Precies wat Debbie altijd doet. Ik borduur voort op haar eigen acties.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:21 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Oke... overdrijven is ook een vak he 🫣🫣🫣
?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef Xmuis het volgende:
Kwam via JvP ook weer eens bij WilvanTien terecht. Hemeltjelief, was daar gebeurd?
Ik moest echt grinniken want op haar eerste " werkdag" ging ze haar nagels laten doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die Lieke-vm. Die denkt ook dat ze wat betekend voor de samenleving met haar werken na de vakantie.
Ze is influencer, ik blijf het ongelooflijk vinden dat hun dit echt zien als een baan.
Ik dacht dat je een grapje maakte maar dit heeft ze gewoon echt geschreven 🥲quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef Kaatjepuk het volgende:
Die Lieke-vm. Die denkt ook dat ze wat betekend voor de samenleving met haar werken na de vakantie.
Ze is influencer, ik blijf het ongelooflijk vinden dat hun dit echt zien als een baan.
Dat bedoel ik. Ze vinden zichzelf zo relevant maar ze voegen totaal niks toe aan de maatschappij.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:06 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik moest echt grinniken want op haar eerste " werkdag" ging ze haar nagels laten doen.
Leuk! Lijkt erop dat ze het zelf koken tot een absoluut minimum beperken deze vakantie (ik geef ze groot gelijk, die rug van Maarten moet langer mee;)). En leuk dat ze zoveel plezier hebben bij die animatiequote:
Ik geef ze zeker gelijk om niet elke dag te koken, maar ik was vaker gaan uit eten/afhaal. Alleen maar snacken is niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Leuk! Lijkt erop dat ze het zelf koken tot een absoluut minimum beperken deze vakantie (ik geef ze groot gelijk, die rug van Maarten moet langer mee;)). En leuk dat ze zoveel plezier hebben bij die animatie
Het is het weer net niet hè bij Debbie😅quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Michelle is morgen jarig, niet zoals ik in het andere topic las dan iemand dacht vandaag.
Juichechannels zijn echt op elke slakken zout aan het leggen. Ik denk wel dat Michelle niet lekker in haar vel zit en daar wat gaande is, maar om nu met zo’n zekerheid te zeggen dat ze uit elkaar zijn, gaat echt te ver.
Debbie, Debbie, Debbie. Ik gun haar vooral een goede bh en bikinitop met goede ondersteuning. Haar borsten hangen er zo sneu bij.
Maar de Geertsen lusten en eten alles hoor!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:15 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik geef ze zeker gelijk om niet elke dag te koken, maar ik was vaker gaan uit eten/afhaal. Alleen maar snacken is niks.
De supermarkt waar ze elke dag waren heeft trouwens ook erg goede verse maaltijden maar blijkbaar was dat niks voor hun.
Haha Tjakka!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:43 schreef Die_van_verderop het volgende:
Lotte B: Die foto van haar vriend met zijn telefoon in zijn hand, ik vind hem daar op Emile Ratelband lijken 🙈.
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
?
Ik zie niks bijzonders. Niet iets wat anders is dan anders.
Precies dat idee heb ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar de Geertsen lusten en eten alles hoor!
Ik heb het gevoel dat AM de trage zomers in het huisje van haar ouders wel mist. Had altijd het idee dat ze daar wat meer kon ontspannen
Ik zie vooral een heel erg strakgetrokken en onbeweeglijk gezicht.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.
Vind ik ook. De combi met Tien heb ik altijd al raar gevonden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Wijkje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat je bedoelt. Ik vind juist dat WilvanTien steeds leuker is geworden. Oké soms is de combinatie met Tien wat awkward maar vind haar echt stralend overkomen de laatste maanden.
Mogen ze vaker doen. Kunnen ze de meiden ook even wat tafelmanieren aanleren... mes in verkeerde hand en met de vingers eten...quote:
Ik vind het echt leuk om te zien dat ze genieten. Het doet zoveel fijner aan dan de beelden van de hups in Frankrijkquote:
Is mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:35 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Ik zie vooral een heel erg strakgetrokken en onbeweeglijk gezicht.
😆quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef Kaatjepuk het volgende:
Michelle is morgen jarig, niet zoals ik in het andere topic las dan iemand dacht vandaag.
Juichechannels zijn echt op elke slakken zout aan het leggen. Ik denk wel dat Michelle niet lekker in haar vel zit en daar wat gaande is, maar om nu met zo’n zekerheid te zeggen dat ze uit elkaar zijn, gaat echt te ver.
Debbie, Debbie, Debbie. Ik gun haar vooral een goede bh en bikinitop met goede ondersteuning. Haar borsten hangen er zo sneu bij.
Ik vind dit er veel leuker uitzien dan de vakantie in Frankrijk met alle grotere kinderen erbijquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:45 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk om te zien dat ze genieten. Het doet zoveel fijner aan dan de beelden van de hups in Frankrijk
Ik vind het lijken alsof ze er bij de oudere kinderen bij wil horen als vriend i.p.v. als moederquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dit er veel leuker uitzien dan de vakantie in Frankrijk met alle grotere kinderen erbij
Klopt want Lotje is te moe om zelf te lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:44 schreef Holaa het volgende:
[..]
Mogen ze vaker doen. Kunnen ze de meiden ook even wat tafelmanieren aanleren... mes in verkeerde hand en met de vingers eten...
En rolt AM nou de bolderkar voor zich uit bij binnenkomst? Met rondje filmen rond de tafel dacht ik in hoek van het beeld dat te zien 🙈
Het is toch geen 1 jarige, vind het echt geen gezicht.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt want Lotje is te moe om zelf te lopen
Ik ook!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dit er veel leuker uitzien dan de vakantie in Frankrijk met alle grotere kinderen erbij
Sorry maar dit is bezopen. Als ze te moe is om te lopen dan draag je haar toch gewoon even?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:44 schreef Holaa het volgende:
En rolt AM nou de bolderkar voor zich uit bij binnenkomst? Met rondje filmen rond de tafel dacht ik in hoek van het beeld dat te zien 🙈
Als ze idd pas om 22:00 gaan eten kan ik mij voorstellen dat Lotje niet meer zo gezellig is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Sorry maar dit is bezopen. Als ze te moe is om te lopen dan draag je haar toch gewoon even?
Verder ziet het er gezellig uit!
Hopelijk beseffen ze de jongere kinderen het goed doen op wat meer exclusieve aandacht.
Dit. En dat veranderd de hele sfeer vind ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het lijken alsof ze er bij de oudere kinderen bij wil horen als vriend i.p.v. als moeder
Helemaal met je eens!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:05 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik snap echt dat je het leuk vindt om met z’n allen bij elkaar te zijn en (een paar dagen) gezamenlijk vakantie te vieren. Maar soms “past” het gewoon niet zo goed (meer) en dat is ook prima. Het is heel logisch dat kleuters, pubers, studenten/jong volwassenen en midlife-crisissers allemaal andere behoeften hebben op vakantie. En dan ook nog in zo’n enorme groep, met daarin allemaal stelletjes met ook weer een eigen dynamiek, plus de groepsdynamiek die ook weer anders is dan thuis. Pfff ik zou voor minder afgevoerd kunnen worden hoor.
Misschien ervaren ze nu zelf ook dat het krampachtig vasthouden aan het grote gezin toch wel veel energie vreet en dat het met dit kleinere groepje een stuk meer ontspannen is.
Ik vind het knap dat Lot het zo volhoud tot laat in de avond, of zal ze tussendoor toch wat slapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:02 schreef poohenzo het volgende:
Beetje jammer wel dat AM maar blijft herhalen dat het warm is . Ze moeten zelfs in de airco zitten en ze is klaar met de warmte . Mens zeik niet zo .
Oh ja en de tafelmanieren van alle Geertsen zijn afgrijselijk. Ik had ooit een vriendje als puber die ook niet begreep hoe bestek werkt en erger nog het niet wilde leren. At ook gewoon een frikandel zo vanuit het bakje , bijna slurpend 🤢Ik gruwel ervan.
Ergste is nog dat ze zo op het internet staan en zelfs als ze het wel ooit leren dit levenslang voor iedereen terug te vinden is .
Lekker autonoom poep hebben aan regelsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom laat Judith Bob tanken 🤦♀ ik zag laatst nog een sticker bij een tankstation om te waarschuwen dat je kinderen niet moet laten tanken
Gewoon asoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:18 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Lekker autonoom poep hebben aan regels
Een frikandel met handen eten doet half Nederland. Dus dat is een beetje een slecht voorbeeld 🤪. De vis die ze aten was al een prima voorbeeld. Getver.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:02 schreef poohenzo het volgende:
Beetje jammer wel dat AM maar blijft herhalen dat het warm is . Ze moeten zelfs in de airco zitten en ze is klaar met de warmte . Mens zeik niet zo .
Oh ja en de tafelmanieren van alle Geertsen zijn afgrijselijk. Ik had ooit een vriendje als puber die ook niet begreep hoe bestek werkt en erger nog het niet wilde leren. At ook gewoon een frikandel zo vanuit het bakje , bijna slurpend 🤢Ik gruwel ervan.
Ergste is nog dat ze zo op het internet staan en zelfs als ze het wel ooit leren dit levenslang voor iedereen terug te vinden is .
Eigenlijk zie je hier op vakantie wat er ook thuis gebeurd. Het grooote gezin is veel te veel voor haar. Emotioneel is ze zelf nog een puber en kan ook de aandacht niet verdelen tussen de ouderen en de jongeren. Als dat uit elkaar is en ze nog maar een paar kinderen overhoudt gaat dat beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |