Alvarez als 6 was inderdaad heel lang niks. Pas in zijn laatste jaar werd hij goed gebruikt, maar weet even niet meer hoe dat precies zatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw. Kost veel geld en aan de bal niet de beste nr 6 denk ik.
Vreemd, zijn laatste jaar was 2022-23 waar hij onder Heitinga vaker als CV werd gebruikt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Alvarez als 6 was inderdaad heel lang niks. Pas in zijn laatste jaar werd hij goed gebruikt, maar weet even niet meer hoe dat precies zat
De Canal Pride valt toch in de zomerstopquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Matic zou ook in the picture zijn. Volgens mij gratis op te pikken?
Ik las Camel Pride.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Adames het volgende:
[..]
De Canal Pride valt toch in de zomerstop
Je weet nooit met het oog op het WK, hij kent Heitinga, niet volledig kansloos.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me niet heel realistisch, volgens Romano ook (logischerwijs) flink wat clubs die naar hem kijken.
Wellicht dat Alvarez zo voor het WK speeltijd prefereert. Dat heeft hij bij Ajax gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me niet heel realistisch, volgens Romano ook (logischerwijs) flink wat clubs die naar hem kijken.
Hij is aanvoerder van het Mexicaanse elftal, dus hij zal best wel wat krediet hebben bij de bondscoach, maar hij gaat bij West Ham weinig speeltijd krijgen.quote:
Nog steeds het euvel van verkeerd staan en daardoor aan noodremmen moeten trekken. Werd ook bij Ajax soms al in de rust van CL wedstrijden gewisseld omdat het soms te snel ging voor hem .quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van het Mexicaanse elftal, dus hij zal best wel wat krediet hebben bij de bondscoach, maar hij gaat bij West Ham weinig speeltijd krijgen.
En omdat hij nogal veel geel heeft gekregen in de PL, zal een andere PL club ook niet zo snel geïnteresseerd zijn.
Klopt ja, maar in de eredivisie kom je ermee weg en is hij wel van toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds het euvel van verkeerd staan en daardoor aan noodremmen moeten trekken. Werd ook bij Ajax soms al in de rust van CL wedstrijden gewisseld omdat het soms te snel ging voor hem .
Het voetbal werd wel zienderogen minder . En ik ben bang dat die weer Deef naast hem gaat opstellen waardoor het helemaal stroef wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar in de eredivisie kom je ermee weg en is hij wel van toegevoegde waarde.
Als Taylor blijft, lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het voetbal werd wel zienderogen minder . En ik ben bang dat die weer Deef naast hem gaat opstellen waardoor het helemaal stroef wordt.
Dan moet die hem aanvoerder af maken , na een paar wekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Taylor blijft, lijkt me dat niet.
Dat is zijn probleem, het is nu toch al dat Klaassen speelt omdat er geen 6 is, verder een prima speler om erbij te houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die hem aanvoerder af maken , na een paar weken
Baas omturnen naar 6 omdat Wijndal alles 'mag' en Klaassen er diep in zit .quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Kritiek enzo is allemaal prima natuurlijk. Maar wat zou jij bijvoorbeeld als oplossing willen zien op het middenveld? @:powerloungen
Ook een probleem :Hij ziet geen probleem met Klaassen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem, het is nu toch al dat Klaassen speelt omdat er geen 6 is, verder een prima speler om erbij te houden.
Baas is geen 6. Net zoals Klaassen geen 6 is. Dus dat is ook geen oplossing.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Baas omturnen naar 6 omdat Wijndal alles 'mag' en Klaassen er diep in zit .
Dan maar Mokio in al zijn jeugdigheid fouten laten maken , net als de trainer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Baas is geen 6. Net zoals Klaassen geen 6 is. Dus dat is ook geen oplossing.
Even afwachten, maar Klaassen is geen 6, anders zouden ze er ook niet meer naar zoeken, ze hebben voor de 10 Gloukh gehaald, dan blijft alleen 8 over, daar is Taylor echt wel beter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een probleem :Hij ziet geen probleem met Klaassen.
De "alles is kut" act is wel erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan maar Mokio in al zijn jeugdigheid fouten laten maken , net als de trainer.
Maar verder blijft het gewoon zo dat Klaassen het oortje heeft van Sjon , net als Berghuis.
Klopt, maar ik denk een verdediger naar voren schuiven nog altijd beter is dan een aanvallende middenvelder naar achteren, Berghuis en Gloukh zijn niet zo van het mee verdedigen en Klaassen heeft zelf ook altijd die drang naar de goal, dus met Baas zou het wel stabieler zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:05 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Baas is geen 6. Net zoals Klaassen geen 6 is. Dus dat is ook geen oplossing.
Ik ga er niet over janken hoor . Maar zet je psychose gerust voort.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:11 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
De "alles is kut" act is wel erg vermoeiend.
Zodra Mokio 2 wedstrijden minder speelt of compleet overlopen wordt op 6 ga je dáár weer over janken.
Mokio is ook geen 6 trouwens haha.
Ik quote deze even voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga er niet over janken hoor . Maar zet je psychose gerust voort.
Absoluut. Beter een verdediger naar voren dan een aanvaller naar achteren. Maar een natuurlijke 6 zou gewoon heel erg wenselijk zijn. We zitten nu met aanvallers en aanvallend denkende middenvelders, er moet iets van balans komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk een verdediger naar voren schuiven nog altijd beter is dan een aanvallende middenvelder naar achteren, Berghuis en Gloukh zijn niet zo van het mee verdedigen en Klaassen heeft zelf ook altijd die drang naar de goal, dus met Baas zou het wel stabieler zijn.
Maar John wil vanuit de RB positie, dus met Regeer een man meer creëren op het middenveld, dan zal baas LB worden verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Absoluut. Beter een verdediger naar voren dan een aanvaller naar achteren. Maar een natuurlijke 6 zou gewoon heel erg wenselijk zijn. We zitten nu met aanvallers en aanvallend denkende middenvelders, er moet iets van balans komen.
Dat zou mij niet verbazen. En dat gaat ook heel pijnlijk worden. Hele rechterkant niemand die kan verdedigen, en allemaal traag. Regeer komt ook niet meer vooruit sinds zijn laatste blessure.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar John wil vanuit de RB positie, dus met Regeer een man meer creëren op het middenveld, dan zal baas LB worden verwacht ik.
Dan kan hij ook z'n vriendjes opstellen:
Jaros
Regeer-Sutalo-Itakura-Baas
Klaassen-Gloukh-Taylor
Berghuis-Weghorst-Moro
Dan zal Kaplan wel blijven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:27 schreef Bofjijff het volgende:
Dies janse volgens ad op huurbasis naar groningen. Houden we dan genoeg verdedigers over?
Maar, kunnen we misschien eens scoren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:33 schreef Black-Death het volgende:
Dit weekend Weghorst in de spits. Brobbey ontbreekt nog steeds.
Tegen de kleinere clubs is Weghorst prima, maar ik hoop echt dat er nog een beter spits bij komt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:33 schreef Black-Death het volgende:
Dit weekend Weghorst in de spits. Brobbey ontbreekt nog steeds.
Ook mijn inschatting.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:03 schreef Black-Death het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Gelijkspelletje verwacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |