Je zou denken dat die palen inmiddels wel een keer in de grond zouden zittenquote:Op zondag 17 augustus 2025 01:00 schreef NailQueen het volgende:
En klok heit 01.00 uur en nouja je weten het nu wel
Precies, daarom probeerde ik het mentaal nog wat af te zwakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk heel gemeen van Billie dat ik blijkbaar niet gemeen genoeg zou zijnDaar moet ik dan maar mee aan de slag.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 03:29 schreef Fred_B het volgende:
@:zorro28 maak er een mooie dag van !! Je bent maar eens per jaardag jarig
Ja, intussen geland en hebben de auto opgehaald en zijn nu op weg naar Belfast.quote:Op zondag 17 augustus 2025 10:52 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne vakantie Luc! Ben je nu al in Ierland?
Dat halen wij zelfs overdag bij lange na niet. 19 graden en regenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:51 schreef Strani het volgende:
Tegen middernacht en het is nog een gezellige 28 graden buiten.
Dat komt omdat de doelpalen in de discussie steeds wisten worden verschoven.quote:Op zondag 17 augustus 2025 01:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Je zou denken dat die palen inmiddels wel een keer in de grond zouden zitten
Ik ben gaan lopen vanaf CS, dat duurt ongeveer even lang en je hoeft niet op een trein te wachtenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk uitstapje! Met de trein naar Utrecht-Maliebaan?
Ja, voor de tijdwinst hoef je het niet te doen. Maar ik vond het vorige maand wel een grappig ritje over een stuk spoor waar je normaal nooit komt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben gaan lopen vanaf CS, dat duurt ongeveer even lang en je hoeft niet op een trein te wachtenMisschien wel op die manier terug
Ik ga het meemaken op de terugwegquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, voor de tijdwinst hoef je het niet te doen. Maar ik vond het vorige maand wel een grappig ritje over een stuk spoor waar je normaal nooit komt.
Als ik dit tegen NM en dochter vertel, liggen ze morgen hier in de laquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:42 schreef NailQueen het volgende:
Mocht u al zin hebben in pepernoten maar u kunt ze niet vinden. Geen paniek ze liggen al in de schappen bij de Action!
En als die niet in de buurt is, vanaf komende week ook bij Kruidvat!quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:42 schreef NailQueen het volgende:
Mocht u al zin hebben in pepernoten maar u kunt ze niet vinden. Geen paniek ze liggen al in de schappen bij de Action!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |