SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
toch 5 graden minder dan hierquote:
Mag in dm, dan maak ik die opmerking welquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over de TT die niet oké was en ik ga me nu schamen in een hoekje.
met een ijsje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over de TT die niet oké was en ik ga me nu schamen in een hoekje.
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Nou Hedwig ligt volgens mij ook ergens weg te smelten want heb ik al even niet gezien.
?quote:
Freek kan wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.quote:
Perenijsje wellicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen details. Als je zegt ijsje dan kan het natuurlijk van alles zijn.
Als ze smelt dan is het wellicht een caramel cornettoquote:
Of een B&J.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Can never go wrong with a perenijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |