Waarom?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:10 schreef Näsenbar het volgende:
Zouden ze het telefoonnummer van Marcel Keizer al aan het opzoeken zijn?
Oh stom van me, die hebben ze natuurlijk al ingevlogen deze zomer.quote:
Dit vonden ze bij de dagbesteding vast een leuk grapjequote:Op zondag 17 augustus 2025 14:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh stom van me, die hebben ze natuurlijk al ingevlogen deze zomer.
Tussenjaartjequote:Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Lekker achter de feiten aanlopen vanaf ronde 2. Topseizoen
Het scheelt al de helft als je een zes opstelt die wel kan voetballen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op de arbitrage ipv zijn grabbelton.
Dit is een goede post.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef TheVulture het volgende:
GAE uit is een van de 6,7 lastige uitpotjes. Die ploeg speelt met heel veel energie waardoor het soms veel gevaarlijker lijkt dan het qua cijfers is.
Enige grote verdedigende fout is de 2-1, voor de rest stond het met name in de 2e helft gewoon beter.
Gezien het spelverloop in die 2e helft had je er misschien nog 3 punten uit kunnen slepen, maar voor nu kan ik ook wel leven met een punt.
Hou dit positieve vastquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef TheVulture het volgende:
GAE uit is een van de 6,7 lastige uitpotjes. Die ploeg speelt met heel veel energie waardoor het soms veel gevaarlijker lijkt dan het qua cijfers is.
Enige grote verdedigende fout is de 2-1, voor de rest stond het met name in de 2e helft gewoon beter.
Gezien het spelverloop in die 2e helft had je er misschien nog 3 punten uit kunnen slepen, maar voor nu kan ik ook wel leven met een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |