Zover ik weet hebben Israëlische burgers nooit mogen stemmen over deze oorlog.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is aan Israël en zijn burgers.
Volgend jaar verkiezingen in Israël voor de Knesset. Kunnen ze een andere koers kiezen, als ze dat willen.
Ze hebben gewoon democratisch de huidige regering kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Israëlische burgers nooit mogen stemmen over deze oorlog.
Hoe dan? In de Gazastrook lijkt het in elk geval niet te werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:06 schreef The115 het volgende:
[..]
Door Iran te verzwakken en andere partijen/landen die maar een doel voor ogen hebben: De vernietiging van Israël.
De Israëliërs hebben dus nooit over deze oorlog gestemd, vreemde zaak om dan te verwachten dat het maar door moet lopen tot 2026.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon democratisch de huidige regering kunnen kiezen.
Maar het klopt dat Israëlische burgers niet voor de oorlog op 7 oktober hebben kunnen kiezen. Daarvan ligt de oorzaak bij de Palestijnen die en voor Hamas gekozen hebben en Hamas bevolken.
Klopt die begon hamas zonder hun goedkeuring.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Israëlische burgers nooit mogen stemmen over deze oorlog.
Is dat het? Dat gaat dat zooitje ongeregeld deradicaliseren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef capricia het volgende:
Wat zijn nu de doelen van Israel?
-Gaza stad innemen, dus defacto heel Gaza.
-Zoveel mogelijk Hamas elimineren.
-Gijzelaars proberen terug te halen.
-Gaza onder een Arabisch bestuur plaatsen
Zodat Gaza nooit mee een bedreiging voor de staat Israël kan vormen.
Zeg ik het zo goed?
Zover ik weet bepaald Hamas niet het Israëlische kiesstelsel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt die begon hamas zonder hun goedkeuring.
Want jij denkt dat in tijden van oorlog er altijd eerst een referendum moet zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De Israëliërs hebben dus nooit over deze oorlog gestemd, vreemde zaak om dan te verwachten dat het maar door moet lopen tot 2026.
Ja. Mocht geen Hamas, of een andere terreurgroep of de PA (Palestijnse Autoriteit) zijn. Begreep ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is dat het? Dat gaat dat zooitje ongeregeld deradicaliseren?
Yep. Alleen blijft Iran het grootste gevaar met hun macht over de proxy's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef capricia het volgende:
Zeg ik het zo goed?
Wie heeft het over een referendum?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Want jij denkt dat in tijden van oorlog er altijd eerst een referendum moet zijn?![]()
De huidige regering is gewoon democratisch verkozen hoor. En heeft gewoon een mandaat.
Je mist journalisten vermoorden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef capricia het volgende:
Zeg ik het zo goed?
Dat viel onder punt 2.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je mist journalisten vermoorden.
En weer geen onderbouwing.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je pohi in dit topic zegt genoeg. Leugenaar.
Ik spreek je alleen aan op een walgelijke belediging, een persoonlijke aanval.quote:Jij doet huilie huilie op het moment. Waarschijnlijk omdat je uitgekotst wordt door bijna iedereen hier op het moment en ik je aanspreek.
Wat niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hoe dan? In de Gazastrook lijkt het in elk geval niet te werken.
Volgens nu.nl niet.quote:
Uhm nee.quote:
Je vergeet onschuldige burgers uitmoorden en heel Gaza plat vegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:12 schreef capricia het volgende:
Zeg ik het zo goed?
En wat dan als er toch weer raketten regenen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Mocht geen Hamas, of een andere terreurgroep of de PA (Palestijnse Autoriteit) zijn. Begreep ik.
Maar wel een Arabisch bestuur. Ben benieuwd welk Arabisch land of groepering in dat gat wil gaan springen.
Jaja....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je mist journalisten vermoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze oorlog is niet op 7 oktober begonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon democratisch de huidige regering kunnen kiezen.
Maar het klopt dat Israëlische burgers niet voor de oorlog op 7 oktober hebben kunnen kiezen. Daarvan ligt de oorzaak bij de Palestijnen die en voor Hamas gekozen hebben en Hamas bevolken.
Met irratio kun je geen rationele discussie voeren.quote:
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zover ik weet bepaald Hamas niet het Israëlische kiesstelsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |