Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten eens serieus échte Spaanse muziek gaan luisteren
Ik ken alleen Alkmaarquote:
Ik vind hem wel knap! Maar daar merk je op de radio helaas niets vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehad
Met hooivorken en fakkels.quote:
Net als bij Alvaro Solerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind hem wel knap! Maar daar merk je op de radio helaas niets van
Volgens de graphics van de Conference League is het Alkamaarquote:
WUTquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Ho stop. Enrique Iglesias is al 50! Als hij 35 was had ik het ook geloofd
Nu te horen in het stadion van FC Utrecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Bekijk deze YouTube-video
Misschien dat je nu met ogen rolt en denkt 'effe serieus'. En dat klopt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd maar die liedjes tegen huiselijk geweld. Heb je niet een liedje voor huiselijk geweld?
Parkeer hem dan in de Drechttunnel inderdaad. Dan staat zo’n vrachtwagen in elk geval in de schaduw.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:47 schreef sportfreak het volgende:
Verhitte trucker parkeert vrachtauto op A16 en springt van Moerdijkbrug
Ik heb het een beetje warm dus weet je wat ik doe, ik parkeer mijn vrachtwagen op de vluchtstrook en spring in het Hollands Diep.
We kwamen gisteren nog langs Nanjing. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Fijn 80e jubileum van het einde van WO2 allemaal! Althans als we uitgaan van de overgave van Japan als einddatum.
Wel treurig dat er genoeg gaande is in de wereld dat doet vermoeden dat de herinnering flink is verstomd, onder andere door degenen die het zich juist extra zouden moeten herinneren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou dat wordt geen radio 10 meer in de ochtend vanaf 1 september. Froukje enGordon
![]()
Ik hoop dat Gordon dit net als bijna alles wat hij doet niet lang volhoudt.
We hebben genoeg goede DJ's in Nederland. En dan vragen ze Gordonquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou dat wordt geen radio 10 meer in de ochtend vanaf 1 september. Froukje enGordon
![]()
Ik hoop dat Gordon dit net als bijna alles wat hij doet niet lang volhoudt.
Er is al zoveel leed op de wereld, je zou toch denken dat het een keer genoeg isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben genoeg goede DJ's in Nederland. En dan vragen ze Gordon
Waaronder dus dit ja. Afschuwelijk wat daar gebeurt. En het einde is nog niet in zicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Fijn 80e jubileum van het einde van WO2 allemaal! Althans als we uitgaan van de overgave van Japan als einddatum.
Wel treurig dat er genoeg gaande is in de wereld dat doet vermoeden dat de herinnering flink is verstomd, onder andere door degenen die het zich juist extra zouden moeten herinneren.
Zo word je wel heel snel ouder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Jullie gaan zo langzaam dat ik 3 dagen laten nog steeds jarig ben/
We wachten nog steeds op de taart.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Verdaging?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Ach grote kans dat probleemkind Gordon ruzie krijgt met de zenderbaas. Na 2 weken is die ochtendshow alweer voorbij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is al zoveel leed op de wereld, je zou toch denken dat het een keer genoeg is
Zolang de TT er is, ben je nog niet te laat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
@:zorro28 alsnog vane gefeliciteerd dan! Kan gewoon nog nu.
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
@:zorro28 alsnog vane gefeliciteerd dan! Kan gewoon nog nu.
Mind is blownquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wie deze boodschap nodig heeft, maar het is weekend
Dat was het donderdag om 16:30 alquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wie deze boodschap nodig heeft, maar het is weekend
Ze smaken prima de mandarijnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sinterklaas valt steeds vroeger in het jaar. Ik heb nog geen kruidnootjes gezien, maar de mandarijnen zijn deze week in de reclame bij Dirk. WTF. Het is nog zomer
Veel plezier! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Ik kwam van de week nog kruidnoten van vorig seizoen tegen in een la. Ook heb ik nog chocoladeletters van eerdere edities in huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sinterklaas valt steeds vroeger in het jaar. Ik heb nog geen kruidnootjes gezien, maar de mandarijnen zijn deze week in de reclame bij Dirk. WTF. Het is nog zomer
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje. (Noord-)Ierland.
Maar hoe weten we nu wanneer we op bed moeten en het weekend weer voorbij is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Die heb ik ook! De kruidnootjes zijn nog wel goed, maar de chocoladeletters overdatum. Ze smaken vast nog goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam van de week nog kruidnoten van vorig seizoen tegen in een la. Ook heb ik nog chocoladeletters van eerdere edities in huis
Veel plezier! Met je broer en schoonzus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, Noord-Ierland en het noorden van Ierland.quote:
Nou, dat is het mooie. Er is geen weekend. En naar bed mag wanneer je zelf wil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe weten we nu wanneer we op bed moeten en het weekend weer voorbij is?
Dank en ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Met je broer en schoonzus?
Dat heb ik denk ik nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo postelein eten. Eten jullie dat wel eens? Vroeger at ik het elke zomer wel een paar keer en nu heb ik het al minimaal 3 jaar niet meer gegeten. Ik kijk er echt heeeeeeel erg naar uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, dat is het mooie. Er is geen weekend. En naar bed mag wanneer je zelf wil.
Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"
Haha je zou bijna denken dat het iets Gronings of iets Zeeuws isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"
Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen.
Zal wel een regionaal dingetje zijn van NQ.
Ik moest opzoeken wat het was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo postelein eten. Eten jullie dat wel eens? Vroeger at ik het elke zomer wel een paar keer en nu heb ik het al minimaal 3 jaar niet meer gegeten. Ik kijk er echt heeeeeeel erg naar uit
Herman van Veen zingt ook over Naar bed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Haha je zou bijna denken dat het iets Gronings of iets Zeeuws is
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik denk ik nog nooit gegeten.
Op dit moment eten wij veel groenten uit eigen tuin: courgette, tomaat, snijbonen
Goh! Is het zo onbekend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat het was.
En daarbij kwam ik een blog tegen van Marjolein over deze vergeten groente.
Gezellig! Kom je af en toe nog wel posten en ons verblijden met een mooie foto?quote:
Ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gezellig! Kom je af en toe nog wel posten en ons verblijden met een mooie foto?
En naar welke stad/plek kijk je het meest naar uit?
Oh ja, hij neemt dit van mij over.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Buurjongetje van 3 vroeg net of ik ook op naar bed ging want hij ging nu slapen. Kinderlogica
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Wel zin in Game of Thrones studio's.
In Friesland zeggen ze ook Op bedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Buurjongetje van 3 vroeg net of ik ook op naar bed ging want hij ging nu slapen. Kinderlogica
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Mogen we dan ook om 08.00 uur lawaai gaan maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, hij neemt dit van mij over.
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mogen we dan ook om 08.00 uur lawaai gaan maken?
Chocola die over datum is gaat wel minder lekker smaken. Gelukkig duurt het vrij lang voor ze echt niet meer lekker zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik ook! De kruidnootjes zijn nog wel goed, maar de chocoladeletters overdatum. Ze smaken vast nog goed
Mijn moeder maakte het ongeveer 1 keer per jaar. Nu al jaren niet gehad, maar ik vond het best lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb in de file gestaan, natuurkunde voorgelezen en pizzanuggets gegetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
De meneer van Mand! Zei vandaag “goedemiddag” tegen mij![]()
Hij zat voor zijn winkel en ik liep daarlangs!
Hoe was jullie dag?
Ik zou reageren met zoiets als:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag?
In het leger zeggen ze opliggen en inliggen, wat allebei iets met een bed betekent, maar wel net wat andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze ook Op bed
[..]
Jij kent echt veel VIP’squote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag?
Vergeet Lasha Tumbai niet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Say Na Na Na is wel de ultieme ESF cult classic geworden he?
Goed moment ook, want toen het in Nederland werd georganiseerd had ik genoeg geld en interesse om er heen te gaan. Stel je voor dat Treble had gewonnen, dan was ik daar nooit geweest!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
We waren in 2019 echt at the right place at the right time he? Alles viel precies op z'n plek. Alsof het zo had moeten zijn
Weet je echt zeker dat die weg is, ipv snel in jouw bed te springen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
Jij bent gewoon nog een stuk gemener dan Strani, haha! Als de tor niet weg is, dan is die hier beneden of ergens op me, maar niet in mijn bed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je echt zeker dat die weg is, ipv snel in jouw bed te springen?
Als je wat aan je tenen voelt wichelen vannacht, dan weet je wat het is.
Schrijf dat maar op @Roger_Epiales . En maak er maar een zooitje vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:26 schreef NailQueen het volgende:
* schrijft Verka Serduchka die Toy zingt op voor een eventuele afterparty
Ik ben niet gemeen, ik waarschuw je juist, dat is lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog een stuk gemener dan Strani, haha! Als de tor niet weg is, dan is die hier beneden of ergens op me, maar niet in mijn bed.
Men schrijft niet op Roger, zeker dat nummer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Schrijf dat maar op @:Roger_Epiales . En maak er maar een zooitje van
Ja hoor. Jij bent een schatje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen, ik waarschuw je juist, dat is lief.
Dank je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent een schatje.
Oeh, dat zal wel schrikken zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
Oh bahquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |