Ik ken ergere ommekeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Van net geen 2-2 door Borges naar 3-1 achter
Die 2-1 was echt heel slecht verdedigd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel matig verdedigd, maar een corner weggeven of buitenom dekken vind ik geen grote fouten.
Neuh, dit onderschrijft gewoon zijn prestaties van de afgelopen 4 jaar. Afgaande op zijn statistieken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op basis van 15 minuten.
Heel mooi.
daar begon het ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Van net geen 2-2 door Borges naar 3-1 achter
Oh, ik vind het eigenlijk wel een prima scheidsrechter hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die scheids zit ook niet mee...Oosterwolde en die keeper hadden gewoon geel moeten hebben in de eerste helft... en hij laat veel teveel toe van die Turken
Hij doet maar wat, dat zie je ook terug elke week weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Nou Van Persie, komt er nog wat uit die hoge hoed van je? Valentijn, Stengs?
Ware het niet dat het minder met Jose te maken heeft en meer met Feyenoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Mourinho lukt het weer niet, maar dat is logisch.
Niet voor niets de chosen onequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Mourinho lukt het weer niet, maar dat is logisch.
Wellenreuther heeft 25 seconde over de eerste uittrap gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou er overigens wel voorstander van zijn om in dit soort potjes waar je met een 2-1 voorsprong aan begint ook zelf eens zwaar irritant te zijn en bij elk klein tikje als een mongool de dug-out uit te sprinten en je keeper kramp te laten krijgen enzo. Denk alleen niet dat dat ooit gebeurt.
Moussa is een speler waar de hele wereld naar op zoek isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:27 schreef Haringkop het volgende:
Kies gewoon voor voetbal.
‘Met Steijn en Ueda koop je doelpunten’
Dit zal niemand verbazen toch? Dit was al voorspeld toen feyenoord m kochtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:32 schreef bbuddybb het volgende:
Borges doet alles verkeerd. Je zou zeggen dat de lat bij een speler van 10 miljoen iets hoger ligt dan dit.
Hwang dusquote:
11mil door de pleequote:
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar het is niet dat die goals helemaal uit het niets vallen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 2-1 was echt heel slecht verdedigd.
1-1 is ongelukkig, maar wel knullig weggegeven.
Louter juich berichten gelezen vanuit het Porto kamp toen hij voor een miljoenen bedrag vertrok.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Borges vind ik echt helemaal niks
Hopelijk blijft Hwang dan op de bank zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
Hwang eruit. Alles op de competitie.
Mee eens. Dat gebeurt hem veel te vaak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Daarom vind ik dus Ueda slecht: bijna elke bal kaatst van zijn voet...
Klopt, die speelt inderdaad goed Een echte leider die voorop in de strijd gaat als het moeilijk wordtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Timber geeft wel echt z'n ziel en zaligheid. Mooie vent.
Borges Başacıkoğluquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Verontrustende vergelijking.
Wil je dat niet meer doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |