SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MooieTop6 op 12-08-2025 08:11:50 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik mis @MonsterkoekieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:voor Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dag is vroeg begonnen zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Ziedend jaloersquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben gewoon om 14.00 uur klaar vandaag, heerlijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan lekker genieten van het mooie weer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben gewoon om 14.00 uur klaar vandaag, heerlijk.
How can I make this topic about me?![]()
Hey GGquote:
Lekker met dit warme weer op tijd vrijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben gewoon om 14.00 uur klaar vandaag, heerlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het gaat warm wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die wekker is er meestal rond half 8. Mijn biologische klok gaat 5 uur af om de nabijquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt een wekker die het altijd doetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik werk vandaag lekker vanuit huis. Op kantoor is toch bijna niemand.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb je nog mooi 2 uur 'me-time'. In alle rust koffie drinken, het nieuws bijlezen....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die wekker is er meestal rond half 8. Mijn biologische klok gaat 5 uur af om de nabij
Morguh Vinoquote:
En hiep hiep hiep hoeraaaaaa van harte gefeliciteerd
Lekker, ik moet straks naar de fysio en dan het draadjesvlees op zettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik werk vandaag lekker vanuit huis. Op kantoor is toch bijna niemand.
Mijn dochter werkt vandaan in DOetichem en morgen in Deventer dus eet en slaapt ze hier.
Normaal kook ik niet als het zo heet is, maar iemand die met dit weer werkt moet zeker goed etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je welquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Vino
En hiep hiep hiep hoeraaaaaa van harte gefeliciteerd
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Toch iets makkelijks en eenvoudigs? Nasi ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik moet straks naar de fysio en dan het draadjesvlees op zetten
Mijn dochter werkt vandaan in DOetichem en morgen in Deventer dus eet en slaapt ze hier.
Normaal kook ik niet als het zo heet is, maar iemand die met dit weer werkt moet zeker goed eten
Ge je nog iets doen vandaag met je vriendin uit eten of zo?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is wel lekker iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog mooi 2 uur 'me-time'. In alle rust koffie drinken, het nieuws bijlezen....
[ afbeelding ]
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mijn dochter is gek op bloemkool met draadjesvleess dat staat altijd klaar hier als ze komt etenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch iets makkelijks en eenvoudigs? Nasi ofzo?
Al heeft ze gezegd dat ik dat niet mag maken omdtat de vorige keer toen ze dat hier had die brand wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kans dat je weer brand krijgt is natuurlijk nihil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter is gek op bloemkool met draadjesvleess dat staat altijd klaar hier als ze komt eten
Al heeft ze gezegd dat ik dat niet mag maken omdtat de vorige keer toen ze dat hier had die brand wasHow can I make this topic about me?![]()
Hey UN
Ja ik sudder het niet op de inductieplaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat je weer brand krijgt is natuurlijk nihil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga zo douchen en dan op de fiets naar vriendin en weer verder klussenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ge je nog iets doen vandaag met je vriendin uit eten of zo?
Hey Greysquote:
O je bent aan het klussen bij je vriendinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en dan op de fiets naar vriendin en weer verder klussenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dotquote:
hey GGquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys, goedemorgen. Goed geslapen?
Nope
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mogge wijntjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dank uquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier even een goeie kop koffie, om op te starten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier even een goeie kop koffie, om op te starten
[ afbeelding ]
Ik moet maar eens nieuwe koffie genereren, het is contant dezelfde mok koffie.How can I make this topic about me?![]()
Ja wordt een beetje eentonigquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet maar eens nieuwe koffie genereren, het is contant dezelfde mok koffie.
Ik werk ook met dit weer, mag zo'n een kas van 30+ graden gaan bespuiten, maar zou draadjesvlees met zulke temperaturen niet wegkrijgen.. heb veel liever een saladequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik moet straks naar de fysio en dan het draadjesvlees op zetten
Normaal kook ik niet als het zo heet is, maar iemand die met dit weer werkt moet zeker goed eten
En een DesperadoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die wordt wel tussen de koffiebeurten door gewassen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet maar eens nieuwe koffie genereren, het is contant dezelfde mok koffie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga in ieder geval lekker uit eten ofzoquote:
Heb je wel verdiend
In mijn eentjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga in ieder geval lekker uit eten ofzo
Heb je wel verdiend
Dat durf ik nog niet joh
In de vaatwasser, jazekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die wordt wel tussen de koffiebeurten door gewassen?
Gefeliciteerd met je verjaardag Vino
Ben niet jaloers op je. Sterkte met deze hittequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik werk ook met dit weer, mag zo'n een kas van 30+ graden gaan bespuiten, maar zou draadjesvlees met zulke temperaturen niet wegkrijgen.. heb veel liever een salade
O dat gaat hier wel lukken hoor. Ik eet amper salades hou er niet zo van.
Ik heb altijd wel warm eten met dit weer alleen kook ik nietheb altijd soep in de vriezer. Of iets kant en klaars, wat zelden doe, alleen met dit weer. Of een broodje gezond
Niemand die daar wat van zegt hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In mijn eentje
Dat durf ik nog niet joh
Ik doe het ook. Ik zat gister ook in mijn uppie op een terras aan een 12-uurtje.How can I make this topic about me?![]()
Moet je echt niet om geven, maar je moet er wel een keertje doorheen inderdaad om die stap te zetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In mijn eentje
Dat durf ik nog niet joh
Protip: let de volgende keer dat je uit eten gaat eens op hoeveel mensen er in hun eentje aan het eten zijn, dat zijn er veelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan thuisbezorgdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In mijn eentje
Dat durf ik nog niet joh
@Dotteke kan je, bij wijze van hoge uitzondering, de TT aanpassen naar 'Gefeliciteerd Vino!' Of iets dergelijks?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand die daar wat van zegt hoor.
Ik doe het ook. Ik zat gister ook in mijn uppie op een terras aan een 12-uurtje.
Donequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:06 schreef MooieTop6 het volgende:
@:Dotteke kan je, bij wijze van hoge uitzondering, de TT aanpassen naar 'Gefeliciteerd Vino!' Of iets dergelijks?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vrouw hequote:
Heb je alles openstaan @Dotteke
Tis nu nog heerlijk koelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En wij krijgen slechts een kop koffiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, dat was wel lekker even. En een Latte Macchiato
Ja alles staat lekker open al heb ik aan de achterkant de screens al dicht, daar staat de zon al opquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:09 schreef greysbones het volgende:
Heb je alles openstaan @:Dotteke
Tis nu nog heerlijk koelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over een uur zal het al wel warm zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles staat lekker open al heb ik aan de achterkant de screens al dicht, daar staat de zon al opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En pottenbakdame heeft tijdelijk haar plaats afgestaan voor @Vino_Tinto
SpSowiesoquote:
Mooooooooon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:12 schreef MooieTop6 het volgende:
En pottenbakdame heeft tijdelijk haar plaats afgestaan voor @:vino_tinto
Heb je wat moois op de planning staan vandaag, Moon?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet echt iets bijzonders, straks even naar mijn moeder en vanmiddag een afspraak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je wat moois op de planning staan vandaag, Moon?
En jij?
![]()
Beetje werken, beetje bolkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders, straks even naar mijn moeder en vanmiddag een afspraak.
En jij?
Thxquote:quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand die daar wat van zegt hoor.
Ik doe het ook. Ik zat gister ook in mijn uppie op een terras aan een 12-uurtje.Ja ik weet het dat ik het gewoon moet doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moet je echt niet om geven, maar je moet er wel een keertje doorheen inderdaad om die stap te zetten.
Protip: let de volgende keer dat je uit eten gaat eens op hoeveel mensen er in hun eentje aan het eten zijn, dat zijn er veel
Komt wel een keer
Ja, daar ben ik ook bang voor. Komen hete dagen aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over een uur zal het al wel warm zijn
Dochterlief wil naar de stad als ze uit haar werk komt euhhhhhh ikke niet heb ik gezegd.
Ik ga niet in die brandende zon de stad in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:![]()
Neequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Komen hete dagen aan
Dochterlief wil naar de stad als ze uit haar werk komt euhhhhhh ikke niet heb ik gezegd.
Ik ga niet in die brandende zon de stad in.
ZIet er een stuk beter uit nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:12 schreef MooieTop6 het volgende:
En pottenbakdame heeft tijdelijk haar plaats afgestaan voor @:vino_tintoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet even kijken naar een paar nieuwe schoenen? En dan een koffie met appelgebak bij de HEMA?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Komen hete dagen aan
Ik ga niet in die brandende zon de stad in.
In die hittequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even kijken naar een paar nieuwe schoenen? En dan een koffie met appelgebak bij de HEMA?
Zou ook overslaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Winkels hebben airco.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
In die hitte
Zou ook overslaan
Nietquote:
Ja en dan een klap in je bakkus als je buitenkomtquote:
Zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Slokquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zij wel hoor, en dan heeft ze de hele dag gewerkt.quote:
Die werkt veel te veel. Naast haar vaste baan heeft ze nog een baantje, dan hier dan in Deventer dan in Doetichem, Lochem, of Hengelo Overijssel. Nu heeft ze vakantie van haar vaste baan en gaat ze dit doen pppfff
Die leeft om te werken en ze werkt in de zorg best zwaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zellufff
Laten we het op de hitte houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje !quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij wel hoor, en dan heeft ze de hele dag gewerkt.
Die werkt veel te veel. Naast haar vaste baan heeft ze nog een baantje, dan hier dan in Deventer dan in Doetichem, Lochem, of Hengelo Overijssel. Nu heeft ze vakantie van haar vaste baan en gaat ze dit doen pppfff
Die leeft om te werken en ze werkt in de zorg best zwaar.
Dat gaat een keer opbrekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat dacht ik ookquote:
Niet met deze temperaturen. Ik vind het in de Binnenstad van Zutphen altijd al snel warm door al die hoge gebouwen, de warmte blijft daar zo hangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even kijken naar een paar nieuwe schoenen? En dan een koffie met appelgebak bij de HEMA?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik alquote:
Goeiemorgen!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Da's waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en dan een klap in je bakkus als je buitenkomt
Ik moet al met de scoot er naar toen dan heb ik die brandende zon van 35 gr op mijn lijf. Ik dank je de koekoek ben gekker Henkie nietquote:
Wellesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit doet ze al jaren. En ik ben ook bang dat het haar een keertje gaat opbreken. Het is er een die niet stil kan zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeetje !
Dat gaat een keer opbrekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh vakantie gangertquote:
Oja, vandaag tikt de thermometer de 29 graden aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet al met de scoot er naar toen dan heb ik die brandende zon van 35 gr op mijn lijf. Ik dank je de koekoek ben gekker Henkie nietHow can I make this topic about me?![]()
Laatste dag vandaagquote:
Nu al last van einderzuchtIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Thxquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:33 schreef KoningWouter het volgende:
Is Vino jarig?
Van harte @:vino_tinto
Ik zal wel onder een steen liggen, maar wereldster Bad Bunny, wth is dat
https://www.nu.nl/319011/(...)eekt-naar-trump.htmlSame shit, different day
SC hopper present![]()
6,5u vast geslapen. Dus daar ben ik wel blij mee gezien de situatie. Jij een goede nacht gehad?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Morguh Steven, hoe is het met je moeder?quote:Gaat wel snel voorbij he zo vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laatste dag vandaag
Nu al last van einderzuchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morguh Fogel
Mogguh Dotje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee fruitselI'm surrounded by morons!
Heer Fogel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Dottie. Mijn moeder is dit weekend in rust van ons heengegaan. Laatste 3 dagen tijdens het waken, was ze al diep weg en er geen communicatie meer mogelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, hoe is het met je moeder?
[..]
Gaat wel snel voorbij he zo vakantieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gecondoleerd Stevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie. Mijn moeder is dit weekend in rust van ons heengegaan. Laatste 3 dagen tijdens het waken, was ze al diep weg en er geen communicatie meer mogelijk.![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie. Mijn moeder is dit weekend in rust van ons heengegaan. Laatste 3 dagen tijdens het waken, was ze al diep weg en er geen communicatie meer mogelijk.I'm surrounded by morons!
Sterkte de komende tijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie. Mijn moeder is dit weekend in rust van ons heengegaan. Laatste 3 dagen tijdens het waken, was ze al diep weg en er geen communicatie meer mogelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie. Mijn moeder is dit weekend in rust van ons heengegaan. Laatste 3 dagen tijdens het waken, was ze al diep weg en er geen communicatie meer mogelijk.Thxquote:
Heb er helemaal geen zin in inIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wij slepen je er wel doorheen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Thx
Heb er helemaal geen zin in in
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij slepen je er wel doorheen.
Nu eerst vlamtosti eten
Ik werd wakker van deze:
432Hz Diepe Regeneratie Frequentie | Genezing van het gehele lichaam en het ontwaken van innerlij...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel te snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Steven, hoe is het met je moeder?
[..]
Gaat wel snel voorbij he zo vakantie
Gelukkig hebben we de foto's nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
#Trutquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Veel te snel.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie. Mijn moeder is dit weekend in rust van ons heengegaan. Laatste 3 dagen tijdens het waken, was ze al diep weg en er geen communicatie meer mogelijk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Is er al taart?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
Morguh!
Van harte gefeliciteerd @:Vino_Tinto![]()
![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte @:StevenHyde![]()
![]()
Thxquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
Morguh!
Van harte gefeliciteerd @:Vino_Tinto![]()
![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte @:StevenHydeNee wel vlamtosti.quote:
Eigenlijk heeft dit wel wat....
Geen score in de op
Niemand weet wie er gaat winnen
Ik ben altijd nr1, dus het is geen verschil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Geen score in de op
Niemand weet wie er gaat winnenI'm surrounded by morons!
Ja toch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Geen score in de op
Niemand weet wie er gaat winnen
Moi Lovy.quote:
Er was wel iemand boos vannacht zie ik nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ja fuck die punten. We maken er gewoon een SC van.
Wie en waarom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was wel iemand boos vannacht zie ik nu.![]()
quote:
Ik ben gaan slapen.quote:
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zal wel weer paniek om niks zijn
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als er wat is zeg je het maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hoi Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn livescore werkt prima.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Hoe maak je eigenlijk zo'n punten teller?
Scraper bouwen met programmeersel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
Hoe maak je eigenlijk zo'n punten teller?![]()
De wattes?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Scraper bouwen met programmeersel.
Ja daar is t idd nog te fris voor..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Korte broek aan. Frisjes op de fiets"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Flink doortrappen, krijg je het vanzelf warm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Korte broek aan. Frisjes op de fiets“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daar was ik al bang voor.quote:
Maar komt er op neer dat je er voor moet programmeren. Een programma schrijven die de pagina leest en daar het verschil in tijd uit haalt. Dan dat in een database.
Vervolgens punten berekenen en plaatje genereren.![]()
Zo klinkt het best wel simpel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor.
Maar komt er op neer dat je er voor moet programmeren. Een programma schrijven die de pagina leest en daar het verschil in tijd uit haalt. Dan dat in een database.
Vervolgens punten berekenen en plaatje genereren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah klinkt allemaal wel erg moeilijk en ingewikkeldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor.
Vervolgens punten berekenen en plaatje genereren.
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo klinkt het best wel simpel.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bondage is gestopt met FOK! en dus doet ook de puntenteller het niet meerquote:
Ohquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bondage is gestopt met FOK! en dus doet ook de puntenteller het niet meerWerewolf![]()
@gebrokenglas houdt het wel bij, alleen wordt dat niet automatisch gepost etc..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas houdt het wel bij, alleen wordt dat niet automatisch gepost etc..How can I make this topic about me?![]()
Die heeft gisteren flink gescoord, of was de tussenstand tussen Fruit en Lilak niet zo groot?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Ik kan u mededelen dat FreshFruit momenteel nog steeds op de 1e plek staat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja hoor, niks aan de hand mensen,gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
De maand is nog lang... er kan nog van alles gebeuren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel een stuk rustiger nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel veel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel punten heb ik nu @:gebrokenglas?![]()
Ook.quote:
Heer Versquote:
Heer MT6.quote:
Dat is een mooie binnenkomer.
Ik geef jullie wel even privé tijd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik geef jullie wel even privé tijd.
DTS vol liefde
Is toch mooi.
Alleen maar lieve mensen onlinequote:
Bijna.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alleen maar lieve mensen online“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben ook liefquote:
bolkI'm surrounded by morons!
Zekers myn freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:ik zag het wel hoor, jij poly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zag het wel hoor, jij poly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Amy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Awww dat klinkt niet goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwehhh
maar we gaan gewoon lekker verder![]()
Knuffel
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat weet jij dan weerquote:
Ooh ja hahaha. Misschien wil mn onderbewustzijn me iets zeggenquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je alweer aan het werk Amy?
2,5 weken, maar voelt toch een beetje als 2,5 dagenquote:
Maar vandaag thuiswerkdag en gister eerder gestopt om naar de garage te gaan, dus rustig beginnen wel.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ow das wel lekker jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
2,5 weken, maar voelt toch een beetje als 2,5 dagen
Maar vandaag thuiswerkdag en gister eerder gestopt om naar de garage te gaan, dus rustig beginnen wel.
heb je ook een tropenrooster
Ik doe gewoon alsofquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow das wel lekker ja
heb je ook een tropenrooster
quote:Jaaaaaaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh ja hahaha. Misschien wil mn onderbewustzijn me iets zeggen
Ownee je bent getrouwd
Met 2 mannenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het zou toch tropisch warm worden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik heb zo mn twijfels of dat 2e huwelijk wel rechtsgeldig isquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa
Ownee je bent getrouwd
Met 2 mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hier viel net een verfrissend regenbuitje
Wil ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier viel net een verfrissend regenbuitje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
21 hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
Nederland is nog redelijk koel nu zie ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je de kip nog wat binnen kunnen houden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:43 schreef hemarookworst het volgende:
Nederland is nog redelijk koel nu zie ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vond het nog niet zo warm buiten, was wel lekker nu
Maar er is ook geen zon dat scheelt ook een hoopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeer lokaal in de douche?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier viel net een verfrissend regenbuitjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
24,8 nu hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Vond het nog niet zo warm buiten, was wel lekker nu
Maar er is ook geen zon dat scheelt ook een hoopIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier 26 een half uur geleden gaf hij nog 22 aan maar de zon is er nu en gelijk 26quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, gisteren gewoon heel slecht gegeten hele dag terwijl ik flink wandeldequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je de kip nog wat binnen kunnen houden?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
de zon is erdoor en ploep temperatuur loopt hard opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Best veel stappen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren gewoon heel slecht gegeten hele dag terwijl ik flink wandelde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat staat er vandaag op de planning?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren gewoon heel slecht gegeten hele dag terwijl ik flink wandeldeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: