Oeh, dat zal wel schrikken zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
Oh bahquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet of die tor meerderjarig is. Want die heeft zich niet goed gedragen door Billie aan te vallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben de kinderen zich gedragen vannacht?
Juist wel! Het was best slim van de tor om op mij te gaan zitten, want zo kwam die wel het makkelijkst naar buiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of die tor meerderjarig is. Want die heeft zich niet goed gedragen door Billie aan te vallen
Goede verhalenverteller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist wel! Het was best slim van de tor om op mij te gaan zitten, want zo kwam die wel het makkelijkst naar buiten.
En ik heb het verhaal kennelijk een beetje aangedikt, want ik was helemaal niet half in paniek. Ik vond het hoogstens ongemakkelijk.
Van een tor zou ik ook niet in paniek raken. Maar dat je dacht dat die weg was en pas bij het licht aandoen in de spiegel ziet dat die er nog zit is welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist wel! Het was best slim van de tor om op mij te gaan zitten, want zo kwam die wel het makkelijkst naar buiten.
En ik heb het verhaal kennelijk een beetje aangedikt, want ik was helemaal niet half in paniek. Ik vond het hoogstens ongemakkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
De NOS heeft het weer goed gejinxt vooraf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:46 schreef GeorgeM het volgende:
Het gaat niet goed met de hockey heren
Broeken moet je altijd even passen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:16 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben wezen winkelen vandaag. Daar houd ik eigenlijk totaal niet van, maar broeken wil ik niet online kopen.
Ik vond het eigenlijk heel gemeen van Billie dat ik blijkbaar niet gemeen genoeg zou zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Kijk @:Strani, zo kan het ook(negeer die pi even, die was duidelijk per ongeluk
)
quote:
Ik heb m al weggestuurdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe even normaal, op een zaterdag
En dan te bedenken dat het in Noord-Ierland ook nog eens een uur vroeger is he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe even normaal, op een zaterdag
Ja en in New York zes uur!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het in Noord-Ierland ook nog eens een uur vroeger is he.
Nee. jij bent ook een schatje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk heel gemeen van Billie dat ik blijkbaar niet gemeen genoeg zou zijnDaar moet ik dan maar mee aan de slag.
Dit is nóg gemenerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. jij bent ook een schatje.
Maar daar gaat die niet naar op vakantiequote:
Hier is het 15 graden buiten volgens de thermometerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
Tegen middernacht en het is nog een gezellige 28 graden buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |