Je hebt toch ook nog vakantie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb echt nog geen fuck gedaan vandaag. Zo actief als ik gister was, zo lui ben ik nu
Yep, maar probeer te voorkomen dat ik hele dagen op de bank hang als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog vakantie?
Dat zou idd wel zonde zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, maar probeer te voorkomen dat ik hele dagen op de bank hang als het mooi weer is.
Dus nog maar even met een omweg naar de IKEA gefietst en weer terug.
Nu maar wat te eten fixen.
Ai, geen horren?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 02:39 schreef DrMarten het volgende:
Half 3, mooie tijd om op muggenjacht te gaan
Die komt vrijdag eindelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lang leve de aircoSindsdien wordt ik niet meer leeggezogen
True en eentje is vaak al genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jawel, maar heel soms weet er toch een binnen te komen.
Ik wil niet meer zonder. Wat een verademing.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Die komt vrijdag eindelijk
Maar de horren die we sinds dit jaar hebben doen hun werk ook goed
Snap ik ja. Het is grotendeels mosterd na de maaltijd voor deze zomer, maar kijk vooral erg uit naar weer een koele slaapkamer en daardoor wat beter slapenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer zonder. Wat een verademing.
Niet? Ik dacht juist wel ivm het produceren van nakomelingen..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen zijn dat niet degenen die steken (meestal)
Yes. De vrouwen bijten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht juist wel ivm het produceren van nakomelingen..
Beter slapen is woke.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik ja. Het is grotendeels mosterd na de maaltijd voor deze zomer, maar kijk vooral erg uit naar weer een koele slaapkamer en daardoor wat beter slapen
quote:
My most quotable post.quote:
Tijd voor de mamobo dan maar.quote:
Ja, same.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doorbijtenheb de motivatie op. Zit met mijn hoofd in mijn vakantie. Daar?
Jij leeft nog in een maandag?quote:
Mijn hele leven is een maandargh, buurmeisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, same.
[..]
Jij leeft nog in een maandag?
Mja, true.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een maandargh, buurmeis
Gezellig!quote:
It ain't funny cause it's truequote:
Ja, doe mij ook maar eentjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig!
[..]
It ain't funny cause it's true
Daarom:
[ afbeelding ]
*schuift fles door naar buurmeisje...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, doe mij ook maar eentje
Dankquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schuift fles door naar buurmeisje...
Slàinte mhath!
Beetje slechte vertaling maar ik ben geen Schot dus ik reken het goed.quote:
Niet naar Sail in Amsterdam?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:08 schreef DrMarten het volgende:
Bezig met een tripje Leiden. Was ik nog nooit geweest.
Tijd voor lunch bij de Brownies en Downies.
#liefdagboek
Neuh, geen zin in die drukte.quote:
Onzin, gewoon lekker op de Dam parkeren, kan prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in die drukte.
Bovendien wil je niet rondom Amsterdam zijn met de auto momenteel en ik ben allergisch voor de trein.
Misschien dat ik straks nog wel even naar Hoek van Holland rijd, ga ik daar wel bootjes kijken en ff uitwaaien aan het strand.
Is daarna alleen zo'n taffeseind lopen naar het depot waar jeje afgesleepte auto dan weer op kunt halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, gewoon lekker op de Dam parkeren, kan prima.
Er zitten mensen in.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er mis met de trein zolang je buiten de spits gaat?
Duur, druk, vies, onbetrouwbaar, aan tijden gebonden, minder flexibel....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er mis met de trein zolang je buiten de spits gaat?
Ik ben ooit, in een vorig leven, eens met de slaaptrein van Amsterdam naar de Franse riviera gereisd. Was heerlijk. Eigen coupe, restauratiewagon met goed etenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duur, druk, vies, onbetrouwbaar, aan tijden gebonden, minder flexibel....
Ik ben in mijn eentje met de auto inclusief parkeren net zo duur uit als met de trein en auto t.o.v. trein is al met al ruim een half uur sneller.
Ooit, toen er nog niet zoveel mensen de trein konden betalenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ooit, in een vorig leven, eens met de slaaptrein van Amsterdam naar de Franse riviera gereisd. Was heerlijk. Eigen coupe, restauratiewagon met goed eten
Treinreizen is zelfs in de slechtste omstandigheden nog altijd 100x meer ontspannen dan autorijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ooit, in een vorig leven, eens met de slaaptrein van Amsterdam naar de Franse riviera gereisd. Was heerlijk. Eigen coupe, restauratiewagon met goed eten
De DB rijdt alleen in Duitsland hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Duur, druk, vies, onbetrouwbaar, aan tijden gebonden, minder flexibel....
Ik ben in mijn eentje met de auto inclusief parkeren net zo duur uit als met de trein en auto t.o.v. trein is al met al ruim een half uur sneller.
Met de trein naar Londenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinreizen is zelfs in de slechtste omstandigheden nog altijd 100x meer ontspannen dan autorijden.
Wij samen is het leukste wat er is, T.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:08 schreef Tegan het volgende:
Q.. Samen met jou treinen is natuurlijk leuker.
Ik tel de dagen tot het zover isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij samen is het leukste wat er is, T.
Oneens. Ik vind autorijden totaal niet vervelend en in de trein zit ik alleen maar te stressen. Is ie wel op tijd, haal ik de aansluiting, is de wc niet afgesloten, is de wc niet te ranzig, haal ik de laatste trein terug?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinreizen is zelfs in de slechtste omstandigheden nog altijd 100x meer ontspannen dan autorijden.
Misschien een klein stukje?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij
Wij hebben nooit samen getreind he?
Ze zijn eindeloos, T. EINDELOOS!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik tel de dagen tot het zover is.
Ik vind het vooral kut dat ze de laatste trein een paar jaar geleden hebben geschrapt en dat ik negen van de tien keer op het trapje moet zitten, ook buiten de spits.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind autorijden totaal niet vervelend en in de trein zit ik alleen maar te stressen. Is ie wel op tijd, haal ik de aansluiting, is de wc niet afgesloten, is de wc niet te ranzig, haal ik de laatste trein terug?
Ik haat het. Alleen voor werk zo nu en dan nog met de trein en verder niet als ik het enigszins kan vermijden.
Ja, als je darm-issues hebt kan het wel klote zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind autorijden totaal niet vervelend en in de trein zit ik alleen maar te stressen. Is ie wel op tijd, haal ik de aansluiting, is de wc niet afgesloten, is de wc niet te ranzig, haal ik de laatste trein terug?
Ik haat het. Alleen voor werk zo nu en dan nog met de trein en verder niet als ik het enigszins kan vermijden.
In de Eurostar vorig jaar was er geen stromend water meer, dat was wat minder.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als je darm-issues hebt kan het wel klote zijn.
Achter de vangrail poepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe je dat in de auto als je nodig naar de wc moet en je staat in de file of het duurt nog even voor je op een ranzig benzinestation bent?
Als er maar stromend bier was.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Eurostar vorig jaar was er geen stromend water meer, dat was wat minder.
Hier sluit ik mij bij aan. Maar voor werk pak ik de auto ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor die tijd naar de wc gaan. En veel tankstations hebben wc’s waar je een euro voor betaald en automatisch gereinigd wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe doe je dat in de auto als je nodig naar de wc moet en je staat in de file of het duurt nog even voor je op een ranzig benzinestation bent?
Ja maar jullie wonen ook in the middle of nowhere met 2x per dag een trein naar de volgende boerenschuur.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Maar voor werk pak ik de auto ook.
Proberen files te omzeilenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Naar Almelo pak ik ook de auto, maar moet binnenkort weer naar Utrecht. Dan toch maar de trein. Voordeelnis dan dat ik 1e klas zit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan. Maar voor werk pak ik de auto ook.
Ik moest gister tien minuten rijden en toen haalde ik het netquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Proberen files te omzeilen
Of zoals vandaag een dag op pad gaan als een groot.deel van het land nog vakantie heeft.
Maar sowieso is er om de 20-30 km doorgaans wel een tankstation en zolang sta je niet vaak in de file.
Heyquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar jullie wonen ook in the middle of nowhere met 2x per dag een trein naar de volgende boerenschuur.
Liever jij dan ikquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Naar Almelo pak ik ook de auto, maar moet binnenkort weer naar Utrecht. Dan toch maar de trein. Voordeelnis dan dat ik 1e klas zit.
Is ook niet standaard bij mij hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest gister tien minuten rijden en toen haalde ik het netWas blij dat ik langs m'n ouders kwam.
Ik zou echt nergens meer naartoe durven als dit standaard wasMaar ik ben ook zo'n wijf dat niet op openbare wc's kan.
It's true. You know it. Girl.quote:
Eten want bijna 17.00 uurquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is ook niet standaard bij mij hoor
Enniewee, museum 2 van de dag gehad. Nu plan maken wat ik ju gan doen. Hoek van Holland is nog steeds een optie, maar wel spits die kant op.
Mijn matige Milli Vanilli referentie niet snappenquote:
Dimmen he, oldie.quote:
Zeg brutaaltje, weet je moeder dat je zo laat op straat hangt?quote:
Mijn moeder vind dat primaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg brutaaltje, weet je moeder dat je zo laat op straat hangt?
quote:
Intergenerationele tokkies gespotquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn moeder vind dat prima
Zal jou eens een paar tokkies geven!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Intergenerationele tokkies gespot
Nu pas. En het wordt een panini want heel veel meer keuze voor iets fatsoenlijks hebben ze niet langs de snelweg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eten want bijna 17.00 uur
Ik mis de La Place.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu pas. En het wordt een panini want heel veel meer keuze voor iets fatsoenlijks hebben ze niet langs de snelweg.
Ff eten en wat suiker naar binnen werken en dan verder.
Ik ben al aan het vechten met de belastingdienst hier. Niet allemaal tegelijk aubquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een paar tokkies geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |