Wat voor geheime reis zou dat zijn?quote:https://3voor12.vpro.nl/u(...)-yesilg%C3%B6z~.html
Lowlands schrapt lijsttrekkersdebat na afzegging Dilan Yesilgöz
VVD-leider moet naar 'een geheime reis'
Het geplande lijsttrekkersdebat op Lowlands gaat dit weekend niet door. Zeven partijleiders zouden in de Heineken-tent verschijnen, onder wie Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA), Rob Jetten (D66), Jimmy Dijk (SP), Henri Bontenbal (CDA), Esther Ouwehand (Partij voor de Dieren), Laurens Dassen (Volt) en Dilan Yesilgöz (VVD). Yesilgöz trok zich terug vanwege ‘een geheime reis naar het buitenland’, waarna de hele bijeenkomst werd geschrapt.
Het debat zou het eerste zijn in de richting van de Tweede Kamerverkiezingen in het najaar, maar Lowlands en organisator BKB Academie zien zonder het kopstuk van de liberale partij af van de bijeenkomst. De afzegging komt daags nadat Yesilgöz na zes koppige weken toch haar excuses aanbood aan Douwe Bob. Yesilgöz vergeet hem in een tweet ‘jodenhaat’, nadat de zanger zich terugtrok van een optreden bij een Joodse voetbalclub. Douwe Bob dreigde met een kort geding, nadat de VVD-lijsttrekker wekenlang weigerde haar bericht weg te halen.
Dat is alleen een geheim voor onzekere mensen.quote:
Je mag lekker primitief op de camping van lowlands zitten voor de prijs van 8 dagen all-in naar Turkije.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Even op de koffie bij de Israëlische versie van Zoetermeer. Snap sowieso totaal niet dat je zoiets zou doen, laat staan bijwonen, op een festivalbetaal je daar, wat?, ¤80 zonder drankjes en eten voor ofzo?
En dan tussendoor lekker een lijsttrekkersdebat bijwonen. Hebben ze daar ook van die doe-alsof-je-aan-het-werk-bentwerkplekken zoals in China? Kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je mag lekker primitief op de camping van lowlands zitten voor de prijs van 8 dagen all-in naar Turkije.
Lekkere linkse circlejerk weerquote:Frans Timmermans (GroenLinks-PvdA), Rob Jetten (D66), Jimmy Dijk (SP), Henri Bontenbal (CDA), Esther Ouwehand (Partij voor de Dieren), Laurens Dassen (Volt) en Dilan Yesilgöz (VVD)
Alles is links behalve extreemrechts.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Lekkere linkse circlejerk weer
Tijdens die semi-alternatieve kutmuziek kan dat er nog wel bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan tussendoor lekker een lijsttrekkersdebat bijwonen. Hebben ze daar ook van die doe-alsof-je-aan-het-werk-bentwerkplekken zoals in China? Kan er ook nog wel bij.
Je gaat er toch vanuit dat je een festival uitzoekt op waar je een beetje los kunt gaan, maar wellicht ben ik gewoon te simpel van geest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tijdens die semi-alternatieve kutmuziek kan dat er nog wel bij.
Eens, dan kom ik persoonlijk bij een heel andere categorie festivals uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je gaat er toch vanuit dat je een festival uitzoekt op waar je een beetje los kunt gaan, maar wellicht ben ik gewoon te simpel van geest.
Ben zelf ook nog nooit op Lowlands geweest hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens, dan kom ik persoonlijk bij een heel andere categorie festivals uit
Dilan als Charlotte de Witte?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens, dan kom ik persoonlijk bij een heel andere categorie festivals uit
Vast op kosten van het GenoCIDIquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Even op de koffie bij de Israëlische versie van Zoetermeer. Snap sowieso totaal niet dat je zoiets zou doen, laat staan bijwonen, op een festivalbetaal je daar, wat?, ¤80 zonder drankjes en eten voor ofzo?
Moest kennelijk zes tegen Dilan worden aangezien het nu niet meer doorgaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Helaas. Geen dagkaartenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben zelf ook nog nooit op Lowlands geweest hooral had ik alleen al moeten gaan voor Rondé
quote:
Komt dat door de organisatie, of door rechtse lijsttrekkers? Geertje heeft bij de laatste verkiezingen ook de meeste debatten ontweken en dat werkte want dan kun je gewoon zonder tegenspraak zenden naar je weinig kritische kiezers.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eerder gehoord, netjes.quote:
Ik sloeg afgelopen bevrijdingsdagfestival ook af ondanks dat ze in Utrecht optraden, het ligt meer aan mij dan aan hun.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Helaas. Geen dagkaarten
[..]zonder politiek gelul ook natuurlijk, dan streep ik het weekend af.
Paar jaar geleden kostten ze een habbekrats. Die hebben een goede opmars gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eerder gehoord, netjes.
[..]
Ik sloeg afgelopen bevrijdingsdagfestival ook af ondanks dat ze in Utrecht optraden, het ligt meer aan mij dan aan hun.
Dat is toch van die WeezerWheatus-cover?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben zelf ook nog nooit op Lowlands geweest hooral had ik alleen al moeten gaan voor Rondé
Het is ze van harte gegund, kwaliteit mag beloond worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kostten ze een habbekrats. Die hebben een goede opmars gemaakt.
Geen flauw idee.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is ze van harte gegund, kwaliteit mag beloond worden.
[..]
Geen flauw idee.
Welkom bij de VVD-campagne dit jaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waarom melden dat het om een geheime reis gaat? Zeg dan dat ze verhinderd is door onvoorziene omstandigheden ofzo, maar zeggen dat ze naar het buitenland is voor iets geheims getuigd niet echt van een doordacht communicatieplan.
Ze is gewoon bang om in elkaar getrapt te worden daar, na haar gedoe met Douwe Bob.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
Omg een geheime reis Dilan is zo cool en mysterieus
Tja, dit is weer zo'n muziekfestival zoals Glastonbury, dat trekt schijnbaar een bepaald genre mens aan. Het overgrote deel zal links tot radicaal links zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Voor conservatieve spruitjeslucht moet je daar inderdaad niet wezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is weer zo'n muziekfestival zoals Glastonbury, dat trekt schijnbaar een bepaald genre mens aan. Het overgrote deel zal links tot radicaal links zijn.
Dat zal je verbazen. ooit kreeg Ruud Lubbers op zijn 66e daar de tent vol voor een spreekbeurt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Als je naar een festival gaat heb je toch sowieso geen trek in zoiets.
Ik zie 5 links tot extreemlinkse partijen die het op zouden moeten nemen tegen een centrumrechtse partij en rechtse partij. Dat noem ik nou niet echt een pluriform gezelschap.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alles is links behalve extreemrechts.
Tja, dan zou je kunnen denken als rechtse lijsttrekker dat als er wat te halen valt onder rechtsliberale Lowlandsbezoekers, en die zijn er, dat je daar dan wel naartoe moet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zie 6 links tot extreemlinkse partijen die het op zouden moeten nemen tegen een centrumrechtse partij en rechtse partij. Dat noem ik nou niet echt een pluriform gezelschap.
De VVD is (ook) links-liberaal, dus dat past uitstekend in het straatje van bijvoorbeeld GroenLinks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik zie 5 links tot extreemlinkse partijen die het op zouden moeten nemen tegen een centrumrechtse partij en rechtse partij. Dat noem ik nou niet echt een pluriform gezelschap.
Ja, leuke act.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:54 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
De VVD is (ook) links-liberaal, dus dat past uitstekend in het straatje van bijvoorbeeld GroenLinks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |