Dat is het ergequote:Op maandag 25 augustus 2025 19:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Staat daar ooit iets interessants op dan?
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren
Vroeger, toen Willem de Zwijger nog praatjes had
Vroeger, toen er nog maar 15 miljoen mensen in Nederland warenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef.
Vroeger, toen de politie nog op varkens reed.
Dat dit kanquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:31 schreef Friday12 het volgende:
Voor het eerst dat mijn PS5 vast liep. Game draaide nog wel op de achtergrond maar de playstation overlay die deed even niets meer
Deel 1 was al schitterend, toch wel een van de beste facial animations die er zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:00 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Death Stranding 2 op de Pro icm m’n OLED is grafisch het mooiste dat ik ooit gezien heb. Decima schopt zo hard kont.
Ik wil hier niet MMarsu-posten, maar BG3 laten liggen en in plaats daarvan Mafia spelen is psychopatisch.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Mafia the Old Country is tof
Had hem opgestart om even snel te checken om daarna verder te gaan met BG3.
Maar hij is dusdanig tof dat ik nu eerst deze game ga spelen, en daarna weer verder ga met BG3
Is toch een redelijk korte game, 12 tot 15 uur oid.
Game ziet er goed uit en draait op Performance mode soepel.
Eigenlijk meteen vanaf het begin is ie erg sfeervol![]()
En nét op het moment dat ik wou stoppen om verder te gaan met BG3, ontmoette ik een maffiabaas.
En zodra die begon te spreken met een hese stem a la Don Corleone was ik verkocht
Pauze in een lang spel is af en toe goedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil hier niet MMarsu-posten, maar BG3 laten liggen en in plaats daarvan Mafia spelen is psychopatisch.
Die is ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:57 schreef Drankster het volgende:
Ok, blijkbaar is Dying Light: The Beast een sequel van deel 1, dezelfde protag maar dan 13 jaar later. Deel 1 heb ik nog niet gespeeld en die is regelmatig een tientje inc alle DLC dus we gaan die eerst spelen.
Heeft in juni een laatste 'retouched' update gekregen. Gek genoeg geen native PS5 versie. We zien het wel, voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Misschien het verhaal even doorlopen.quote:
Speel hem op PC en is goed te doen. Ik moet er alleen wat meer inkomen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft in juni een laatste 'retouched' update gekregen. Gek genoeg geen native PS5 versie. We zien het wel, voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Misschien het verhaal even doorlopen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik moet me nog ff mentaal voorbereiden hierop, en aangezien ik net The Alters afgerond heb (wat net zo goed depressief rondwandelen op een planeet is) en nu met Senua bezig ben (hallo psychoses), weet ik niet of DS2 het beste spel is zometeen hierna te spelenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:00 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Death Stranding 2 op de Pro icm m’n OLED is grafisch het mooiste dat ik ooit gezien heb. Decima schopt zo hard kont.
Vroeger, toen de bierkratten nog van hout waren en je flink moest doorzuipen om de kachel op te stoken!quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef.
Vroeger, toen de politie nog op varkens reed.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
God, MGS3 is nog steeds zo goed. Kojima is een fucking genie.
Er is al een tijd geleden een PS5 update uitgekomen voor de PS4-versie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft in juni een laatste 'retouched' update gekregen. Gek genoeg geen native PS5 versie. We zien het wel, voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Misschien het verhaal even doorlopen.
Bekijk deze YouTube-video
Vanmiddag de PS+ games van september. Als Techland een beetje slim is gooien ze deel 1 erin.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er is al een tijd geleden een PS5 update uitgekomen voor de PS4-versie.
1440P 60FPS en 4K 30FPS.
Ga hem ook weer eens verder spelen. Prima game.
Toch van deel 2?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:57 schreef Drankster het volgende:
Ok, blijkbaar is Dying Light: The Beast een sequel van deel 1, dezelfde protag maar dan 13 jaar later. Deel 1 heb ik nog niet gespeeld en die is regelmatig een tientje inc alle DLC dus we gaan die eerst spelen.
Het is een vervolg op Dying Light en Dying Light: The Following (Expansion).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toch van deel 2?
Ah nee laat maar. In de war met dlc van 1
Ja voor nu ga ik het niet halen. Digital onlyquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een vervolg op Dying Light en Dying Light: The Following (Expansion).
Oorspronkelijk zou dit een kleinere DLC worden van Dying Light 2. Alleen is dit uitgemond tot een volledige game van rond de 12-18 uur.
70 euro nee dankjewel inderdaad. Als je de Season Pass hebt dan is was het iets van 35-40 euro. Dying Light games zijn altijd snel in de aanbieding.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja voor nu ga ik het niet halen. Digital only
Ja maar buiten dat. Digital only voor een niet dlc maar een standalone is gewoon knettergekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
70 euro nee dankjewel inderdaad. Als je de Season Pass hebt dan is was het iets van 35-40 euro. Dying Light games zijn altijd snel in de aanbieding.
Da's een beetje Baldrursgaterig toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Dit weekend, vanaf de vrijdag, is Path of Exile 2 gratis te spelen.
Hij is uiteindelijk als ie later dit jaar komt ook free 2 play.
Denk diablo 2quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een beetje Baldrursgaterig toch?
Of Divinity?
De moeite?
Meer Diablo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een beetje Baldrursgaterig toch?
Of Divinity?
De moeite?
Dat is september 2024.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:38 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stardew Valley en Psychonauts 2![]()
![]()
Hele leuke games maar beiden al gespeeld.
Typfoutje, in de tweet staat ie wel goed. https://x.com/PlayStation/status/1960731520731070879quote:
UE5 slopquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
God, MGS3 is nog steeds zo goed. Kojima was een fucking genie.
Mensen die slop in hun vocabulaire hebben zitten minacht ik absoluut (lees: mezelf).quote:
Mensen die hun username compleet veranderen nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mensen die slop in hun vocabulaire hebben zitten minacht ik absoluut.
Seething.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen die hun username compleet veranderen nemen we niet serieus.
Jij hebt overigens betaald voor een username change, dát is pas pijnlijk. Geld geven aan Danny, hahaha.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Mensen die hun username compleet veranderen nemen we niet serieus.
Dat geld ging naar een goed doel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt overigens betaald voor een username change, dát is pas pijnlijk. Geld geven aan Danny, hahaha.
Zo naïef, schattig. Ted heeft al die euro's geïnd, en op jouw kosten een cocktail besteld Pattaya. Heel erg pijnlijk voor jou.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat geld ging naar een goed doel.
Probeer het nog eens.
Die zijn er amper voor de ps5quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan het weer over games gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |