Dat weet je van te voren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
turken beginnen met hun aids tijdrekken
Goed he, allemaal te danken aan onze Dtkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En ik maak denken dat Diarra er echt hélemaal niks van kan, maar deze man is gewoon nog slechter?
Op basis van 15 minuten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef bbuddybb het volgende:
Borges kan echt niet. Dan heb je als technische staf echt poep in je ogen.
Gokje voor een paar miljoen, ok, maar hier 10 miljoen voor neerleggen...
Wel matig verdedigd, maar een corner weggeven of buitenom dekken vind ik geen grote fouten.quote:
Ik ken ergere ommekeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Van net geen 2-2 door Borges naar 3-1 achter
Die 2-1 was echt heel slecht verdedigd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel matig verdedigd, maar een corner weggeven of buitenom dekken vind ik geen grote fouten.
Neuh, dit onderschrijft gewoon zijn prestaties van de afgelopen 4 jaar. Afgaande op zijn statistieken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op basis van 15 minuten.
Heel mooi.
daar begon het ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:21 schreef SnuggLe het volgende:
Van net geen 2-2 door Borges naar 3-1 achter
Oh, ik vind het eigenlijk wel een prima scheidsrechter hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die scheids zit ook niet mee...Oosterwolde en die keeper hadden gewoon geel moeten hebben in de eerste helft... en hij laat veel teveel toe van die Turken
Hij doet maar wat, dat zie je ook terug elke week weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Haringkop het volgende:
Nou Van Persie, komt er nog wat uit die hoge hoed van je? Valentijn, Stengs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |