Alvarez als 6 was inderdaad heel lang niks. Pas in zijn laatste jaar werd hij goed gebruikt, maar weet even niet meer hoe dat precies zatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw. Kost veel geld en aan de bal niet de beste nr 6 denk ik.
Vreemd, zijn laatste jaar was 2022-23 waar hij onder Heitinga vaker als CV werd gebruikt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Alvarez als 6 was inderdaad heel lang niks. Pas in zijn laatste jaar werd hij goed gebruikt, maar weet even niet meer hoe dat precies zat
De Canal Pride valt toch in de zomerstopquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Matic zou ook in the picture zijn. Volgens mij gratis op te pikken?
Ik las Camel Pride.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Adames het volgende:
[..]
De Canal Pride valt toch in de zomerstop
Je weet nooit met het oog op het WK, hij kent Heitinga, niet volledig kansloos.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me niet heel realistisch, volgens Romano ook (logischerwijs) flink wat clubs die naar hem kijken.
Wellicht dat Alvarez zo voor het WK speeltijd prefereert. Dat heeft hij bij Ajax gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me niet heel realistisch, volgens Romano ook (logischerwijs) flink wat clubs die naar hem kijken.
Hij is aanvoerder van het Mexicaanse elftal, dus hij zal best wel wat krediet hebben bij de bondscoach, maar hij gaat bij West Ham weinig speeltijd krijgen.quote:
Nog steeds het euvel van verkeerd staan en daardoor aan noodremmen moeten trekken. Werd ook bij Ajax soms al in de rust van CL wedstrijden gewisseld omdat het soms te snel ging voor hem .quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van het Mexicaanse elftal, dus hij zal best wel wat krediet hebben bij de bondscoach, maar hij gaat bij West Ham weinig speeltijd krijgen.
En omdat hij nogal veel geel heeft gekregen in de PL, zal een andere PL club ook niet zo snel geïnteresseerd zijn.
Klopt ja, maar in de eredivisie kom je ermee weg en is hij wel van toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds het euvel van verkeerd staan en daardoor aan noodremmen moeten trekken. Werd ook bij Ajax soms al in de rust van CL wedstrijden gewisseld omdat het soms te snel ging voor hem .
Het voetbal werd wel zienderogen minder . En ik ben bang dat die weer Deef naast hem gaat opstellen waardoor het helemaal stroef wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar in de eredivisie kom je ermee weg en is hij wel van toegevoegde waarde.
Als Taylor blijft, lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het voetbal werd wel zienderogen minder . En ik ben bang dat die weer Deef naast hem gaat opstellen waardoor het helemaal stroef wordt.
Dan moet die hem aanvoerder af maken , na een paar wekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Taylor blijft, lijkt me dat niet.
Dat is zijn probleem, het is nu toch al dat Klaassen speelt omdat er geen 6 is, verder een prima speler om erbij te houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die hem aanvoerder af maken , na een paar weken
Baas omturnen naar 6 omdat Wijndal alles 'mag' en Klaassen er diep in zit .quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Kritiek enzo is allemaal prima natuurlijk. Maar wat zou jij bijvoorbeeld als oplossing willen zien op het middenveld? @:powerloungen
Ook een probleem :Hij ziet geen probleem met Klaassen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem, het is nu toch al dat Klaassen speelt omdat er geen 6 is, verder een prima speler om erbij te houden.
Baas is geen 6. Net zoals Klaassen geen 6 is. Dus dat is ook geen oplossing.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Baas omturnen naar 6 omdat Wijndal alles 'mag' en Klaassen er diep in zit .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |