Ik heb geen idee wat voor werk hij doet, maar hier worden bijv de kliko's eerder geleegd vanwege de hitte.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:19 schreef LALAA het volgende:
Ik las hier al het vermoeden dat Peppie het niet lang vol gaat houden op zijn nieuwe werk, en dat is ook precies wat ik denk. Sanneke is op Threads aan het klagen dat werkgevers met dit warme weer weigeren om hun personeel 2 uur eerder te laten beginnen en dat er niet voor water of ijsjes wordt gezorgd.
Ten eerste, Peppie heeft zelf voor dit werk gekozen, zodat zijn inkomsten lager zijn. Hij kon ook nog achter zijn computer in de airco op kantoor zitten. In de zomer is het heet en in de winter is het koud buiten. En volgens mij werkt hij op een vakantiepark, waar, je kan het bijna niet raden, mensen vakantie aan het vieren zijn en niet om 5 uur ‘s ochtends door een bosmaaier gewekt willen worden. En dat ijsje of koude drinken kan je ook even zelf gaan halen. Alles moet altijd maar gefaciliteerd worden.
Dit. T is bijna rage-bait. Elke vorm van interactie telt voor het algoritme, en dat levert weer meer volgers en dus centen op.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:50 schreef Die_van_verderop het volgende:
Wat betreft Kyra en haar tetten, roepen dat je 18 keer per dag een uur voedt levert ook weer lekker reacties op. Ik gok dat het flink overdreven is, net als dat ze alles overdrijft.
Dat getetter van hem door z’n moeder heen, rete irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:49 schreef mignonne het volgende:
Ongelofelijk hoeveel spullen Judith altijd meeneemt op vakantie. Die hele auto vol.
Er komen weer nieuwe posts overheen, dus ik beantwoord dit maar even: goed idee!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:12 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Is het niet een idee om als je een bepaalde fluflu bespreekt, je dat even aan het begin van je post zet: bijvoorbeeld:
Demammavan: ik denk dat het niet meer goed komt met haar kapsel
Herkenbaar. Bij mijn oudste ook zo gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Pff lijkt me heel vermoeiend en zwaar. Ik heb bij de oudste alleen gekolfd en dat vond ik al zwaar i.c.m. de fles geven.
Maar echt dat getetter is zo ontzettend irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat getetter van hem door z’n moeder heen, rete irritant.
Losse spullen in de auto vind ik sowieso niet handig, zelfs gevaarlijk. Je kan toch gewoon af en toe stoppen om iets te eten/drinken?
En hoezo is haar kind een cartofiel?
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:41 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik hoor het Sanneke al zeggen, niemand had ons ooit verteld dat dat kon 🤣🤣🤣
Ze geeft toch lymfoedeem? Dan heb je volgens mij sneller kans op spierpijnquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook iedere x over. Dan doe je echt iets niet goed naar mijn idee. Lijkt me ook niet echt goed trouwens
Ik las dit dus ook gisteren en ik kon alleen maar denken: en, hoelang zal hij dit vol gaan houden?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:19 schreef LALAA het volgende:
Ik las hier al het vermoeden dat Peppie het niet lang vol gaat houden op zijn nieuwe werk, en dat is ook precies wat ik denk. Sanneke is op Threads aan het klagen dat werkgevers met dit warme weer weigeren om hun personeel 2 uur eerder te laten beginnen en dat er niet voor water of ijsjes wordt gezorgd.
Ten eerste, Peppie heeft zelf voor dit werk gekozen, zodat zijn inkomsten lager zijn. Hij kon ook nog achter zijn computer in de airco op kantoor zitten. In de zomer is het heet en in de winter is het koud buiten. En volgens mij werkt hij op een vakantiepark, waar, je kan het bijna niet raden, mensen vakantie aan het vieren zijn en niet om 5 uur ‘s ochtends door een bosmaaier gewekt willen worden. En dat ijsje of koude drinken kan je ook even zelf gaan halen. Alles moet altijd maar gefaciliteerd worden.
Ik denk dat ze ook boodschappen meeneemt zodat ze dat daar niet hoeft te kopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:49 schreef mignonne het volgende:
Ongelofelijk hoeveel spullen Judith altijd meeneemt op vakantie. Die hele auto vol.
Ziet er inderdaad heerlijk uit!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:23 schreef mignonne het volgende:
Omg ik word even spontaan jaloers op dat zwembad van the Zhou's![]()
Zo met die zonwering er overheen en dan zo groot, heeeeerlijk lijkt me dat zeg. Wat hebben die kinderen een gouden nestje.
Zou dat weer op weg naar huis zijn? Dat ze de terugweg in stukken doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:15 schreef miep123456 het volgende:
Lot moet van AM lachend door de winkel lopen, anders krijgt ze geen cadeautje!
Heel bijzonder, ook klagen dat het warm is en de volgende plek is het nog warmer!
Eigenlijk ook best een gek idee dat er blijkbaar mensen zijn die op haar linkjes klikken etc. zodat zij niet hoeft te werken maar het financieel wél haalbaar is dat Dion ouderschapsverlof opneemt. Ben toch benieuwd wat voor mensen dat zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dat mensen zijn die zelf wel werken om hun vaste lasten te betalen en in hun levensonderhoud te voorzien. Dat moeten toch wel mensen zijn die net zo lui zijn als zij?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik las dit dus ook gisteren en ik kon alleen maar denken: en, hoelang zal hij dit vol gaan houden?
Beide houden ze echt helemaal niks vol dus die zit binnenkort weer ziek thuis.
Zo komen ze wel in aanmerking voor een huurhuis, als je straks samen in de bijstand zit.
Waar gaat ze heen?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook boodschappen meeneemt zodat ze dat daar niet hoeft te kopen?
“Aan de tet en in je bed” 🤣 wat een heerlijke uitdrukking, die ga ik onthouden!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 02:00 schreef Nieve het volgende:
Waarom hangt Kyra toch zo aan die borstvoeding? Prachtig als het allemaal lukt en iedereen tevreden is, maar zoals ze haar situatie omschrijft zou ik toch gaan voor flesvoeding. Meisje heeft een mooie basis meegekregen en het lijkt me voor alledrie haar kinderen, dus niet alleen Aagje, nu belangrijker dat Kyra weer lekkerder in haar vel komt te zitten. Bij haar lijkt het wel alsof je geen goede moeder kan zijn zonder je kinderen 24/7 aan de tet en in je bed te hebben. Zo krampachtig vasthouden aan dat soort dingen terwijl je er zelf half aan onderdoor gaat lijkt me in the end een stuk schadelijker…
Hij doet nu iets met de groenvoorziening op vakantieparken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor werk hij doet, maar hier worden bijv de kliko's eerder geleegd vanwege de hitte.
Mijn werkgever geeft aan dat we met clienten mogen afspreken dat we om 6u beginnen ipv om 7u en we douchen mensen niet vanwege de warmte in de badkamers (gewoon wassen uiteraard wel, we laten mensen niet aan hun lot over).
Dus er zijn genoeg werkgevers die er rekening mee houden, maar dan moet dat wel kunnen natuurlijk.
En er zijn volgens mij ook genoeg werkgevers die (extra) water verschaffen of een ijsje weggeven of iets dergelijks. Maar dat heeft vast niemand aan jaar verteld.
Ik moest opzoeken wat dat is🫣quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat getetter van hem door z’n moeder heen, rete irritant.
Losse spullen in de auto vind ik sowieso niet handig, zelfs gevaarlijk. Je kan toch gewoon af en toe stoppen om iets te eten/drinken?
En hoezo is haar kind een cartofiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |