Kan het nog Nederlandser?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:07 schreef sp3c het volgende:...
Ik stel voor dat je een schaaltje bami pangpang bij de jumbo haalt...
Schien is het in de bonus?quote:
Dat is allemaal expres. Ik dacht dat je wel zou begrijpen en je af zou vragen waarom de Nederlandse keuken is zoals 'ie is en waarom autorijden hier zo duur is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:29 schreef HSG het volgende:
Saai, smakeloos, merendeel is afgepakt van andere landen enz. Wat moet ik vanavond nou koken?
Klacht: geen neuqon vanavond.
Maak een lahmacun.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:29 schreef HSG het volgende:
Saai, smakeloos, merendeel is afgepakt van andere landen enz. Wat moet ik vanavond nou koken?
Klacht: geen neuqon vanavond.
Of zelf fixen.quote:
Vind zijn filmpjes altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of zelf fixen.
Bekijk deze YouTube-video
Jop van der Bijl is baas.
Nog veel meer blauwe hap recepten.
Echt Nederlandsch dus.
Ik vind het einde grappig dat die het zogenaamd laat bezorgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of zelf fixen.
Bekijk deze YouTube-video
Jop van der Bijl is baas.
Nog veel meer blauwe hap recepten.
Echt Nederlandsch dus.
Of sudderlapjes met doorgekookte spruitjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Geen waardering voor een gehaktbal, gekookte aardappels en liters jus hebben
Gehaktbal Kiekeboequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Geen waardering voor een gehaktbal, gekookte aardappels en liters jus hebben
"Net zoals bij de Chinees"quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:41 schreef HSG het volgende:
[..]
... Maar mijn god zeg zoveel ingrediënten bomvol suikers.
FTFYquote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
"Net zoals bij de ""Chinees"""
Hoe ze het noemen weet ik niet maar je krijgt vaak korting op vanalles jaquote:
Hmm goed idee, wat doe je er dan nog allemaal op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |