Dat is het voordeel als het binnen heel warm is, dan kan de boel eerder openquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
Denk zo'n 24-25 op slaapkamer. Voelt even warm als de woonkamer.
Zet het raam rond 24u open denk ik.
Hier gaat niets open vannacht behalve de airco. Het is walgelijk benauwd buiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als het binnen heel warm is, dan kan de boel eerder open
Pakte net een koudgele uit de koelkast, boh wat kwam daar een heerlijke koele lucht uit
Nu met de boel is het weer terug gezakt van 27,5 naar 27.
Het is een dilemma, maar ben toch gegaan voor de koelere temperatuur buiten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier gaat niets open vannacht behalve de airco. Het is walgelijk benauwd buiten.
Lijkt me ook leuk om een keer te doen later.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:31 schreef Resistor het volgende:
Wat is een weerstation met app toch een mooi iets om een trend weer te geven...
[ afbeelding ]
Daar was ik afgelopen maand al wel blij mee, kennelijk onder het gemiddelde voor twee personen dus primaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Slaapkamer was 23,7 toen ik net wakker werd, net als gisteren.
Energierekening gaat wel leuk worden zo, maar voor dit soort nachten is het het dubbel en dwars waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog wel 8 kuub gas, potverdorie.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar was ik afgelopen maand al wel blij mee, kennelijk onder het gemiddelde voor twee personen dus prima
Ja ik weet dat het weinig zegt, maar tochIk zat rond de 4 personen in m'n eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog wel 8 kuub gas, potverdorie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hier op 22quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:52 schreef dud0r het volgende:
De airco staat hier lekker op 21 op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |