Woutje is helemaal geen oorlogmaker. Alleen pseudo-oorlog.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weghorst tegen Kramer en Nauber wordt wel genot. Stukje oorlog.
Rustig brengen zo'n jongen. Pas in december eerste keer basis. Na winterstop voor het eerst 60 minutenquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:12 schreef Black-Death het volgende:
Bijzonder dat Itakura wel start maar Gloukh niet.
Ik had wel een vraag over Gloukh verwacht, heel vreemd dat ie niet gewoon in de basis begintquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon gaat vol voor ERVARINGGGG zoals blijkt in het pre game interview.
Ko is gelukkig ook "gewoon een leuke gozer"
Sjon verwacht een fysiek gevecht. Een normale journalist stelt dan de vraag of een opstelling met weliswaar veel ervaring, maar beperkte dynamiek en daarbij een ernstig gebrek aan creativiteit dan een recipe for disaster is, en hoe Sjon dat ziet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had wel een vraag over Gloukh verwacht, heel vreemd dat ie niet gewoon in de basis begint
Pascal is de meest irritante ESPN-verslaggever.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sjon verwacht een fysiek gevecht. Een normale journalist stelt dan de vraag of een opstelling met weliswaar veel ervaring, maar beperkte dynamiek en daarbij een ernstig gebrek aan creativiteit dan een recipe for disaster is, en hoe Sjon dat ziet.
Pascal is er een beetje in gaan geloven.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Pascal is de meest irritante ESPN-verslaggever.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heitinga moest lachen om de suggestie dat Klaassen naar de bank zou moeten
Ik vind hem eerder mania-kaalquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Klaassen-bashen is maniakaal lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |