Tijd voor de mamobo dan maar.quote:
Ja, same.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doorbijtenheb de motivatie op. Zit met mijn hoofd in mijn vakantie. Daar?
Jij leeft nog in een maandag?quote:
Mijn hele leven is een maandargh, buurmeisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, same.
[..]
Jij leeft nog in een maandag?
Mja, true.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een maandargh, buurmeis
Gezellig!quote:
It ain't funny cause it's truequote:
Ja, doe mij ook maar eentjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig!
[..]
It ain't funny cause it's true
Daarom:
[ afbeelding ]
*schuift fles door naar buurmeisje...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doe mij ook maar eentje
Dankquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schuift fles door naar buurmeisje...
Slàinte mhath!
Beetje slechte vertaling maar ik ben geen Schot dus ik reken het goed.quote:
Niet naar Sail in Amsterdam?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:08 schreef DrMarten het volgende:
Bezig met een tripje Leiden. Was ik nog nooit geweest.
Tijd voor lunch bij de Brownies en Downies.
#liefdagboek
Neuh, geen zin in die drukte.quote:
Onzin, gewoon lekker op de Dam parkeren, kan prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in die drukte.
Bovendien wil je niet rondom Amsterdam zijn met de auto momenteel en ik ben allergisch voor de trein.
Misschien dat ik straks nog wel even naar Hoek van Holland rijd, ga ik daar wel bootjes kijken en ff uitwaaien aan het strand.
Is daarna alleen zo'n taffeseind lopen naar het depot waar jeje afgesleepte auto dan weer op kunt halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, gewoon lekker op de Dam parkeren, kan prima.
Er zitten mensen in.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er mis met de trein zolang je buiten de spits gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |