quote:
quote:
Ik zie jou hier ook nog maar weinig andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:uitstraling eigenlijk de laatste tijd, zie hem nog nauwelijks hier
Ik zie een verband!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook nog maar weinig anders
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok dan...
Alles is relatief.
Rusland is door de verdedigingslinie gebroken, dat is ze al sinds 2023 nergens gelukt. En dit is een bijzonder pijnlijke, want het kan heel goed een totale ineenstorting van de frontlinie tot gevolg hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie jou hier ook nog maar weinig anders
Zonder die miljarden aan wapens waren ze ook al lang en breed verslagenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Ruslandquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook beetje vreemd om te verwachten dat oekraine het uberhaupt vol zou houden..
De wapenindustrie is toch sowieso altijd de grote winnaar in elke oorlog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Enige winnaar in deze zinloze broeder oorlog :de wapenindustrie
preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Rusland
cat gonna catquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Ama het volgende:
Waarom slaapt ze altijd in de meest debiele houdingen.
[ link | afbeelding ]
Nope, voor je het weet speelt Putin met knopjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden ook maar een beetje halfbakken 'geholpen' omdat niemand ruzie wil met Rusland
Zij heeft er wel echt een handje van om altijd in hele rare houdingen te liggen.quote:
Dat kan dus niet zomaar heb ik een tijdje geleden geleerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, voor je het weet speelt Putin met knopjes
Hier is het in de woonkamer nog 26, is het boven dus nog warmerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden Celsius op de slaapkamer genot.
Dat is dus echt het meest trieste aan dit alles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22,9quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
26,1 graden Celsius op de slaapkamer genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |