abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218493592
Waarom kiezen AM en Maarten voor twee zulke bloedhete bestemmingen als je alleen een tent hebt?🥵 ik vind dat toch matig gepland 😬
pi_218493597
Haha vind het wel grappig moest Sanneke haar partner bij de groenvoorziening werken op een vakantiepark. Hun tuin gezien op hun stories enkele dagen geleden? Niet de beste referentie denk ik 🤭.

Bij ons op het werk ook heerlijk ijsjes bij warm weer 🍦
pi_218493604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:52 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Waar gaat ze heen?
Zwitserland, en dat is gelijk een mega duur land🤣
pi_218493611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik moest opzoeken wat dat is🫣
Maar dat is natuurlijk omdat ie wel eens in een atlas en op Google maps gekeken heeft.
Hij had ook na 3 zwemlessen al de slag van een wedstrijdzwemmer en nog voordat ie kon lopen hield ie zo van het strand dat hij een kite surfer is.

En die telefoonhouder is vooral handig omdat hij cartofiel is, niet omdat het veiliger is...
Ze is en blijft iemand met bijzondere denkwijzen.
pi_218493627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij naar Italië en alleen voor de bruiloft naar Zwitserland toch? Ze haalde gisteren nog pasta uit haar vakantieboodschappen omdat ze pasta meenemen naar Italië hetzelfde vindt als water naar de zee dragen.
pi_218493639
Ik erger me trouwens aan die story van Sanneke waarin ze zo dankbaar uit dat ze dankzij de clicks op haar links ‘extra tijd en herinneringen’ krijgen. Vind het eigenlijk wel tenenkrommend.

Vind dat ze eigenlijk best een chill leven hebben, gebaseerd op wat ze deelt 😎

[ Bericht 0% gewijzigd door Minimimi op 13-08-2025 13:08:45 (Foutje) ]
pi_218493662
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:07 schreef Minimimi het volgende:
Ik erger me trouwens aan die story van Sanneke waarin ze zo dankbaar uit dat ze dankzij de clicks op haar links ‘extra tijd en herinneringen’ krijgen. Vind het eigenlijk wel tenenkrommend.

Eens. Plus dat ze zegt dat ze daardoor ook eens samen kunnen zwemmen. Hij werkt zonder ouderschapsverlof toch geen 7 dagen p/w? Of heeft niemand haar verteld dat een week 7 dagen heeft?

Het is dat ze mij heeft geblokkeerd maar anders had ik haar graag verteld wat mij als alleenstaande moeder van twee mét baan allemaal lukte. Maar ik had een huis, een fiets (een gewone), een auto, weinig wind en genoeg inkomen om leuke dingen te doen en kunnen eten voor meer dan 2 euro p/d. Dat zal ze vast een vergelijking van niks vinden want: totaal andere omstandigheden.

[ Bericht 17% gewijzigd door JaNeeDan op 13-08-2025 13:19:11 ]
pi_218493667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 12:52 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Waar gaat ze heen?
Een bruiloft in Zwitserland meen ik? En naar Duitsland oid
pi_218493678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Plus dat ze zegt dat ze daardoor ook eens samen kunnen zwemmen. Hij werkt zonder ouderschapsverlof toch geen 7 dagen p/w? Of heeft niemand haar verteld dat een week 7 dagen heeft?
Haha nee, vast niet. Ze zal er misschien later nog achterkomen 🙃.
pi_218493679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:02 schreef Minimimi het volgende:
Haha vind het wel grappig moest Sanneke haar partner bij de groenvoorziening werken op een vakantiepark. Hun tuin gezien op hun stories enkele dagen geleden? Niet de beste referentie denk ik 🤭.

Bij ons op het werk ook heerlijk ijsjes bij warm weer 🍦
En als je werkgever het niet doet, dan koop je toch gewoon zelf een doos ijsjes?
pi_218493687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe vaak ze gaat zeuren dat iets duur is
pi_218493690
Sanneke is gewoon enorm afhankelijk van Dion. Ze zet geen voet buiten de deur zonder hem.
Dat hij nu een dag extra thuis kan zijn betekent voor M iig dat hij ook eens wat gaat doen buiten de deur... In die zin positief, maar voor Dion lijkt het me erg benauwend.
pi_218493703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:02 schreef Louuuu_lou het volgende:
Waarom kiezen AM en Maarten voor twee zulke bloedhete bestemmingen als je alleen een tent hebt?🥵 ik vind dat toch matig gepland 😬
Wij gingen vroeger met caravan (voor mijn ouders) en tent(en) (voor mij en broers) ook naar Spanje. Zweette de hut uit, maarja dat hoorde er ook een beetje bij. Je leeft trager vind ik, maar goed wij hadden ook nooit echt een strakke planning🙈 en we gingen met 40graden ook gewoon Barcelona in ofzo, kan me niet herinneren dat wij daar echt over klaagde
pi_218493721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En als je werkgever het niet doet, dan koop je toch gewoon zelf een doos ijsjes?
Ja precies! Is ook maar waar je op dat moment zin in hebt. Ik vind het fijn dat mijn werkgever het aanbiedt maar is voor mij geen must. Zo valt er ook altijd iets te zeggen. Benieuwd wat het in de winter zal zijn. Kunnen ze moeilijk lopen doen als het koud is en er geen warme thee ter beschikking is 😅.
pi_218493753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:13 schreef Nieve het volgende:
Sanneke is gewoon enorm afhankelijk van Dion. Ze zet geen voet buiten de deur zonder hem.
Dat hij nu een dag extra thuis kan zijn betekent voor M iig dat hij ook eens wat gaat doen buiten de deur... In die zin positief, maar voor Dion lijkt het me erg benauwend.
Het is toch bijna niet voor te stellen dat zij een jaar of 31/32 is geworden zonder steunpilaar.
pi_218493770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe vaak ze gaat zeuren dat iets duur is
Ze ‘moest’ koffie drinken bij Starbucks omdat ze zelf de koffie was vergeten. Wat zal ze balen.
pi_218493785
Dag 6 dat AM die outfit draagt. Tis blijkbaar haar campingsmoking 🤣
pi_218493835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:02 schreef Louuuu_lou het volgende:
En op ieder filmpje klagen dat het warm is. Nee dat helpt
pi_218493840
quote:

Nou vreselijk inderdaad. Lijkt wel een stukje tekst voor Stichting de Zonnebloem ipv een normaal gezin dat het helemaal niet slecht heeft. Ken talloze voorbeelden van gezinnen die het zoveel zwaarder hebben en er toch beduidend minder over zaniken.
pi_218493875
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze ‘moest’ koffie drinken bij Starbucks omdat ze zelf de koffie was vergeten. Wat zal ze balen.
Maar wel een zelf meegebracht taartje eten.
pi_218494065
quote:

Maar hoeveel mensen moeten er wel niet op haar linkjes klikken om iets van een fatsoenlijk inkomen te generen?
Ze heeft 17.000 volgers, maar hoeveel zijn er actief? Hoeveel daarvan klikken er op linkjes? Ik nooit (maar volg haar ook niet, gluur alleen).
Op haar niet-bijzondere reels heeft ze ook max 600 hartjes.
pi_218494109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij naar Italië en alleen voor de bruiloft naar Zwitserland toch? Ze haalde gisteren nog pasta uit haar vakantieboodschappen omdat ze pasta meenemen naar Italië hetzelfde vindt als water naar de zee dragen.
Gaat ze dan deze vakantie niet naat dat geweldige kamp voor alleenstaande ouders? #judith dus 😂
pi_218494125
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 13:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar hoeveel mensen moeten er wel niet op haar linkjes klikken om iets van een fatsoenlijk inkomen te generen?
Ze heeft 17.000 volgers, maar hoeveel zijn er actief? Hoeveel daarvan klikken er op linkjes? Ik nooit (maar volg haar ook niet, gluur alleen).
Op haar niet-bijzondere reels heeft ze ook max 600 hartjes.
600× 0.07 cent is toch 42 euro 😝
X 30 = 1260 euro.
En aamgezien sanneke kampioen in linkjes delen is a vaak 5 per dag haha. Tel uit je winst 😝
pi_218494155
Ik kijk nu pas de story van Debbie die gaat koken terwijl ze ook nog een luisterboekje doet. Die is bij deze genezen verklaard hoor, want dit is echt een hele verbetering ten opzichte van dat zittend koken wat eigenlijk al teveel was eerder!
pi_218494172
Oh oh die AM.. het is heet, de zon doet zeer aan mn ogen, slechte nacht, pleureshitte, pff pfff
Oprecht: wat had ze verwacht van Spanje in de zomer zonder airco? Dat is toch ook niet te doen (vind ik dan). Is ze nooit eerder in Spanje geweest misschien?
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')