Dat is weer eens wat anders dan 12 steden, 13 ongelukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverd
Dan is die via de bezorger nog wel aan te passen naar morgen als het goed is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had bezorgdag op vrijdag gezet
Volgens postnl niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is die via de bezorger nog wel aan te passen naar morgen als het goed is.
Om deze tijd niet meer nee. Maar begin van de ochtend normaliter wel.quote:
De zomerhit van 2025 moeten we wel vierenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaan we die ook een keer karaoken?
Ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om deze tijd niet meer nee. Maar begin van de ochtend normaliter wel.
Ik heb hem voor jouw en mijn veiligheid niet geopend.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Bekijk deze YouTube-video
Misschien dat je nu met ogen rolt en denkt 'effe serieus'. En dat klopt
Oh maakt je geen zorgen om mijn veiligheid. Ik ben al helemaal omquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem voor jouw en mijn veiligheid niet geopend.
Leuk liedje hoor. Gewoon lekker luisterenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is wel echt aanstekelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder jaar in mei luister ik dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten eens serieus échte Spaanse muziek gaan luisteren
Ja maar liefst ook nog buiten het ESF danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder jaar in mei luister ik dat.
Gooi goede tips op ons. Desnoods in het spaanstalige topic in MUZ (dan ga ik weer volgen)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik zal even een paar Spaans(talige) liedjes verzamelenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gooi goede tips op ons. Desnoods in het spaanstalige topic in MUZ (dan ga ik weer volgen)
Ik kwam deze laatst tegen in een Spaanse serie (No me gusta conducir) maar dit zal niet zijn wat je bedoeld.
Dat doen we ook welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er zelf toevallig een aantal geschreven! Maar ik weet niet of zelfpromotie mag...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd maar die liedjes tegen huiselijk geweld. Heb je niet een liedje voor huiselijk geweld?
Hangt er een beetje vanaf welke versie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |