Waarom niet gewoon zelf openen? Afsluiter opent nieuw deelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Vooral als je 5 dochters hebt, dan is dat niet leuk om hardop te zeggen . ik zei het ook wel eens maar ik heb maar 1 dochter😂
Iemand anders mag een nieuw deel openen
Haha ja ik dacht het wel maar typte het nietquote:
Ik kijk ook altijd even de hoeveelste post ik tik want ik zou niet weten hoe dat werkt 🫣quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Debsterr het volgende:
waarom opent sluiter niet gewoon een nieuw deel
Wil je dat ik het aanpas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht het wel maar typte het niet
T is wel echt heel sneu weinig water he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:07 schreef Earring het volgende:
Bij DBM mogen ze morgen nog 1 dag zwemmen.
Serieus? In dat bodempje water?
Ik snap wel dat flipflapvriendje niet verder wilde voor zn B, die is zo’n hoeveelheid water niet gewend
Gewoon onderin rechts dan klikken op "open nieuw deel" en dan doet hij automatisch het nr aanpassen en de OP kopiëren. Je hoeft alleen maar een titel in te voeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:03 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd even de hoeveelste post ik tik want ik zou niet weten hoe dat werkt 🫣
Gewoon belachelijk, het zijn geen peutertjes meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
T is wel echt heel sneu weinig water he?
Oh oke thnxquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon onderin rechts dan klikken op "open nieuw deel" en dan doet hij automatisch het nr aanpassen en de OP kopiëren. Je hoeft alleen maar een titel in te voeren.
als ik had gezien dat ik de laatste was had ik geen bericht gemaakt dan had ik gewacht😂quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:46 schreef Debsterr het volgende:
waarom opent sluiter niet gewoon een nieuw deel
Dat is toch gewoon gemaakt in Mallorca, daar waren die anderen niet dus niet gek dat die er niet op staan lijkt me. T is een leuke foto.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Het staatsieportret zonder een paar polyleden is al een teken aan de wand als je het mij vraagt
Zullen ze reddingsvesten dragen in dat badje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Gewoon belachelijk, het zijn geen peutertjes meer
Alhoewel zij denkt van wel krijg ik het idee
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zelf openen? Afsluiter opent nieuw deel
Geen zin in dat mag toch
Ik had niet gezien dat ik de laatste was
Ik was wel blij dat ik er 2 banden in zag liggen 😂quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Zullen ze reddingsvesten dragen in dat badje?
Nee dat kan natuurlijk niet he Zijn gelijk uit elkaar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon gemaakt in Mallorca, daar waren die anderen niet dus niet gek dat die er niet op staan lijkt me. T is een leuke foto.
MB vandaag of gister? blijkbaar gewoon aan het werk en daarna met zn allen gezellig op stap. Ik moest wel lachen om hoe MB aan het werk is en JvP in die timelapse er alleen maar omheen lijkt te hangen en te ouwehoeren
Heb ik gezien hoor! Maar dit korte stukje wat MB nu liet zien staat ze vooral gezellig te kleppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk niet he Zijn gelijk uit elkaar!
Grappig dat je dat vind JP heeft al een paar keer aangegeven zich prima te vermaken in het magazijn de afgelopen weken en zij was gewoon aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |