Griekenland lijkt me nog wel tof om in de nabije toekomst te bezoeken. Maar dan vooral voor de oudheid en niet de stranden.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:00 schreef Alloch87 het volgende:
Wat mij betreft prima dat al die pauperlanden als Turkije en Griekenland zo goedkoop zijn. Dan kan het klootjesvolk lekker daar heen en zijn de mooiere plekken gewoon beschikbaar.
Blijkt hier inderdaad regelmatig dat je het iq van een tienjarige hebtquote:
Nee joh, wij zitten nu op de camping bij Frans en Gerda.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dan ga je toch lekker naar Griekenland
Tessel is the place to be
Ik ben eens van Hilversum naar Texel gevlogen, niets mis mee en gaat sneller dan de auto!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:30 schreef capricia het volgende:
Wel fijn dat die vliegschaamte voorbij is.
De corridor ligt gunstig vanaf Hilversum.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ben eens van Hilversum naar Texel gevlogen, niets mis mee en gaat sneller dan de auto!
Gelukkig maar als hij ongunstig lag zou ik het opnieuw overwegenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De corridor ligt gunstig vanaf Hilversum.
[ afbeelding ]
Ik vlieg al 15 jaar niet. Moet ik me nu schamen?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:30 schreef capricia het volgende:
Wel fijn dat die vliegschaamte voorbij is.
Ja tijdens de volgende virus crisis, als er niemand is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Griekenland lijkt me nog wel tof om in de nabije toekomst te bezoeken. Maar dan vooral voor de oudheid en niet de stranden.
Juistemquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:11 schreef TornadoDK het volgende:
Desalniettemin: pro team glijbanen!
Snap ik wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De like is niet voor het eerste deel, maar zeker dubbel en dwars voor het tweede.
Ik vlieg ook al zeker 15 jaar niet, en ik zie het ook niet meer gebeuren. Voornamelijk omdat ik de pest heb aan luchthavens.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vlieg al 15 jaar niet. Moet ik me nu schamen?
Kind maken, paar jaartjes wachten en dan legit van waterglijbanen gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon sneu als je als volwassenen van een glijbaan gaat tussen alle kinderen.
Het ziet er überhaupt vrij pedo uit als je als man de speeltuin in gaat.
Ga je ook op de wipkip?
Ik heb veel zakelijk gevlogen en vooral in de zomervakanties vond ik het een verschrikking met al die toeristen. Ik pak het liefst avondvluchten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vlieg ook al zeker 15 jaar niet, en ik zie het ook niet meer gebeuren. Voornamelijk omdat ik de pest heb aan luchthavens.
Nog niet onder dreiging van een vuurwapen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:39 schreef Nicksanders het volgende:
Niet gewoon op vakantie gaan naar de USA
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nog niet onder dreiging van een vuurwapen.
Ja hoor, jij zou wel gewoon zeggen 'nee, ik ga niet, knal me maar af', als de keuze daadwérkelijk zou gaan tussen daarheen op vakantie moeten of doodgeschoten worden.quote:
Absoluut, zou geen seconde twijfelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja hoor, jij zou wel gewoon zeggen 'nee, ik ga niet, knal me maar af', als de keuze daadwérkelijk zou gaan tussen daarheen op vakantie moeten of doodgeschoten worden.
Grote woordjes. Wat viel je zo tegen aan de USA dat je liever het leven laat dan erheen terug gaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Absoluut, zou geen seconde twijfelen.
Als je erin staat zoals ik valt dat ineens reuze mee. Ik heb niet zulke positieve ervaringen met Amerikanen en hun manier van communiceren, laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Grote woordjes. Wat viel je zo tegen aan de USA dat je liever het leven laat dan erheen terug gaan?
Nee ik ook niet, met SOMMIGE Amerikanen. Maar dat zegt niks over het land zelf als vakantiebestemming, of over álle Amerikanen for that matter, een onderscheid wat jij dan ook geconstateerd zou moeten hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je erin staat zoals ik valt dat ineens reuze mee. Ik heb niet zulke positieve ervaringen met Amerikanen en hun manier van communiceren, laten we het daar maar op houden.
Jeetje, zo had ik er nog nooit over nagedacht joh. Misschien zitten er ook wel goeden tussen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, met SOMMIGE Amerikanen. Maar dat zegt niks over het land zelf als vakantiebestemming, of over álle Amerikanen for that matter, een onderscheid wat jij dan ook geconstateerd zou moeten hebben.
Grappig dat je nu wel opeens genuanceerd bent. Probeer dat nu ook eens toe te passen op Europa.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, met SOMMIGE Amerikanen. Maar dat zegt niks over het land zelf als vakantiebestemming, of over álle Amerikanen for that matter, een onderscheid wat jij dan ook geconstateerd zou moeten hebben.
Heb ik gedaan. Daarom ben ik meerdere keren binnen Europa op vakantie geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Grappig dat je nu wel opeens genuanceerd bent. Probeer dat nu ook eens toe te passen op Europa.
En daarover zei je dit:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Daarom ben ik meerdere keren binnen Europa op vakantie geweest.
Ben je overal in Europa al geweest? Heb je met elk land en elk gebied uitgebreid kennisgemaakt? Of is jouw mening, net zoals die van Sebbeswensje, gebaseerd op beperkte ervaringen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:19 schreef CoolGuy het volgende:
In Nederland op vakantie gaanof in Europa
Geen haar op mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:39 schreef Nicksanders het volgende:
Niet gewoon op vakantie gaan naar de USA
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nog niet onder dreiging van een vuurwapen.
Op zich wel logisch dat de grote volumes voornamelijk elders worden gebrouwen, zo'n kleine brouwerij heeft daar de capaciteit niet voor.quote:
Heb je in ieder geval afwisselender landschap, aardigere mensen en vele malen meer cultuur en historie dan op Texel.quote:
En etenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval afwisselender landschap, aardigere mensen en vele malen meer cultuur en historie dan op Texel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |