Fijn dat jij, als ooit trots drager van een Hugo de Jonge UI, zo up to date blijft met zijn dagelijks leven ook nu hij niet meer iedere dag in de spotlights staat.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat Hugo de Marmotte heeft gefietst dit jaar. En onverdienstelijk.
Dat kan ik me echt niet meer herinneren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fijn dat jij, als ooit trots drager van een Hugo de Jonge UI
Geen actieve herinnering aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet meer herinneren.
Ik wel, want doet moest in opdracht van mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet meer herinneren.
Denk dat Visma er wel een project in ziet met als beperking dat hij waarschijnlijk geen Tour gaat rijden. En dat is net de stap die Kooij juist wil maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kooij met gemak.
Blijf het jammer vinden dat Visma er geen project in ziet.
Daardoor blijft Merlier wel leider. Al zou zowel Kooij als Merlier die trui na morgen toch kwijt zijnquote:
quote:Riders that abandoned the race
Jakobsen Fabio (Team Picnic PostNL)
Scotson Miles (Arkéa - B&B Hotels)
Dit komt echt nooit meer goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel sneu voor Fabio dat het nog niet iets beter gaat.
Op pattatenjacht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:15 schreef Faraday01 het volgende:
Matje samen met Van Gils op pad achter de kopgroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |