 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik dit nog moet herhalen, maar asjeblieft laat het uiterlijk van minderjarige kinderen nu eens buiten beschouwing.
En ook voor de zoveelste keer, stop met het bespreken van de vermoedelijke doodsoorzaak van de man van Curlymom.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218500907
Ik zie echt niks geks aan het uit eten gaan van de Geertsen. Fijn voor ze dat ze dit zo kunnen doen en de kinderen ook van alles laten proeven/eten.

Bolderkar/buggy; ik vind daar niks van dat jonge kinderen (en ouders) daar nog gebruik van maken. Ze gaan echt allemaal wel een keer lange stukken lopen. En eerlijk? Het lijkt me ook best praktisch. Schiet het tenminste nog een beetje op.
pi_218500930
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zie echt niks geks aan het uit eten gaan van de Geertsen. Fijn voor ze dat ze dit zo kunnen doen en de kinderen ook van alles laten proeven/eten.

Ik ook eigenlijk niet.
Ja, het is smerig om te zien hoe een van de tweeling iets in haar mond stopt en onwijs vette vingers heeft. Maar dat is AM aan te rekenen, omdat die met de camera weer eens er bovenop zit.

Knap hoe ze alles proeven en proberen.
pi_218500931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:25 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik heb mijn bestek ook al m’n hele leven andersom. Geen haan die ernaar kraait 😅. Maar goed, ik voldoe regelmatig niet aan de standaarden van hier 🤪
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 11:06:07 #94
382129 crew  Donna
pi_218500939
quote:

[..]
Zijn ze 12

Donna

Ik heb deze reactie al aangepast en ik wil er geen soep van maken, maar ik vind eigenlijk de hele post niet oké. Laat die kinderen lekker eten of in een bolderkar zitten. Echt hoor. Waarom moet 'je' (meerder mensen hier) altijd zo bij alles aangeven dat zij het anders zouden doen. Voel je je dan beter ofzo?

Gefeliciteerd dat je kinderen (in jouw ogen) netter eten en wel de hele dag op hoog tempo kunnen wandelen. Taart?
pi_218500946
Ik denk ook dat AM zichzelf aan het overschreeuwen is als de grotere kinderen erbij zijn.
Nu is ze inderdaad veel rustiger en meer ontspannen.

Alsof ze een reputatie hoog te houden heeft tegenover de oudere kinderen. En ook tegenover de volgers.
pi_218500964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb deze reactie al aangepast en ik wil er geen soep van maken, maar ik vind eigenlijk de hele post niet oké. Laat die kinderen lekker eten of in een bolderkar zitten. Echt hoor. Waarom moet 'je' (meerder mensen hier) altijd zo bij alles aangeven dat zij het anders zouden doen. Voel je je dan beter ofzo?

Gefeliciteerd dat je kinderen (in jouw ogen) netter eten en wel de hele dag op hoog tempo kunnen wandelen. Taart?

Daarvoor moeten we bij Michelle zijn vandaag 😉
pi_218500969
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:54 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Oprechte vraag: waarom heb jij overal enters tussen? Zelfs halverwege een zin of na een paar woorden in een zin. Is er iets mis met jouw telefoon oid? Het leest nogal onrustig en neemt veel ruimte in beslag.
😂sorry, ik heb mijn lenzen nog niet in.
Ga er op letten.
pi_218500970
quote:

[..]

Amen!

Maar zo gaat het hier steeds. Echt niets kunnen ze goed doen!
Ik zou wel graag eens een vlieg of een vogel willen zijn om mee te kijken hoe het gaat bij de mensen die commentaar op dit soort dingen hebben. Of hun dat soort dingen inderdaad wel volgens de "regels" doen 🫣😅
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 11:10:43 #99
382129 crew  Donna
pi_218500973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:01 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En ook voor de zoveelste keer, stop met het bespreken van de vermoedelijke doodsoorzaak van de man van Curlymom.
En (de oorzaak van) het lichaam van MB.

Over het algemeen gaat het echt goed in dit topic, maar sommige dingen komen echt bijna elke dag terug. Daar raken we wel eens een beetje zat van. :7 :7
pi_218501006
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:04 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Ik ook eigenlijk niet.
Ja, het is smerig om te zien hoe een van de tweeling iets in haar mond stopt en onwijs vette vingers heeft. Maar dat is AM aan te rekenen, omdat die met de camera weer eens er bovenop zit.

Knap hoe ze alles proeven en proberen.
Zeker is dat AM aan te rekenen, n het hoeft echt niet perfect, het zijn kinderen .
pi_218501009
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb mijn bestek ook al m’n hele leven andersom. Geen haan die ernaar kraait 😅. Maar goed, ik voldoe regelmatig niet aan de standaarden van hier 🤪
Doen linkshandigen sowieso toch, bestek andersom?
pi_218501028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:01 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Het stoort me ook niet. Ze zitten in een campingrestaurant oid, het is geen sterrenrestaurant.

Het verbaast me wel dat de tweeling allebei inktvis bestellen, terwijl ze niet weten of ze het lusten/lekker vinden.
Ik zou het dan eerst zelf bestellen en ze een stukje laten proeven, zodat ze het de volgende keer kunnen bestellen. Of vragen of het als voorgerecht te bestellen is, zodat ze het eventueel daarna als hoofdgerecht kunnen bestellen.

Maar misschien vindt AM het geen probleem om ze iets anders te laten bestellen als ze het toch niet lekker vinden ofzo.
pi_218501041
quote:

[..]

Nou, zo onvriendelijk als jij het nu benoemt is het echt niet bedoeld , niet door mij en ik denk ook niet door anderen.
Er wordt hier continu gediscussieerd over zaken bij de influencers .
pi_218501042
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Het verbaast me wel dat de tweeling allebei inktvis bestellen, terwijl ze niet weten of ze het lusten/lekker vinden.

Ik zou het heerlijk vinden als mijn kinderen dat zouden doen. Die zitten heel snel te miepen over dingen die ze niet kennen en nog nooit gegeten hebben. Cool juist !
pi_218501088
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:18 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik zou het heerlijk vinden als mijn kinderen dat zouden doen. Die zitten heel snel te miepen over dingen die ze niet kennen en nog nooit gegeten hebben. Cool juist !
Tja, ik vind het dan weer voedselverspilling (en geld) als ze het toch niet blijken te lusten. Daarom mijn ideeën die ik een paar regels er na opperde.
pi_218501094
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:15 schreef Livaes het volgende:

[..]
- we gaan nog steeds niet speculeren over de doodsoorzaak -
Doe ik dat?
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 11:26:08 #107
382129 crew  Donna
pi_218501109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Daarvoor moeten we bij Michelle zijn vandaag 😉
Lekker. Ik lik m'n vingers er bij af. :s)
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 11:30:51 #108
382129 crew  Donna
pi_218501138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Doe ik dat?
Nee, diegene die op jou reageerde.
pi_218501168
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik haal de wijn en mn 28 bikini's! #allesvoorhetperfecteplaatje
pi_218501184
quote:

[..]
Ja dat is knap, ook leuk dat ze dat doen
pi_218501201
Sanneke gaat nu toch voor een tweedehands bakfiets zodat ze er meer zelf op uit kan! Wat goed. Hopelijk gaat ze er dan ook echt wat meer op uit.

Waar m’n haren wel recht van overeind gingen staan was de tekst over “het verdriet dat ze had gehoopt dat anderen meer met hen op pad zouden gaan.” 🤯

Gelukkig schrijft ze daarna zelf wel dat het hun leven is en dat ze moet denken in mogelijkheden, maar echt, hoe komt ze toch bij zulk soort dingen?
pi_218501236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:37 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke gaat nu toch voor een tweedehands bakfiets zodat ze er meer zelf op uit kan! Wat goed. Hopelijk gaat ze er dan ook echt wat meer op uit.

Waar m’n haren wel recht van overeind gingen staan was de tekst over “het verdriet dat ze had gehoopt dat anderen meer met hen op pad zouden gaan.” 🤯

Gelukkig schrijft ze daarna zelf wel dat het hun leven is en dat ze moet denken in mogelijkheden, maar echt, hoe komt ze toch bij zulk soort dingen?
Ik denk dat Sanneke oprecht moeite heeft met contact zoeken, en ja als je zelf geen stappen onderneemt dan is het eenzijdige autosnelweg en stoppen anderen geen energie meer in jou.
Ik vind het jammer dat ze dit zo ervaart, voor haar en voor haar zoontje.
Zou fijn zijn als ze een keer iemand ontmoet die haar daarbij helpt.
pi_218501258
quote:

Maar ze houden iedereen buiten de deur. Thuiskapster wil ze niet, kennissen via insta ontmoeten vind ze eng, dus wie moet er dan met hun uit?
Ik vind het rot dat ze zich zo voelt maar probeer eens iedere dag te wandelen. Ik lees net bij wilvantien dat het haar zo heeft geholpen
pi_218501263
quote:

[..]
Idem... steeds weer die friet met nuggets omdat het veilig is 🤦‍♂️ ik zou blij worden (en van verbazing van mijn stoel vallen) als ze iets bijzonders bestellen
pi_218501278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke oprecht moeite heeft met contact zoeken, en ja als je zelf geen stappen onderneemt dan is het eenzijdige autosnelweg en stoppen anderen geen energie meer in jou.
Niet alleen stappen, maar ook de manier van reageren. Het zal wel haar autisme zijn (of misschien is het haar karakter) maar als ik zie hoe ze reageert op insta en threads, kan ik me voorstellen dat contacten op een gegeven moment zoiets hebben van ‘laat maar’. Het ligt vrijwel altijd aan iemand anders, ze heeft weinig zelfreflectie.
pi_218501293
Hoezo kan Sanneke niet bij haar moeder komen om voor haar te zorgen? Gek voor een mantelzorger! Ik zie haar sowieso nauwelijks bij haar moeder dus of ze heeft niet zo veel hulp nodig of ze krijgt hulp van een ander lijkt me. Ik ben benieuwd hoe vaak ze die bakfiets gaat gebruiken.. Maar ik hoop oprecht voor haar en vooral M dat ze er dan vaak op uit gaat.
pi_218501310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:44 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar ze houden iedereen buiten de deur. Thuiskapster wil ze niet, kennissen via insta ontmoeten vind ze eng, dus wie moet er dan met hun uit?
Ik vind het rot dat ze zich zo voelt maar probeer eens iedere dag te wandelen. Ik lees net bij wilvantien dat het haar zo heeft geholpen
Dat wandelen deed ze iedere dag toch 🤪
Nee, maar eens hoor. Ik vind het ook rot dat ze zich zo voelt. Maar verdriet hebben omdat je had gehoopt dat andere mensen vaker met je op pad zouden gaan (lees: je op zouden komen halen om ergens heen te gaan), dat vind ik echt zó raar, zo passief je leven leiden.
pi_218501354
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet alleen stappen, maar ook de manier van reageren. Het zal wel haar autisme zijn (of misschien is het haar karakter) maar als ik zie hoe ze reageert op insta en threads, kan ik me voorstellen dat contacten op een gegeven moment zoiets hebben van ‘laat maar’. Het ligt vrijwel altijd aan iemand anders, ze heeft weinig zelfreflectie.
Als mijn vrienden op insta continu zouden klagen dat ik te weinig betrokken was bij hun zwangerschap, dat ik niet (genoeg) op kraamvisite kwam, dat ik geen eten of boodschappen had meegenomen als ik wél kwam, dat ik hun niet vaak genoeg ophaalde thuis om iets te gaan doen, dat ze zo teleurgesteld waren in hun vriendschap met me… ja, dan zou ik ook echt zin hebben om weer meer af te spreken met ze 😅
pi_218501384
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:48 schreef Jenn1806 het volgende:
Hoezo kan Sanneke niet bij haar moeder komen om voor haar te zorgen? Gek voor een mantelzorger! Ik zie haar sowieso nauwelijks bij haar moeder dus of ze heeft niet zo veel hulp nodig of ze krijgt hulp van een ander lijkt me. Ik ben benieuwd hoe vaak ze die bakfiets gaat gebruiken.. Maar ik hoop oprecht voor haar en vooral M dat ze er dan vaak op uit gaat.
Haar moeder ging alleen op vakantie toch? In hoeverre heeft zij dan zorg nodig? Ik ben mantelzorger van 2 personen. Beiden kunnen echt niet alleen op vakantie hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 14-08-2025 12:13:17 ]
pi_218501394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:57 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Als mijn vrienden op insta continu zouden klagen dat ik te weinig betrokken was bij hun zwangerschap, dat ik niet (genoeg) op kraamvisite kwam, dat ik geen eten of boodschappen had meegenomen als ik wél kwam, dat ik hun niet vaak genoeg ophaalde thuis om iets te gaan doen, dat ze zo teleurgesteld waren in hun vriendschap met me… ja, dan zou ik ook echt zin hebben om weer meer af te spreken met ze 😅
Sanneke klaagt altijd. En als ze even niks heeft om over te klagen dan zoekt ze wel wat. Geen wonder dat haar sociale contacten beperkt zijn.

Eigenlijk best knap ook hoe zij het voor elkaar krijgt om overal het negatieve van en in te zien. Met zo’n instelling had ze toch ook nooit naar zo’n recreatiepark moeten verhuizen? Ik ga er voor het gemak vanuit dat ze alle opties m.b.t. afstanden en vervoer heeft meegenomen in de beslissing om daar te gaan wonen.
En over de gevolgen van daar zitten met een baby zal ze vast ook nagedacht hebben. Sanneke zoekt immers alles tot op de bodem uit😬

[ Bericht 19% gewijzigd door JaNeeDan op 14-08-2025 12:12:42 ]
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:10:43 #121
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218501425
Volgens mij heeft Sanneke het idee dat een bakfiets al haar problemen gaan oplossen. Maar als je het al niet eens kunt opbrengen om te wandelen met je baby, waarom zou je dan wel op de fiets stappen? Daarbij denk ik dat ze het fietsen op een bakfiets onderschat, maar hopelijk maakt ze eerst een proefrit. En dan ook nog even een sneer aan anderen uitdelen, gek he dat ze niet langskomen?

Ik schrik er ook van dat ze het heeft over een eventuele tweede kind. Het is financieel allemaal zo zwaar, psychisch voelt ze zich niet goed, onzekerheid over hun woning… En dan prioriteit geven aan een bakfiets, you go girl.
pi_218501454
Ik vind t knap van Sanneke dat ze toegeeft dat ze meer in oplossingen moet denken.
Ik hoop dat deze bakfiets haar meer vrijheid gaat geven en ze zich beter gaat voelen
pi_218501469
En over vriendjes mee uit school nemen in de bakfiets.
Dat duurt nog jaaaaren wie weet hoe lang die bakfiets het doet.
Maar ze heeft er goed over nagedacht en hoeft geen tips
pi_218501475
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:26 schreef Donna het volgende:

[..]
😆 post je moeder dat dan ook online
pi_218501482
quote:

Ze schreef een tijd geleden ook dat ze het jammer vond dat niet meer mensen op kraambezoek zijn gekomen
pi_218501483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:10 schreef LALAA het volgende:
Volgens mij heeft Sanneke het idee dat een bakfiets al haar problemen gaan oplossen. Maar als je het al niet eens kunt opbrengen om te wandelen met je baby, waarom zou je dan wel op de fiets stappen? Daarbij denk ik dat ze het fietsen op een bakfiets onderschat, maar hopelijk maakt ze eerst een proefrit. En dan ook nog even een sneer aan anderen uitdelen, gek he dat ze niet langskomen?

Ik schrik er ook van dat ze het heeft over een eventuele tweede kind. Het is financieel allemaal zo zwaar, psychisch voelt ze zich niet goed, onzekerheid over hun woning… En dan prioriteit geven aan een bakfiets, you go girl.
En degene die een normale fiets oppert krijgt er ook weer van langs.
Als ik die opsomming van Sanneke lees met wat er allemaal niet kan met een normale fiets vraag ik me echt af hoe anderen zonder bakfiets dat doen. Naar mijn idee zie ik nog steeds fietsen met een buggydrager, zitje voor en achter, evt. fietstassen. Maar Sanneke denkt echt alleen in moeilijkheden. Zij schrijft mogelijkheden verkeerd.

En de reden dat ze in de toekomst misschien wel een vriendje van haar kind mee moet nemen op de fiets slaat al helemaal nergens op. Wil ze dan ook een grotere auto om die reden? Een huis met ruime slaapkamers zodat er evt. een vriendje kan komen logeren?

Sorry, maar Sanneke verschuilt zich achter onzin.
pi_218501490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:17 schreef Earring het volgende:
En over vriendjes mee uit school nemen in de bakfiets.
Dat duurt nog jaaaaren wie weet hoe lang die bakfiets het doet.
Maar ze heeft er goed over nagedacht en hoeft geen tips
En straks huilie want een elektrische fiets accu moet opgeladen worden en dat heeft niemand gezegd en dat kost stroom dus geld.

Oh en die is altijd leeg als ze wil fietsen dus zij is het slachtoffer.
pi_218501494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze schreef een tijd geleden ook dat ze het jammer vond dat niet meer mensen op kraambezoek zijn gekomen
Maar wie zouden daar dan moeten komen? Zij kan, zoals zij zegt, nergens komen. Dan lukt dat andersom toch ook niet?
pi_218501518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:21 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En straks huilie want een elektrische fiets accu moet opgeladen worden en dat heeft niemand gezegd en dat kost stroom dus geld.

Oh en die is altijd leeg als ze wil fietsen dus zij is het slachtoffer.
En wat te denken van de prijs van een nieuwe accu? Zo’n accu heeft niet het eeuwige leven. Ik heb die van mij (van een normale e-bike) pas vervangen en was hun boodschappenbudget voor ruim 1,5 maand kwijt.
pi_218501545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En wat te denken van de prijs van een nieuwe accu? Zo’n accu heeft niet het eeuwige leven. Ik heb die van mij (van een normale e-bike) pas vervangen en was hun boodschappenbudget voor ruim 1,5 maand kwijt.
Ik heb een 2e accu bij mijn bakfiets gekocht 😭 ¤750 het is dat ik het echt nodig heb ....
pi_218501550
Wat de familie Geerts betreft: ik vond deze week er relaxt uitzien en volgens mij hadden de kinderen het ondanks de hitte leuk. En Annemarie wou dolgraag met haar oudere kinderen en aanhang erbij op vakantie, dus mooi dat ze het zou hebben kunnen oplossen. Ik zie een vrouw die haar schema's los durft te laten en zowaar naar de animatie gaat (ondanks dat "Wij Geertsen niet van de animatie zijn". Leuk om te zien!

Ik denk dat Annemarie er van geniet als ze als Grootgezin het gezellig hebben en zich dan heel trots voelt en dat snap ik ook wel weer. Of je er als buren op de camping heel erg blij van wordt (ik zou geen muzieklijsten afdraaien op een familiecamping), dat is een tweede.

Tafelmanieren kan ik mij minder druk over maken. Zo te lezen ging het om een campingsrestaurant, dan ligt de lat wat lager. Ik zou geen etende kinderen filmen, dat dan weer niet, maar ik zou het ook niet leuk worden als ik gefilmd werd.
pi_218501557
Ik vind het echt bizar om van mensen te verwachten dat ze jou en je kind op komen halen om iets leuks te doen.
Altijd dat gejank van haar.

Maar wel goed dat ze eens naar een 2e hands bakfiets gaat kijken ipv een nieuwe. Had ze daarintegen allang kunnen doen. Snap sowieso niet dat je bij je volgers bedelt voor geld voor een bakfiets maar niet eens weet hoe zo'n ding fietst. Had eerst een proefrit gemaakt.
pi_218501575
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb een 2e accu bij mijn bakfiets gekocht 😭 ¤750 het is dat ik het echt nodig heb ....
Dat bedoel ik.
Ik zou een accu van een tweedehands fiets sowieso niet echt vertrouwen maar goed, dat ben ik.
pi_218501579
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien moet je dat haar (ondanks de ‘ik wil geen tips’) toch even zeggen. Dat het geen gevalletje ‘dat heeft niemand ons gezegd’ wordt. 😊
pi_218501596
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:29 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het echt bizar om van mensen te verwachten dat ze jou en je kind op komen halen om iets leuks te doen.

Maar wel goed dat ze eens naar een 2e hands bakfiets gaat kijken ipv een nieuwe. Had ze daarintegen allang kunnen doen. Snap sowieso niet dat je bij je volgers bedelt voor geld voor een bakfiets maar niet eens weet hoe zo'n ding fietst. Had eerst een proefrit gemaakt.
En vervolgens ook nog zeggen dat je het wilde uitstellen ivm de evt. kosten van de verhuizing. Dan voel je je toch verneukt als je geld hebt overgemaakt voor die fiets?

Voor hetzelfde geld wonen ze straks op loopafstand van alles en heeft ze zo’n fiets niet nodig. Gaat ze dan die tikkies terugbetalen?
pi_218501608
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien moet je dat haar (ondanks de ‘ik wil geen tips’) toch even zeggen. Dat het geen gevalletje ‘dat heeft niemand ons gezegd’ wordt. 😊
Ze heeft mij geblokkeerd😉. Maar ze leest hier vast mee en dan weet ze dat nu.
pi_218501615
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke klaagt altijd. En als ze even niks heeft om over te klagen dan zoekt ze wel wat. Geen wonder dat haar sociale contacten beperkt zijn.

Eigenlijk best knap ook hoe zij het voor elkaar krijgt om overal het negatieve van en in te zien. Met zo’n instelling had ze toch ook nooit naar zo’n recreatiepark moeten verhuizen? Ik ga er voor het gemak vanuit dat ze alle opties m.b.t. afstanden en vervoer heeft meegenomen in de beslissing om daar te gaan wonen.
En over de gevolgen van daar zitten met een baby zal ze vast ook nagedacht hebben. Sanneke zoekt immers alles tot op de bodem uit😬

Ik vraag het me af. Ze wilde weg uit het appartement waar ze woonde want te druk in de stad en te veel lawaai.
Ze was toen nog niet zwanger maar de wens was er volgens mij wel.

En ook vóór de autisme diagnose weet je dan toch dat je geen rijbewijs hebt, je naar de bushalte moet lopen, dat er wind staat en dat je niet kan/wil fietsen?
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 12:39:12 #138
382129 crew  Donna
pi_218501627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft mij geblokkeerd😉. Maar ze leest hier vast mee en dan weet ze dat nu.
Ha, join the club.
pi_218501629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag het me af. Ze wilde weg uit het appartement waar ze woonde want te druk in de stad en te veel lawaai.
Ze was toen nog niet zwanger maar de wens was er volgens mij wel.

En ook vóór de autisme diagnose weet je dan toch dat je geen rijbewijs hebt, je naar de bushalte moet lopen, dat er wind staat en dat je niet kan/wil fietsen?
Het was ook sarcastisch bedoeld😬. We weten inmiddels dat ze niks goed uitzoekt en achteraf graag meldt dat niemand haar iets heeft verteld.
pi_218501634
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En vervolgens ook nog zeggen dat je het wilde uitstellen ivm de evt. kosten van de verhuizing. Dan voel je je toch verneukt als je geld hebt overgemaakt voor die fiets?

Voor hetzelfde geld wonen ze straks op loopafstand van alles en heeft ze zo’n fiets niet nodig. Gaat ze dan die tikkies terugbetalen?
Of hij past niet in de tuin/voor het huis, omdat niemand had verteld dat zo’n ding een draaicirkel heeft?
pi_218501635
quote:

Ik denk dat ze hoopt dat een volger er eentje voor een zacht prijsje weg wil doen, net zoals bij Tamara vorige week
pi_218501643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik denk dat ze hoopt dat een volger er eentje voor een zacht prijsje weg wil doen, net zoals bij Tamara vorige week
Die was ook ¤ 800,- is dat een zacht prijsje voor een tweedehands bakfiets?
Heb er geen enkel verstand van 😊
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 12:42:44 #143
382129 crew  Donna
pi_218501651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
:Y
Niet super zacht donzig. Maar wel zacht.
pi_218501661
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of hij past niet in de tuin/voor het huis, omdat niemand had verteld dat zo’n ding een draaicirkel heeft?
Mijn hemel, dat inderdaad ook nog. Daarom staat die fiets bij Debbie natuurlijk ook voor de deur.
pi_218501662
quote:

[..]
Ja dar is echt een koopje, ik heb toevallig vanochtend gekeken voor mezelf.
pi_218501669
AM haar dochter wil graag stickers kopen voor haar broer omdat hij op haar vissen past. Smelt🥺
pi_218501673
quote:

Maar ze had laatst ook zoiets gedeeld (dat ze eenzaam was) en toen waren er mensen die bij haar langs wilden komen om iets leuks te doen maar dat wilde ze niet want onbekenden bij het huis. Ze staat ook niet echt open voor nieuwe contacten
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:50:29 #148
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218501690
Ik zie dat een tweedehands elektrische bakfiets zo meer dan 1200 euro kost, vaak zelfs meer dan 2000 euro. Tel daar dan de kosten voor onderhoud/reparatie, het opladen en de verzekering (of die neemt ze niet, want dat heeft niemand haar vertelt) bij op en het is toch een totaal buitensporige uitgave als de financiële situatie echt zo is zoals Sanneke steeds schetst?

Ik geloof er gewoon helemaal niks van dat zij het slecht hebben, dat heb ik al vaker gezegd. Of ze zijn heel onverstandig met geld. Etentjes buiten de deur, nachtjes weg, meerdere keren per jaar op vakantie, bewust kiezen voor minder salaris/ander werk, shoppen enz. En nu voelt ze zich opgesloten en slecht en kan er zomaar een bakfiets worden gekocht.

Ga maar vast sparen mensen, want zodra ze wel een huis hebben dan komt er vast een Tikkie voor meubels en een vloer. Zit je dan met je decadente bakfiets.
pi_218501696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn hemel, dat inderdaad ook nog. Daarom staat die fiets bij Debbie natuurlijk ook voor de deur.
Misschien kan Sanneke die van haar overnemen
pi_218501726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:50 schreef LALAA het volgende:
Ik zie dat een tweedehands elektrische bakfiets zo meer dan 1200 euro kost, vaak zelfs meer dan 2000 euro. Tel daar dan de kosten voor onderhoud/reparatie, het opladen en de verzekering (of die neemt ze niet, want dat heeft niemand haar vertelt) bij op en het is toch een totaal buitensporige uitgave als de financiële situatie echt zo is zoals Sanneke steeds schetst?

Ik geloof er gewoon helemaal niks van dat zij het slecht hebben, dat heb ik al vaker gezegd. Of ze zijn heel onverstandig met geld. Etentjes buiten de deur, nachtjes weg, meerdere keren per jaar op vakantie, bewust kiezen voor minder salaris/ander werk, shoppen enz. En nu voelt ze zich opgesloten en slecht en kan er zomaar een bakfiets worden gekocht.

Ga maar vast sparen mensen, want zodra ze wel een huis hebben dan komt er vast een Tikkie voor meubels en een vloer. Zit je dan met je decadente bakfiets.
Ik geloof wel dat ze het financieel slecht hebben. Als ik kijk naar het loon van Dion dan is dat geen vetpot. Sanneke zal misschien nog iets verdienen met linkjes, maar ik vraag me af of dat zoveel oplevert. Ik denk trouwens niet dat ze verder denkt dat de aanschaf van de fiets en dat voor de andere kosten (onderhoud, diefstal etc) een tikkie wordt geopend. Maar ja mensen gunnen haar niks…. (Misschien heb ik een te lage pet op van ze)
pi_218501751
quote:

[..]
Voor die van tamara is het zeker een leuke prijs!
pi_218501752
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
AM haar dochter wil graag stickers kopen voor haar broer omdat hij op haar vissen past. Smelt🥺
Ja schattig he, ik vind haar zo’n lief bescheiden meisje ❤
pi_218501771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ik geloof wel dat ze het financieel slecht hebben. Als ik kijk naar het loon van Dion dan is dat geen vetpot. Sanneke zal misschien nog iets verdienen met linkjes, maar ik vraag me af of dat zoveel oplevert. Ik denk trouwens niet dat ze verder denkt dat de aanschaf van de fiets en dat voor de andere kosten (onderhoud, diefstal etc) een tikkie wordt geopend. Maar ja mensen gunnen haar niks…. (Misschien heb ik een te lage pet op van ze)
Ik geloof daar niks van. Als zij het financieel slecht zouden hebben zou Dion toch geen ouderschapsverlof opnemen waarbij zij dat gat opvult? Dan zou haar inkomen toch een extraatje moeten zijn? Ook vind ik dat ze best veel koopt en buiten de deur eet.
Mijn prioriteiten zouden echt ergens anders liggen als ik het financieel slecht zou hebben.
pi_218501818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien kan Sanneke die van haar overnemen
Ja, want Debbie wordt toch niet meer beter (haar woorden hè?) en ze heeft nu haar bolide.
Of zou Roy nog wel eens de kinderen ophalen/met de kinderen er op uit gaan met de bakfiets?
pi_218501842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik geloof daar niks van. Als zij het financieel slecht zouden hebben zou Dion toch geen ouderschapsverlof opnemen waarbij zij dat gat opvult? Dan zou haar inkomen toch een extraatje moeten zijn? Ook vind ik dat ze best veel koopt en buiten de deur eet.
Mijn prioriteiten zouden echt ergens anders liggen als ik het financieel slecht zou hebben.
En als je hoopt/verwacht dat je binnenkort gaat verhuizen. Vloerbedekking/verd/gordijnen/een koelkast etc kosten ook wel wat. Dát mag ze toch zelf hebben bedacht, hoop ik?
pi_218501856
quote:

Bolderkar/buggy; ik vind daar niks van dat jonge kinderen (en ouders) daar nog gebruik van maken. Ze gaan echt allemaal wel een keer lange stukken lopen. En eerlijk? Het lijkt me ook best praktisch. Schiet het tenminste nog een beetje op.
Wij gaan morgen een dag weg & daar picknicken. Dus eten en drinken mee. Dochter van 4 loopt al een tijd lange stukken, maar de buggy staat toch al in de auto. Al is het alleen maar voor de spullen. 😅 Maar grote kans dat ze erin wil, dan is dat zo. Ik weet dat ze het prima zonder kan.
pi_218501888
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En als je hoopt/verwacht dat je binnenkort gaat verhuizen. Vloerbedekking/verd/gordijnen/een koelkast etc kosten ook wel wat. Dát mag ze toch zelf hebben bedacht, hoop ik?
Ik kijk er niet van op als ze daar niet over nagedacht heeft.
pi_218502046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Ja dat is lief hè , is sowieso volgens mij een heel lief kind .
pi_218502111
quote:

[..]
Geen idee, maar vast goedkoper dan een nieuwe
pi_218502116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kijk er niet van op als ze daar niet over nagedacht heeft.
Ik denk over nagedacht in de zin van nieuwe tikkies openen!
pi_218502132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:32 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ja dat is lief hè , is sowieso volgens mij een heel lief kind .
Echt zo lief!
pi_218502172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ze zegt wel dat ze geen recht hebben op toeslagen (zorg en huur) omdat ze teveel verdienen. Ik denk dat ze het best oké hebben samen of dat ze niet met geld om kunnen gaan. Arm ben je mi niet als je boven de toeslagen grens zit met slechts 1 salaris voor 3 mensen.
pi_218502181
Ik breek even in hoor, want normaal meelezer; maar ik vraag me af of jullie weten of Sanneke ooit heeft aangegeven waarom ze er eigenlijk niet met een draagzak op uit gaat? Tas met luiers, fles en speeltjes mee en hup, met de bus kan ze toch overal heen?
En ze woont op een vakantiepark, daar zal toch ook wel een zwembad zijn? Kan ze toch zo met Mijan heen?
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:57:04 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218502269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:49 schreef MorganWall het volgende:
Ik breek even in hoor, want normaal meelezer; maar ik vraag me af of jullie weten of Sanneke ooit heeft aangegeven waarom ze er eigenlijk niet met een draagzak op uit gaat? Tas met luiers, fles en speeltjes mee en hup, met de bus kan ze toch overal heen?
En ze woont op een vakantiepark, daar zal toch ook wel een zwembad zijn? Kan ze toch zo met Mijan heen?
De bus is te ver lopen, niet elk vakantiepark is van categorie Landal/Roompot dat er een zwembad is natuurlijk (zeker niet die permanente bewoning gedogen) en oh ja, het waait!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 14 augustus 2025 @ 13:58:24 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218502280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:47 schreef Tamboerijn het volgende:

[..]
Ze zegt wel dat ze geen recht hebben op toeslagen (zorg en huur) omdat ze teveel verdienen. Ik denk dat ze het best oké hebben samen of dat ze niet met geld om kunnen gaan. Arm ben je mi niet als je boven de toeslagen grens zit met slechts 1 salaris voor 3 mensen.
Het lastige is wel dat alleen inkomen niets zegt natuurlijk. Soms is een paar euro boven de toeslagen grens netto minder inkomen dan een paar euro eronder doordat idd alle “voordeeltjes” wegvallen.

Al vind ik zeker dat zij niet kunnen omgaan met geld. Lijkt wel of ze alle kleine uitgaven niet zien ofzo.
pi_218502324
quote:
17s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]
De bus is te ver lopen, niet elk vakantiepark is van categorie Landal/Roompot dat er een zwembad is natuurlijk (zeker niet die permanente bewoning gedogen) en oh ja, het waait!
Ohhh maar als de bus te ver lopen is zie ik haar ook niks met die bakfiets doen. Want ze wil de buggy erin. En wat doe je met een buggy? Lopen toch? ;)
pi_218502370
Huh, ik dacht juist dat Sanneke zei dat die bushalte dichtbij was en ze zo makkelijk naar het zwembad kon gaan? Of haal ik nu weer fluflu's door elkaar heen? Bedenk me wel dat ik haar niet meer over het zwemmen hoor.
pi_218502418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef Utopica het volgende:
Huh, ik dacht juist dat Sanneke zei dat die bushalte dichtbij was en ze zo makkelijk naar het zwembad kon gaan? Of haal ik nu weer fluflu's door elkaar heen? Bedenk me wel dat ik haar niet meer over het zwemmen hoor.
Ik begreep dat ze dat alleen kan als Dion ook meegaat
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:15:38 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_218502442
Voor mijn gevoel is bij Sanneke elke oplossing die ze in haar hoofd heeft meer een pleister op de wonde en geen kernoplossing. Namelijk dat ze door haar autisme moeite heeft met dingen ondernemen en uit het zelf opgelegde ritme breken.
pi_218502453
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:13 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik begreep dat ze dat alleen kan als Dion ook meegaat
Ik heb het over echt een hele tijd geleden dat ze dat zei. Volgens mij voor Mijan zelfs.
Niet helemaal zeker, maar toen kon ze niet sporten vanwege haar rug, en ze kon wel heel goed zwemmen (zei ze)
pi_218502471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:17 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik heb het over echt een hele tijd geleden dat ze dat zei. Volgens mij voor Mijan zelfs.
Niet helemaal zeker, maar toen kon ze niet sporten vanwege haar rug, en ze kon wel heel goed zwemmen (zei ze)
Geen idee. Maar dat babyzwemmen vond ze erg leuk maar ze onderneemt niks zonder Dion
pi_218502480
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Geen idee. Maar dat babyzwemmen vond ze erg leuk maar ze onderneemt niks zonder Dion
Wat ontzettend benauwend voor die man.
pi_218502529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:20 schreef MorganWall het volgende:

[..]
Wat ontzettend benauwend voor die man.
Kan net zo goed dat hij het fijn vindt dat ze zo afhankelijk is? Of alles wat daartussen zit.
pi_218502564
quote:

[..]
Maximaal vieren!
Met 300 'ongedwongen' selfie shots 🎉 die je weet dat gaan komen. En maximaal huggen met besties!
pi_218502566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:06 schreef Utopica het volgende:
Volgens mij heeft iemand die daar uit de buurt komt en weet welk vakantiepark ze woont, hier wel eens aangegeven dat de bushalte op loopafstand is.

Ze zegt aan een doorgaande weg (buiten de bebouwde kom, zonder vrijliggende fietspad) te wonen. Het lijkt me sterk dat er dan geen bus rijdt die stopt bij/dicht in de buurt van zoiets als een vakantiepark?
pi_218502581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Be careful what you wish for 😂
pi_218502600
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Met 300 'ongedwongen' selfie shots 🎉 die je weet dat gaan komen. En maximaal huggen met besties!
Volgens RealityFBI zijn ze samen op pad. Dus die selfies komen vanzelf. ;)
pi_218502604
quote:
17s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:15 schreef Debsterr het volgende:
Voor mijn gevoel is bij Sanneke elke oplossing die ze in haar hoofd heeft meer een pleister op de wonde en geen kernoplossing. Namelijk dat ze door haar autisme moeite heeft met dingen ondernemen en uit het zelf opgelegde ritme breken.
Ik denk dat Sanneke baat zou hebben bij een praktische hulpverlener, dus niet perse pycholoog, maar een coach met kennis van ass. Zoiets. En dan samen een dagplanning maken, kijken wat haalbaar is, doelen, zoiets.
pi_218502648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Ik denk dat Sanneke baat zou hebben bij een praktische hulpverlener, dus niet perse pycholoog, maar een coach met kennis van ass. Zoiets. En dan samen een dagplanning maken, kijken wat haalbaar is, doelen, zoiets.
Ik krijg via het wijkteam overigens een praktische (!) ADHD-coach toegewezen om hiermee aan de slag te gaan.
Ik werk wel gewoon fulltime en heb een goede baan, maar ik ben super slecht in planningen, structuur en heb hier ook mn beperkingen. Volgende week komen ze thuis om doelen met me op te stellen. Als er zoiets voor ADHD is, zal dat toch ook wel voor autisme bestaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Utopica op 14-08-2025 14:52:49 ]
pi_218502765
quote:

[..]
Ja dat denk ik ook iemand die aan huis komt en met haar een plan van aanpak maakt…
pi_218502909
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:50 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook iemand die aan huis komt en met haar een plan van aanpak maakt…
Maar ze wil al geen thuiskapper (omdat die dan weet waar ze woont? Hoe ze wonen?) dus dit zal dan ook wel een belemmering zijn?
pi_218502916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef Cyan het volgende:

[..]
Vraag me dan echt af hoe ze dat weten haha
pi_218502924
En als D in de groenvoorziening van een vakantiepark werkt (wat hier eerder werd geschreven), zou hij dan voldoende werk hebben in de winter? Misschien dan onderhoudsklussen?

Of heeft hij een tijdelijk contract en wordt het beëindigd in de wintermaanden?
pi_218503022
Ik zie Sanneke niet zo snel verhuizen als ik eerlijk ben. Ze reageren nog steeds op huizen via de woningbouw die steeds alles afwijst van hun.
Voor particuliere huur zullen ze niet genoeg verdienen (die prijzen zijn belachelijk vind ik).
Ik vind het wel positief dat ze naar een bakfiets gaat kijken, al hoop ik wel dat ze inziet dat fietsen op een bakfiets wel degelijk anders is dan op een gewone fiets.
Maar zo kan ze misschien eens een boodschap doen zonder Dion of Mijan een andere omgeving laten zien dan de slaapkamer en de woonkamer.
(Er even vanuitgaande dat ze die fiets daadwerkelijk gaat gebruiken).
pi_218503196
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik zie Sanneke niet zo snel verhuizen als ik eerlijk ben. Ze reageren nog steeds op huizen via de woningbouw die steeds alles afwijst van hun.
Nou.. meestal worden de eerste 5 van de wachtlijst die hebben gereageerd uitgenodigd voor een bezichtiging. Dan vind ik dat je niet kan zeggen dat de woningbouw alles van hen afwijst. Degene die het huis heeft gekregen heeft misschien een langere inschrijfduur en heeft ja gezegd op het huis. Als je dan nr 2 op die wachtlijst bent, heb je pech.
Of S en D hebben zelf gezegd dat ze dat huis niet willen, om reden X.

Maar het feit dat ze al 3x mochten komen voor een bezichtiging betekent wel dat ze hoog op de lijst staan.
pi_218503215
Dubbel

[ Bericht 66% gewijzigd door Dievanhiernaast op 14-08-2025 15:49:18 (.) ]
pi_218503243
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:06 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Vraag me dan echt af hoe ze dat weten haha
Ik denk dat mensen ze hebben gezien en dat met RealityFBI hebben gedeeld.
pi_218503249
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou.. meestal worden de eerste 5 van de wachtlijst die hebben gereageerd uitgenodigd voor een bezichtiging. Dan vind ik dat je niet kan zeggen dat de woningbouw alles van hen afwijst. Degene die het huis heeft gekregen heeft misschien een langere inschrijfduur en heeft ja gezegd op het huis. Als je dan nr 2 op die wachtlijst bent, heb je pech.
Of S en D hebben zelf gezegd dat ze dat huis niet willen, om reden X.

Maar het feit dat ze al 3x mochten komen voor een bezichtiging betekent wel dat ze hoog op de lijst staan.
Ze zijn nu 2x de eerste geweest (of iig de eerste die de woning accepteerde) en die 2x zijn ze afgewezen vanwege hun inkomen.
Waarom ze dan wel worden uitgenodigd begrijp ik niet helemaal, maar ik ben ook niet bekend met de sociale huursector (heeeeel lang geleden en toen heb ik de eerste woning geaccepteerd en was t vrij snel geregeld).

Edit: off topic, maar fok/mijn telefoon flipt ff dus ik hoop dat t nu eindelijk goed gaat 🙈
pi_218503295
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Er kan altijd iets gebeuren waardoor er op een bepaald moment weinig mensen in je leven zijn. Ja, dat heeft zeker ook met houding te maken maar ik heb het idee dat Sanne wellicht deze houding heeft doordat ze iets heel negatiefs en/of traumatisch heeft meegemaakt. De sanneke die ik zie op het veracamilla filmpje lijkt anders. Ja daar was ze jong maar we zijn helaas niet allemaal in de fortuinlijke positie dat ouder worden goed verloopt qua ervaringen, vriendschappen of mensen. Mensen waarmee je omging blijken opeens niet bereikbaar als jij door een shitperiode gaat, waardoor je er alleen voor komt te staan. Dan is mensen vertoruwen en nieuwe vriendschappen opbouwen nogal moeilijk. Daar ligt echt nog een taboe op. Haar verdriet om het weinige kraambezoek begrijp ik als geen ander.

Ik ben het er wel mee eens dat ze uit die negatieve spiraal moet komen, vooral als ze verbetering wil. Wil je positieve, blije mensen om je heen moet je dat zelf ook zijn of enigszins hebben.
pi_218503303
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zijn nu 2x de eerste geweest (of iig de eerste die de woning accepteerde) en die 2x zijn ze afgewezen vanwege hun inkomen.
Waarom ze dan wel worden uitgenodigd begrijp ik niet helemaal,
maar ik ben ook niet bekend met de sociale huursector (heeeeel lang geleden en toen heb ik de eerste woning geaccepteerd en was t vrij snel geregeld).

Edit: off topic, maar fok/mijn telefoon flipt ff dus ik hoop dat t nu eindelijk goed gaat 🙈
Dat snap ik dan ook niet. En lijkt mij ook onwaarschijnlijk.
En verschillende mensen hebben al bij afwijzing 1 gezegd dat dat niet volgens de regels is. Dat het WB bedrijf ook genoegen moest nemen met huidige loonstroken, niet met die van 2 jaar terug.
Ook lijkt het me sterk dat er in een jaar tijd geen (inflatie)correctie of aanpassing heeft plaatsgevonden, waardoor de 7 cent er niet meer toe doet.
Maar ze hoefde geen juridische hulp of advies, ze kon zelf wel een brief schrijven.

Ook had de vrouw van het WB gezegd dat ze nooit meer op een woning mochten reageren. Dat D uitgeschreven was.

En dan toch nog 2x voor een bezichtiging mogen komen? 2x eerste zijn geweest (ik kan me dat niet herinneren? Alleen dat ze een van de mensen op de wachtlijst waten die mochten komen kijken?) en dan toch het huis niet krijgen.

Ik vind het bijzonder.
pi_218503344
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom ze dan wel worden uitgenodigd begrijp ik niet helemaal, maar ik ben ook niet bekend met de sociale huursector (heeeeel lang geleden en toen heb ik de eerste woning geaccepteerd en was t vrij snel geregeld).

Ze zijn nooit eerste geweest. Ooit een keer tweede maar toen accepteerde de eerste de woning.
En als je inkomen niet klopt kan je niet eens uitgenodigd worden.
Ik zit zelf in die molen en je wordt alleen uitgenodigd als alles klopt
pi_218503351
Dat reageren op meerdere reacties als 1 bericht vind ik trouwens vervelend lezen
pi_218503411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:14 schreef Earring het volgende:
Dat reageren op meerdere reacties als 1 bericht vind ik trouwens vervelend lezen
Dat mag, alleen ik heb op alle drie dezelfde reactie.
pi_218503418
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:12 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze zijn nooit eerste geweest. Ooit een keer tweede maar toen accepteerde de eerste de woning.
Ze hebben toch 2x papieren moeten aanleveren (tenminste dat dacht ik), dus ging ik er vanuit dat ze dan ook de eerste waren
pi_218503436
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:24 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Dat mag, alleen ik heb op alle drie dezelfde reactie.
Ja dat begreep ik hoor, leest alleen zo lastig vind ik. Gelukkig dat ik dat op die Bollen reacties niet doe want dan zou t topic zo vol zijn haha
pi_218503443
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze hebben toch 2x papieren moeten aanleveren (tenminste dat dacht ik), dus ging ik er vanuit dat ze dan ook de eerste waren
Ik heb een keer 5e gestaan en moest ook alles in orde hebben. Maar dat moet je eigenlijk ook al voordat je reageert
pi_218503454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 15:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze wil al geen thuiskapper (omdat die dan weet waar ze woont? Hoe ze wonen?) dus dit zal dan ook wel een belemmering zijn?
Denk dat zij ook gewoon niet open staat voor hulp, ze kan niet tegen feedback en kritiek
pi_218503498
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik heb een keer 5e gestaan en moest ook alles in orde hebben. Maar dat moet je eigenlijk ook al voordat je reageert
Ohh dat wist ik niet. Zoals zij het toen omschreef vond ik t lijken alsof zij de eerste optie hadden en ze daarom alles moesten aanleveren, maar dat kan ik dus helemaal verkeerd begrepen hebben.
pi_218503507
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohh dat wist ik niet. Zoals zij het toen omschreef vond ik t lijken alsof zij de eerste optie hadden en ze daarom alles moesten aanleveren, maar dat kan ik dus helemaal verkeerd begrepen hebben.
Misschien werkt het bij hun anders hoor, geen idee
pi_218503551
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je gaat bezichtigen verwachten ze van de wb dat je alle papieren direct kunt aanleveren en ook correct. Hier gaan ze gewoon door naar de volgende als ze ergens tegen aanlopen. Na 3x niet in orde kun je een tijd niet meer reageren en bezichtigen. S zit in dezelfde regio dus ik denk dezelfde bw.
pi_218503558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef Cyan het volgende:

[..]
Opvallend. Blijkbaar hebben zij een bron dichtbij die alles van de Bollens ziet en hoort.
pi_218503575
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:10 schreef Mirp het volgende:

[..]
Wij gaan morgen een dag weg & daar picknicken. Dus eten en drinken mee. Dochter van 4 loopt al een tijd lange stukken, maar de buggy staat toch al in de auto. Al is het alleen maar voor de spullen. 😅 Maar grote kans dat ze erin wil, dan is dat zo. Ik weet dat ze het prima zonder kan.
Ik zie niets verkeerds aan de bolderkar. Wij namen ook de buggy mee naar Efteling
of ander lang uitje toen ze 4 waren
Niets mis mee.
pi_218503594
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:04 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
[..]
[..]
Er kan altijd iets gebeuren waardoor er op een bepaald moment weinig mensen in je leven zijn. Ja, dat heeft zeker ook met houding te maken maar ik heb het idee dat Sanne wellicht deze houding heeft doordat ze iets heel negatiefs en/of traumatisch heeft meegemaakt. De sanneke die ik zie op het veracamilla filmpje lijkt anders. Ja daar was ze jong maar we zijn helaas niet allemaal in de fortuinlijke positie dat ouder worden goed verloopt qua ervaringen, vriendschappen of mensen. Mensen waarmee je omging blijken opeens niet bereikbaar als jij door een shitperiode gaat, waardoor je er alleen voor komt te staan. Dan is mensen vertoruwen en nieuwe vriendschappen opbouwen nogal moeilijk. Daar ligt echt nog een taboe op. Haar verdriet om het weinige kraambezoek begrijp ik als geen ander.

Ik ben het er wel mee eens dat ze uit die negatieve spiraal moet komen, vooral als ze verbetering wil. Wil je positieve, blije mensen om je heen moet je dat zelf ook zijn of enigszins hebben.
Wat jij beschrijft heb ik ook echt wel begrip en empathie voor hoor.
Maar wat me stoort in die post, is de verwachting dat anderen haar probleem (in dit geval: op stap kunnen met Mijan) moeten oplossen en dan klagen/verdrietig zijn als anderen jou niet vaak genoeg uit het vakantiepark ophalen. Ze legt zo veel bij anderen, en lijkt zo weinig eigen verantwoordelijkheid te pakken, dat stoort me gewoon mateloos. Zeker bij zoiets wat relatief simpel op te lossen is door bijv een (bak)fiets te regelen.
pi_218503595
quote:

[..]
En iemand die haar uitlegt dat ze moet stoppen met instagram en op een "normale" manier geld moet gaan verdienen. Uitleggen dat wat zij denkt je niet zo 1 op 1 op insta kunt gooien.
pi_218503741
quote:

[..]
Hier werkt dat anders.
Als je inkomen niet klopt kan je wel uitgenodigd worden. Nadat je de woning accepteert lever je bewijzen aan. Als dan blijkt dat je inkomen te hoog of te laag is krijg je de woning alsnog niet.
pi_218503872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier werkt dat anders.
Als je inkomen niet klopt kan je wel uitgenodigd worden. Nadat je de woning accepteert lever je bewijzen aan. Als dan blijkt dat je inkomen te hoog of te laag is krijg je de woning alsnog niet.
Dat verschilt per woningbouwvereniging dan. Op de site van de Rijksoverheid lees ik ook dat je soms bij de bezichtiging al die gegevens moet meenemen.

https://www.rijksoverheid(...)n-woning-ga-bekijken

Woningcorporatie
Een woningcorporatie kijkt naar uw inkomen bij de woningbezichtiging. Of als u uw huurcontract gaat tekenen.
pi_218503878
quote:

[..]
Volgens mij zijn ze wel een keer eerste geweest. Alleen bleek toen bij controle dat hun inkomen te hoog was en kregen ze de woning niet.
pi_218503955
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat verschilt per woningbouwvereniging dan. Op de site van de Rijksoverheid lees ik ook dat je soms bij de bezichtiging al die gegevens moet meenemen.

Woningcorporatie
Een woningcorporatie kijkt naar uw inkomen bij de woningbezichtiging. Of als u uw huurcontract gaat tekenen.

Ik schreef ook hoe het hier werkt. Het kan dus blijkbaar per wbv verschillen. Het is natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid om te reageren op woningen waarvoor je op basis van inkomen in aanmerking komt.
Maar ik weet ook dat hier gekeken wordt naar het huidige inkomen als dat afwijkt van een te hoog of te laag inkomen over vorig jaar of het jaar daarvoor. Dat gebeurde bij Sanneke ook niet zei ze. Gevoelsmatig klopt hetgeen Sanneke hierover vertelde niet.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 17:45:13 #209
184769 crew  Deisyy
pi_218504013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Woningcorporatie

In de gemeente van Sanneke is dat dus het geval.
pi_218504260
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:57 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Wat jij beschrijft heb ik ook echt wel begrip en empathie voor hoor.
Maar wat me stoort in die post, is de verwachting dat anderen haar probleem (in dit geval: op stap kunnen met Mijan) moeten oplossen en dan klagen/verdrietig zijn als anderen jou niet vaak genoeg uit het vakantiepark ophalen. Ze legt zo veel bij anderen, en lijkt zo weinig eigen verantwoordelijkheid te pakken, dat stoort me gewoon mateloos. Zeker bij zoiets wat relatief simpel op te lossen is door bijv een (bak)fiets te regelen.
In Rotterdam klaagde ze ook al over het gebrek aan sociale contacten en dat mensen geen moeite voor haar deden. Denk dat de fiets en het vakantiepark niet het echte probleem zijn maar inderdaad meer haar houding.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 18:24:06 #211
184769 crew  Deisyy
pi_218504309
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:18 schreef Tamboerijn het volgende:

[..]
In Rotterdam klaagde ze ook al over het gebrek aan sociale contacten en dat mensen geen moeite voor haar deden. Denk dat de fiets en het vakantiepark niet het echte probleem zijn maar inderdaad meer haar houding.
Ik denk vooral haar autisme, haar houding in combinatie met autisme, blijkbaar zit haar dat aardig in de weg.
pi_218504338
Wat plaatst Debbie nou op TikTok? Ze heeft zichzelf in een of andere achtergrond gefotografeerd?
Beetje Harry Potter achtig.
Dan heb je zo weinig energie is het met de kinderen naar een zwembad gaan zwaar en moeilijk maar dan kun je hier wel je energie in stoppen?
Het zal aan mij liggen maar ik vind dat dus bijzonder.
pi_218504370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:27 schreef Henrike het volgende:
Wat plaatst Debbie nou op TikTok? Ze heeft zichzelf in een of andere achtergrond gefotografeerd?
Dan heb je zo weinig energie is het met de kinderen naar een zwembad gaan zwaar en moeilijk maar dan kun je hier wel je energie in stoppen?
🤦♀ ze heeft een projector gekocht waardoor het er nu zo uit ziet
pi_218504407
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤦♀ ze heeft een projector gekocht waardoor het er nu zo uit ziet
Geld moet rollen he... ofja Roy z'n geld...
pi_218504420
quote:
Ze heeft een projector gekocht die blijkbaar dat beeld creëert waardoor het lijkt alsof ze zelf in die kamer zit. Echt, hoe verzint ze het toch steeds? En bij welk weldenkend mens heeft zo’n aankoop prio boven de kapper?
pi_218504482
Waarom vind AM het zo grappig dat Saar&Suus zenuwachtig zijn voor de nieuwe school?
Is toch volkomen logisch? Zij raakt al in de stress als ze dr beddengoed niet op de juiste dag verschoond, maar haar kinderen die zenuwachtig zijn, is grappig🤷‍♀️
pi_218504487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft een projector gekocht die blijkbaar dat beeld creëert waardoor het lijkt alsof ze zelf in die kamer zit. Echt, hoe verzint ze het toch steeds? En bij welk weldenkend mens heeft zo’n aankoop prio boven de kapper?
Ok, en wat kun je er mee? Dit wat ze nu doet blijkbaar?
Wat een rijke fantasie heeft die vroue
pi_218504491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lekker prikkelarm ook🙈.
pi_218504547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Lekker prikkelarm ook🙈.
Dat bedacht ik me ook toen ik het bericht had geplaatst😂
pi_218504574
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien kan ze er verschillende beelden bijkopen. Heerlijk om weer een ‘gooi je geld weg’ doel te hebben. Alsof het daar tegen de plinten op klotst🙄.
Nog een maand en dan kan de opruimcoach weer van voren af aan beginnen.
pi_218504581
quote:
Ze heeft een projector gekocht op temu en nu ligt ze te meuren omringd in de boekenwereld....
pi_218504626
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij is dat de kamer uit het spicey boek en mag Roy vanavond een beest spelen...
pi_218504650
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien zet ze dat ding ook aan in de slaapkamer voor wat romantiek met Roy 🫣
pi_218504660
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Retteketet, ik wil met jou én de projector naar bed! 👣
pi_218504662
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij is dat de kamer uit het spicey boek en mag Roy vanavond een beest spelen...
😣 ik ben een beelddenker
pi_218504668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:59 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
😆
pi_218504672
Sanneke reageert op iemand die zegt dat er vroeger ook geen bakfietsen waren en dat alles wat Sanneke niet kan met een normale fiets prima ging. Daarop antwoordt Sanneke dat er toen ook geen insta was. Nou zie ik het verband tussen insta en een bakfiets niet behalve dan dat Sanneke insta kan gebruiken om een bakfiets bij elkaar te schooien.
Voor Sanneke zou het denk ik ook beter zijn als insta niet zou bestaan.
pi_218504690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:59 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Oh nee, die was ik net vergeten😭.
Zouden ze dan ook beiden een kostuum van een karakter uit die boeken hebben? #beelddenker
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 19:03:03 #229
184769 crew  Deisyy
pi_218504696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke reageert op iemand die zegt dat er vroeger ook geen bakfietsen waren en dat alles wat Sanneke niet kan met een normale fiets prima ging. Daarop antwoordt Sanneke dat er toen ook geen insta was. Nou zie ik het verband tussen insta en een bakfiets niet behalve dan dat Sanneke insta kan gebruiken om een bakfiets bij elkaar te schooien.
Voor Sanneke zou het denk ik ook beter zijn als insta niet zou bestaan.
Ik snap de opmerking van Sanneke wel, want het slaat nergens op om te zeggen dat er vroeger ook geen bakfietsen waren, als er geen Insta was geweest had die vrouw ook niet zo'n domme opmerking kunnen maken.
pi_218504716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik snap de opmerking van Sanneke wel, want het slaat nergens op om te zeggen dat er vroeger ook geen bakfietsen waren, als er geen Insta was geweest had die vrouw ook niet zo'n domme opmerking kunnen maken.
Ik begreep haar sneer ook wel, ons mam zei laatst nog; had die bakfiets vroeger maar bestaan, zij zat met 2 kinderen op de fiets met boodschappentassen eraan en dan nog kinderen die zelf fietste. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken 😅
pi_218504720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zouden ze dan ook beiden een kostuum van een karakter uit die boeken hebben? #beelddenker
Ik ga stuk als ze voor Roy vleugels besteld heeft...
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 19:12:01 #232
184769 crew  Deisyy
pi_218504810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik begreep haar sneer ook wel, ons mam zei laatst nog; had die bakfiets vroeger maar bestaan, zij zat met 2 kinderen op de fiets met boodschappentassen eraan en dan nog kinderen die zelf fietste. Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken 😅
Dan was vroeger toch niet alles beter :D
pi_218504814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind het geen domme opmerking. Sanneke benoemt allemaal redenen waarom een normale fiets niet kan. Daar reageert die persoon op door te zeggen dat dat voor het bestaan van bakfietsen allemaal prima ging.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 19:15:39 #234
184769 crew  Deisyy
pi_218504859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind het geen domme opmerking. Sanneke benoemt allemaal redenen waarom een normale fiets niet kan. Daar reageert die persoon op door te zeggen dat dat voor het bestaan van bakfietsen allemaal prima ging.
Genoeg mensen die nu roepen dat ze niet zonder mobiele telefoon kunnen, die was er vroeger ook niet :+
pi_218504942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Genoeg mensen die nu roepen dat ze niet zonder mobiele telefoon kunnen, die was er vroeger ook niet :+
Dat vind ik ook een rare vergelijking. Sanneke heeft haar zinnen weer gezet op iets waar ze geen geld voor zegt te hebben. Er moest voor gebedeld worden. En om zichzelf wijs te maken dat ze zo’n fiets écht nodig heeft gaat ze van alles bedenken om het voor zichzelf goed te praten. Heeft ze überhaupt al geprobeerd om te fietsen? Op wat voor fiets dan ook?
pi_218504974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vind ik ook een rare vergelijking. Sanneke heeft haar zinnen weer gezet op iets waar ze geen geld voor zegt te hebben. Er moest voor gebedeld worden. En om zichzelf wijs te maken dat ze zo’n fiets écht nodig heeft gaat ze van alles bedenken om het voor zichzelf goed te praten. Heeft ze überhaupt al geprobeerd om te fietsen? Op wat voor fiets dan ook?
En dan reacties krijgen dat het eng is om met zo’n kleintje in voorzitje te fietsen.
Nou zo’n kleintje in een bakfiets vind ik net zo eng. Altijd als eerste komt die bak de weg op met oversteken
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 19:27:00 #237
184769 crew  Deisyy
pi_218504999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik word gewoon een beetje dwars van dat constante gebash op o.a. Sanneke, natuurlijk heeft ze rare uitspraken, maar een beetje meer inlevingsvermogen voor mensen met autisme zou af en toe ook wel kunnen.
pi_218505016
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan reacties krijgen dat het eng is om met zo’n kleintje in voorzitje te fietsen.
Nou zo’n kleintje in een bakfiets vind ik net zo eng. Altijd als eerste komt die bak de weg op met oversteken
Die opmerking begreep ik ook niet helemaal. Ik rem altijd als ik oversteek met de bakfiets, omdat de kinderen als eerst komen, ze zijn hoe dan ook kwetsbaar.
Maar misschien bedoelde ze meer het gewicht van een kindje aan het stuur ofzo? Ik heb nog nooit met een kind aan t stuur gefietst dus heb geen idee hoe dat is.
pi_218505033
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Let maar eens op hoe vaak zo’n bak al voorbij bijv. haaientanden staat. Ik rijd langs drie scholen om bij mijn werk te komen en dat valt me zo vaak op. Veel mensen lijken zich niet bewust te zijn van hoe groot zo’n bakfiets is.
pi_218505034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik word gewoon een beetje dwars van dat constante gebash op o.a. Sanneke, natuurlijk heeft ze rare uitspraken, maar een beetje meer inlevingsvermogen voor mensen met autisme zou af en toe ook wel kunnen.
Ik vond dat Sanneke nu juist eens een keer een beetje valide argumenten had waarom ze hiervoor kiest.
Ik zou alleen als ik haar was eerst proefritten gaan maken op verschillende bakfietsen en dan een (tweedehands) gaan kopen.
pi_218505067
Haha DBM vindt het jammer dat ze een week niet kan sporten. Tuurlijk.
pi_218505104
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Pardon? Wat weet jij van mij wat mijn ervaring met mensen met autisme betreft? Ik heb een volwassen dochter met autisme + fulltime baan + eigen huis + structuur. Autisme, zeker niet in de vorm die Sanneke heeft, is geen vrijbrief om je te gedragen zoals zij doet. Behalve mijn dochter heb ik een broer met LVB en autisme en die kan zich ook normaal gedragen.
Jij wordt dwars omdat ik bash op Sanneke, ik word dwars van de slachtofferrol waar zij steeds in duikt en haar autisme overal maar bij haalt. Tot anderhalf jaar terug wist ze niet eens dat ze autisme had. Lekker makkelijk, zo’n etiketje.

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 14-08-2025 19:41:24 ]
pi_218505164
Ik gun Sanneke de bakfiets wel, maar ik hoop dat ze geen geld uitgeeft wat ze niet heeft en dat ze niet gaat bedelen
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 19:41:38 #244
184769 crew  Deisyy
pi_218505189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Pardon? Wat weet jij van mij wat mijn ervaring met mensen met autisme betreft? Ik heb een volwassen dochter met autisme + fulltime baan + eigen huis + structuur. Autisme, zeker niet in de vorm die Sanneke heeft, is geen vrijbrief om je te gedragen zoals zij doet.
Rustaaaagh ik val jou niet persoonlijk aan, en ik zei net dat het ook aan haar houding ligt, maar het valt mij wel op dat ik weinig begrip lees voor haar autisme en dan heb ik het over niemand in het bijzonder.
  Moderator donderdag 14 augustus 2025 @ 19:43:34 #245
184769 crew  Deisyy
pi_218505206
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Pardon? Wat weet jij van mij wat mijn ervaring met mensen met autisme betreft? Ik heb een volwassen dochter met autisme + fulltime baan + eigen huis + structuur. Autisme, zeker niet in de vorm die Sanneke heeft, is geen vrijbrief om je te gedragen zoals zij doet. Behalve mijn dochter heb ik een broer met LVB en autisme en die kan zich ook normaal gedragen.
Jij wordt dwars omdat ik bash op Sanneke, ik word dwars van de slachtofferrol waar zij steeds in duikt en haar autisme overal maar bij haalt. Tot anderhalf jaar terug wist ze niet eens dat ze autisme had. Lekker makkelijk, zo’n etiketje.
Al deze info en het dan hebben over haar slachtofferrol...
pi_218505225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 18:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee want ze moet energie sparen voor het uitje volgende week.
pi_218505245
Je jongste filmen terwijl ze met haar hand in/aan haar kruis zit.. moet dat nou echt op insta? Heeft ze dat met L overlegd of ze dat op insta wilde? 🙄
pi_218505257
En nog maar eens de naam vermelden van de school waar je tweeling heen gaat over een paar weken. WAAROM?
pi_218505261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee want ze moet energie sparen voor het uitje volgende week.
Er moet toch een reden zijn dat Roy die onzin allemaal slikt 🤣 dus misschien voert ze na het lezen van die "spicey" boekjes wel een andere act op voor hem...
pi_218505281
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Rustaaaagh ik val jou niet persoonlijk aan, en ik zei net dat het ook aan haar houding ligt, maar het valt mij wel op dat ik weinig begrip lees voor haar autisme en dan heb ik het over niemand in het bijzonder.
Ik heb ook geen begrip voor haar autisme, tenminste niet voor hoe zij zich daarachter verschuilt.
Dus begrip vanuit mij? Nee, gaat niet gebeuren.
pi_218505299
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Al deze info en het dan hebben over haar slachtofferrol...
Ik zit niet in een slachtofferrol, ik leg uit hoe het kan dat autisme mij niet vreemd is.

Mocht dit trouwens bedoeld zijn als persoonlijke aanval op mij dan moet je iets beter je best doen.

Fijne avond.
pi_218505319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die opmerking begreep ik ook niet helemaal. Ik rem altijd als ik oversteek met de bakfiets, omdat de kinderen als eerst komen, ze zijn hoe dan ook kwetsbaar.
Maar misschien bedoelde ze meer het gewicht van een kindje aan het stuur ofzo? Ik heb nog nooit met een kind aan t stuur gefietst dus heb geen idee hoe dat is.
Ik ben van de tijd dat er geen bakfietsen waren, maar qua veiligheid denk ik dat het niet veel uitmaakt.
In een zitje op de fiets ook kwetsbaar.( zou nu ook echt een helmpje aanschaffen)
1 kind voorop en 1 achterop kan echt wel.
Maar dan moet je niet ook nog tassen aan het stuur hebben.
Ik denk dat Sanneke gewoon moeite heeft met nieuwe dingen, dat ze angstig is, misschien doet ze wel altijd zo star en stug om haar onzekerheid te verbergen.
Ik zou haar echt een leuke vriendin gunnen met een kindje in de leeftijd van Mijan om leuke dingen mee te ondernemen.
Ze moet denk ik echt een mega drempel over.
En zeker vind ik haar ook soms wat vreemd maar aan de andere kant heb ik echt met haar te doen.
pi_218505348
Een bakfiets is hartstikke handig en ik kan me best voorstellen dat Sanne dat minder eng vindt dan op een gewone fiets. Wie weet geeft het haar net dat duwtje in de rug dat ze nodig heeft.
pi_218505349
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb ook geen begrip voor haar autisme, tenminste niet voor hoe zij zich daarachter verschuilt.
Ik ben het helemaal met jou eens.
Sanneke gebruikt het mij te vaak als excuus
pi_218505375
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Een bakfiets is hartstikke handig en ik kan me best voorstellen dat Sanne dat minder eng vindt dan op een gewone fiets. Wie weet geeft het haar net dat duwtje in de rug dat ze nodig heeft.
In Hellevoet heeft zij daar de wind al voor
pi_218505401
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Daar had ze toch juist altijd last van? Dat wordt van de wind af fietsen en hopen dat de wind is gedraaid tegen de tijd dat ze terug moet.
pi_218505402
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Idem hier!
pi_218505403
Ja. Ik vind de wind/dik/autisme grapjes een beetje flauw worden.
pi_218505450
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Haar autisme is geen grap, dat gebruikt ze zelf meer dan regelmatig.
pi_218505509
Je kunt wel een bakfiets willen, maar je moet hem ook kunnen betalen. Ik denk dat mensen haar daarom (goedkopere?) alternatieven aanbevelen. Ik zou ook wel een vakantiehuisje op het strand willen kopen, maar in plaats daarvan huur ik er 1 voor een week. Niet alles wat je wil, kan.
pi_218505588
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
En nog maar eens de naam vermelden van de school waar je tweeling heen gaat over een paar weken. WAAROM?
Dat dus, AM doet zelf niks om de kinderen een beetje privacy te geven.
Het hele leven van haar kids staat online.
Als je alles maar dan ook alles op insta gooit is het logisch dat mensen daar een mening over hebben
Ik denk dat we met ons allen hier voorzichtiger omgaan met de privacy van de kinderen dan AM zelf.
En als ze mijn kinderen zo op camera zou zetten zoals ze gisteren in het zwembad deed had ze aan mij een verkeerde( die 2 meisjes in dat blauwe badpakje vol in beeld)
pi_218505593
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:56 schreef Earring het volgende:

[..]
Denk dat er meer is dan alleen autisme.
pi_218505619
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Ach ja, zo heeft iedereen hier weer andere ideeeen over de reacties.
Maar Sanneke haar autisme is geen grap. Sanneke is autisme. En dik zijn heeft niemand het hier over
pi_218505655
Ik vraag me af of Debbie ook een plaatje maakt met de projector in haar rolstoel.
En haar zonnebloemketting.
Een kant en klare kleurplaat zeg maar.
pi_218505770
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:08 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Je kunt wel een bakfiets willen, maar je moet hem ook kunnen betalen. Ik denk dat mensen haar daarom (goedkopere?) alternatieven aanbevelen. Ik zou ook wel een vakantiehuisje op het strand willen kopen, maar in plaats daarvan huur ik er 1 voor een week. Niet alles wat je wil, kan.
Waarom gunnen mensen jou niet een vakantiehuis op het strand???
pi_218505798
Zie ineens dat Debbie een abonnement knop op TikTok heeft 🤔 is dat nieuw? Ong. 3,50 voor "ik ben zo ziekjes" content 🤔 wat zou ze daar dan plaatsen?? En er reageert of liked al bijna niemand daar... wie gaat dat betalen dan??
pi_218505891
Begin nu bij MB te denken dat er miss echt niks aan de hand is na haar ode aan zichzelf post! Als ze er hierna nog mee gaan komen zou dat echt max uitmelken zijn
pi_218505942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Begin nu bij MB te denken dat er miss echt niks aan de hand is na haar ode aan zichzelf post! Als ze er hierna nog mee gaan komen zou dat echt max uitmelken zijn
#zelfdeslingersophangen 😜
pi_218505982
“Zo klaar voor een nieuw hoofdstuk”. #newchapter

Of plaatsen mensen dit altijd als ze jarig zijn?
pi_218506034
[..]
Waarom gunnen mensen jou niet een vakantiehuis op het strand???
[/quote]

Tja, goeie vraag! Waarom niet eigenlijk? Héél oneerlijk allemaal 😉
pi_218506037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb best begrip voor haar autisme, ik heb geen begrip voor het feit dat zij haar autisme als excuus gebruikt voor vrijwel alles.
pi_218506073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef Moedervan4kids het volgende:

Zeg wel vaak "ready for next level "
pi_218506078
Wel weer opvallend dat de liefdes niet reageren bij MB👀. Maar goed, de tijd zal t leren.

Edit; Zie nu Jacqueline haar post pas.
pi_218506090
Sjaak heeft ook al een ode, we hebben het vast verkeerd gezien
pi_218506126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Van Jacqueline had ik wel een ode verwacht. Koen heeft nog geen ode geplaatst. Dat heeft Jacqueline blijkbaar namens hem gedaan.
pi_218506156
quote:

En geen ode van J en K. Nou ja, wel iets maar niet waar de liefde maximaal vanaf druipt.
pi_218506180
Dbm.

Gadver die schone handdoeken zo in de vieze kofferbak. Mag ze op vakantie meteen weer gaan wassen als ze dat al gaat doen....
pi_218506183
Zullen de Bollens constant expres de roddels ‘voeden’ voor aandacht? Gewoon puur om aantal volgers op te krikken en aandacht voor de webshop?
Ze staat nu ineens alleen op haar verjaardags post over zichzelf. Afgelopen jaren was dat een foto liefdevol met z’n drietjes. Steeds die bijzonder hashtags… blijft bijzonder
pi_218506190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb best begrip voor haar autisme, ik heb geen begrip voor het feit dat zij haar autisme als excuus gebruikt voor vrijwel alles.
Ik heb begrip voor mensen met autisme in het algemeen. Maar het is wat jij zegt, zij gebruikt het als excuus voor vrijwel alles. Dat maakt dat ik geen begrip heb voor haar.
pi_218506191
quote:

Blijkbaar is #themom ook belangrijk als je jarig bent.
pi_218506207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Eens.
Moet je eens op haar YouTube kijken. Lijkt wel een heel ander persoon. Iemand die meetings organiseerde met fans en dingen onderneemde. Nou begrijp ik ook wel dat je wellicht bepaalde coping strategieën hebt. En dat mensen veranderen. Maar is is gewoon 180 graden gedraaid.

Maar haar rude gedrag is wat anders.
Al lijkt het de laatste dagen iets minder. Bakfiets snap ik volledig. Op een fiets ben je nog relatief beperkt. Met de bakfiets zou ze ook gewoon samen de week boodschappen kunnen gaan doen. Buggy erin, etc. En het is gewoon gezond. Ik snap haar hier wel volledig in.

Maar dat rare en onbeschofte op threads en Instagram naar anderen. En met "geen advies" en "niemand heeft me dit verteld". Misschien is onbeschoft het juiste woord.

Ik denk dat ze oprecht gewoon hulp moet krijgen. Heeft genoeg meegemaakt en het echt niet makkelijk gehad. Identiteitscrisis wellicht. 🫣 Ineens ben je een autist.

(Absoluut niks tegen autisten he)
pi_218506273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:05 schreef Annika2016 het volgende:
Zullen de Bollens constant expres de roddels ‘voeden’ voor aandacht? Gewoon puur om aantal volgers op te krikken en aandacht voor de webshop?
Ze staat nu ineens alleen op haar verjaardags post over zichzelf. Afgelopen jaren was dat een foto liefdevol met z’n drietjes. Steeds die bijzonder hashtags… blijft bijzonder
100% daarom irriteert het me zo, ja of er is echt niks aan de hand
pi_218506284
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:05 schreef Cyan het volgende:

[..]
Blijkbaar is #themom ook belangrijk als je jarig bent.
De hashtag #thethreeofus is al lang uit de berichten verdwenen.
pi_218506292
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En geen ode van J en K. Nou ja, wel iets maar niet waar de liefde maximaal vanaf druipt.
Jaaa best een fletse post van J.. 😳
Het uitblijven van een post van K vind ik écht helemaal in het straatje van wat vermoed wordt..
pi_218506298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:54 schreef Iris2.0 het volgende:
Vast niet
pi_218506344
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben het zo met je eens. Hier ook echt zelf ervaring, maar bij Sanneke heb ik het idee dat ze ASS bij wijze van spreken gekregen heeft toen ze het hoorde.
Ik vind Sanneke ook los van de ASS best een egoïstisch aso karakter heeft. En dat waar zich dat in uit op ASS geschoven wordt
pi_218506361
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hou op, ik heb net gegeten 🫣
pi_218506399
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:06 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Eens.
Moet je eens op haar YouTube kijken. Lijkt wel een heel ander persoon. Iemand die meetings organiseerde met fans en dingen onderneemde. Nou begrijp ik ook wel dat je wellicht bepaalde coping strategieën hebt. En dat mensen veranderen. Maar is is gewoon 180 graden gedraaid.

Maar haar rude gedrag is wat anders.
Al lijkt het de laatste dagen iets minder. Bakfiets snap ik volledig. Op een fiets ben je nog relatief beperkt. Met de bakfiets zou ze ook gewoon samen de week boodschappen kunnen gaan doen. Buggy erin, etc. En het is gewoon gezond. Ik snap haar hier wel volledig in.

Maar dat rare en onbeschofte op threads en Instagram naar anderen. En met "geen advies" en "niemand heeft me dit verteld". Misschien is onbeschoft het juiste woord.

Ik denk dat ze oprecht gewoon hulp moet krijgen. Heeft genoeg meegemaakt en het echt niet makkelijk gehad. Identiteitscrisis wellicht. 🫣 Ineens ben je een autist.

(Absoluut niks tegen autisten he)
Jij verwoord het nog beter dan ik.
pi_218506408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zie ineens dat Debbie een abonnement knop op TikTok heeft 🤔 is dat nieuw? Ong. 3,50 voor "ik ben zo ziekjes" content 🤔 wat zou ze daar dan plaatsen?? En er reageert of liked al bijna niemand daar... wie gaat dat betalen dan??
Kan iemand zich daar op abonneren zodat we kunnen zien wat ze post 😆

Dat abonneren op insta was ook een enorm succes toen
pi_218506420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach ja, zo heeft iedereen hier weer andere ideeeen over de reacties.
Maar Sanneke haar autisme is geen grap. Sanneke is autisme. En dik zijn heeft niemand het hier over
En ‘dik’ was nu ook weer een excuus van haarzelf waarom een fiets met een zitje niet lukt. Want andere mensen zeggen dat het lastiger is, dus kan het voor haar ook niet. Zonder ook maar één keer iets geprobeerd te hebben. Ja, je hebt minder ruimte als volle vrouw. Maar als je je fiets zo afstelt dat je op kunt stappen terwijl je op je zadel zit, met twee voeten volledig aan de grond, dan is die hele beperking al opgelost. Ik ben een beetje moe van die excuses-voor-er-überhaupt-een-probleem-is bij Sanneke. En nee, ik vind het dus ook niet gek dat er bijna niemand op bezoek komt daar of Sanneke ergens voor uitnodigt.
pi_218506431
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:59 schreef Cyan het volgende:

[..]
Van Jacqueline had ik wel een ode verwacht. Koen heeft nog geen ode geplaatst. Dat heeft Jacqueline blijkbaar namens hem gedaan.
Koen en Jacqueline hebben exact hetzelfde geplaatst volgens mij?
pi_218506435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Koen en Jacqueline hebben exact hetzelfde geplaatst volgens mij?
Jacqueline heeft hem geplaatst en Koen in de post getagd. Daarom zie je bij hem precies dezelfde post
pi_218506467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:05 schreef Annika2016 het volgende:
Zou me niks verbazen
pi_218506468
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:04 schreef Post-its het volgende:
Dbm.

Gadver die schone handdoeken zo in de vieze kofferbak. Mag ze op vakantie meteen weer gaan wassen als ze dat al gaat doen....
Dat heb ik ook nog nooit eerder gezien. Doe er dan op zn minst een tas om of van die vacuüm zakken.
pi_218506666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:17 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ben het zo met je eens. Hier ook echt zelf ervaring, maar bij Sanneke heb ik het idee dat ze ASS bij wijze van spreken gekregen heeft toen ze het hoorde.
Ik vind Sanneke ook los van de ASS best een egoïstisch aso karakter heeft. En dat waar zich dat in uit op ASS geschoven wordt
Dat is het denk ik ook grotendeels hoor, haar karakter.
pi_218506731
Leuk om AM mee te zien doen bij de minidisco!
pi_218506749
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou zo erg waait het daar ook weer niet hoor. Het is geen Texel, daar waait het echt altijd. Maar op Hellevoet niet. En ik weet welke vakantieparken daar zijn. Zo ver zijn die echt niet van de bewoonde wereld.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_218507007
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:04 schreef Post-its het volgende:
Dbm.

Gadverdamme, echt smerig. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo de handdoeken meeneemt.
Doe er op zijn minst een zak om heen.
pi_218507044
quote:

Tsja er werd hier gelijk gespeculeerd dat ze uit elkaar gingen.
Dit nadat ze zoveel was afgevallen, alleen op reis ging ( werk)
En nadat een juichechannel een roddel naar buiten bracht.
In alle relaties poly of niet is er wel een keer wat.
Verhuisstress?
Ff gewoon niet lekker in je vel zitten, alles kan.
Misschien is dat voor haar het nieuwe hoofdstuk? Dat ze zich weer wat prettiger voelt.
We gaan het zien
pi_218507080
Juicechannel komt net met een update dat het verjaardaguitje met de polyclan niet echt gezellig leek. En dat MB vanavond alleen met vriendinnen op het terras zit. En alleen maar op naar telefoon zit.
pi_218507094
Dat Koen nu geen ode aan zijn droomvrouw heeft gebracht ik vreemd te noemen.
De afgelopen jaren kwam er altijd een mierzoete post met een foto waar maximale liefde van af droop.

Nu niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')