Ik kan nog steeds niet verstaan wat hij voor die deur zegt. Iets met ... welkom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:18 schreef BufordTJustice het volgende:
Vroegah wel eens een tijdje CelaVita gekocht toen ik te lui was om zelf aardappelen te schillen.
Hulde voor één van de beste reclames ooit:
Bekijk deze YouTube-video
Vroeger was ik hier 's middags al welkom... denk ik. (?)quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet verstaan wat hij voor die deur zegt. Iets met ... welkom.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:32 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vroeger was ik hier 's middags al welkom... denk ik. (?)
Door leugens te verspreiden wilde ik nooit rijk worden. Dat heeft dus niets met jaloezie te maken, daarbij jij evenals alle andere vrienden van de grote bedrijven oftewel boeren reageren nooit inhoudelijk maar kiezen liever voor de gemakkelijk weg door op de persoon te spelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jaloers janken, dat is het enige wat je kan. Jaloers zijn, terwijl je weigert er zelf iets voor te doen en maar met je uitgestoken handje blijft zitten snikken en je je afvraagt waarom al die mensen welvarend zijn en jij niet.
Leveraged buyout is gewoon een heel nuttig instrument.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:39 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Dat heet een leveraged buyout. Je richt een nieuwe bv op die het bedrijf koopt. Die bv leent het geld voor de aankoop, op naam van het bedrijf dat wordt overgenomen.
Na de overname staat die schuld dus op de balans van het aangekochte bedrijf.
In fatsoenlijke landen is dit trouwens gewoon een economisch delict.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij gelooft dus de reclame van de grote bedrijven? Zonder zelf onderzoek te hebben gedaan.
Ze zijn behoorlijk duur in de winkel, gewone aardappelen dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:52 schreef Nober het volgende:
Aardappelen zijn veelste goedkoop momenteel dus dan krijg je dat.
Precies dat. Is toch niet zo moeilijk te verstaan?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:32 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Vroeger was ik hier 's middags al welkom...
Ik baseer mij op:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk duur in de winkel, gewone aardappelen dan.
Huil huil huil.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:55 schreef torentje het volgende:
[..]
grote bedrijven oftewel boeren
[..]
grote bedrijven oftewel boeren [..]
Vul je koelkast bij een stalletje zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk duur in de winkel, gewone aardappelen dan.
In de winkels zijn aardappelen nog schandalig duur, zeker de lokaal geteelde biologische aardappelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik baseer mij op:
NWS / Kilo aardappelen voor een paar cent, maar zak friet niet goedkoper
Ook daar zijn ze duur hier. En weinig bio.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vul je koelkast bij een stalletje zou ik zeggen.
Je ziet waar de winsten naar toe gaan, niet naar de boer.
Raar. Hier staan zat stalletjes waar voor e5,- je minimaal 5 kilo hebt. Wat voor soort dan ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook daar zijn ze duur hier. En weinig bio.
Dat is het enige wat je doet inderdaad.quote:
Had jij maar wat meer aardappels gegeten, goede voeding voor je hersenen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:50 schreef torentje het volgende:
Aardappels zijn toch niet voedzaam, mogen de grote bedrijven dus best wel wat minder ruimte voor in beslag nemen.
Neen hoor, de aardappeleters zijn allemaal niks. Want dat is wat de boeren wilden dat de normale mensen niks bleven.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:04 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Had jij maar wat meer aardappels gegeten, goede voeding voor je hersenen..
Opperdoezers zijn ook alweer een maand verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:23 schreef AchJa het volgende:
Dat is toch van die voorgeschilde en gesneden meuk?
Gewoon een zak bildstars halen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |