abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218550344
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Deze internationaal bekende kolonist maar een nachtje cel geven na het doodschieten van een Palestijn is ook vanwege veiligheid. Helaas. Ondertussen zitten van de Palestijnse omstanders een maand later nog vier vast zonder mededeling. Vast ook vanwege veiligheid

Hieronder zie je dat de filmer op sec 2 dodelijk getroffen geraakt wordt.
[ x ]

Hieronder beter beeld. Maar let op dit videootjee met tekst is wel gemaakt door btselem waar volgens sommige alleen antisemitische joden werken
[ x ]

Volgens mij is slechts benoemd dat B'Tselem is is opgericht door (voormalig) politici van links tot radicaal linkse partijen zoals Meretz en Mapam. Dat heeft dus niets met antisemitisme te maken.

Video kunnen we weinig mee, schrikbarend dat er iemand zomaar wordt neergeschoten. Dader dient hard bestraft te worden. Want welk punt probeer je met deze video te maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218550348
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft niets te maken met 'janken over stroppen'. Jij moet anderen simpelweg geen woorden in de mond leggen.

En kun je naar een paar concrete voorbeelden geven van wat niet-Joden in Israël niet kunnen en Joden wél?

Dat Israël namelijk een Joods karakter heeft, getuigt niet van discriminatie jegens andere groeperingen. Er zijn talloze Christelijke en Islamitische landen, daar beweren we ook niet dat andere groepen wordt gediscrimineerd (ondanks dat dit trouwens in sommige gevallen wel zo is).
Ik had dus gelijk.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 19:17:42 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218550350
twitter
pi_218550365
Niet best dit, Israël is al te ver gegaan maar dit is nog eens een stap verder.

De geschiedenis zal leren hoe dit in de geschiedenisboeken beschreven gaat worden maar ik vrees het ergste.
pi_218550373
Memri = Leugens Organisatie.

Net zo betrouwbaar als Hamas zelf.
pi_218550382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik had dus gelijk.
Geen concrete voorbeelden dus. Dat dacht ik al.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:17 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Tja, zulke narratieven (die de norm zijn bij veel Arabisch en Islamitische media) zullen ze bij de NOS geen verslag van doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218550386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet best dit, Israël is al te ver gegaan maar dit is nog eens een stap verder.

De geschiedenis zal leren hoe dit in de geschiedenisboeken beschreven gaat worden maar ik vrees het ergste.
Wie schrijft de geschiedenisboeken 😉
pi_218550389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Memri = Leugens Organisatie.

Net zo betrouwbaar als Hamas zelf.
Kun je dit ook onderbouwen? Het enige wat MEMRI namelijk doet is vertalen wat mensen zelf zeggen.
pi_218550392
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Tja, zulke narratieven (die de norm zijn bij veel Arabisch en Islamitische media) zullen ze bij de NOS geen verslag van doen.
Omdat Memri net zo betrouwbaar is als Esther Voet, Ronny Naftaniel en Michael Vis.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2025 19:21:38 ]
  woensdag 20 augustus 2025 @ 19:24:04 #280
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218550406
Dit is toch niet te geloven, dit is echt erg!

Het lijkt wel alsof Israel liever oorlog voert dan dat het gijzelaars vrij wil krijgen :'(
pi_218550426
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Omdat Memri net zo betrouwbaar is als Esther Voet, Ronny Naftaniel en Michael Vis.
Hmm.

En wat vind jij wél betrouwbare bronnen mbt conflict of mbt de vertaling van de Arabische televisie.
pi_218550429
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Je verlegd de doelpalen en accepteerde nieuwe informatie niet. Waarom dan nog voorbeelden gaan zoeken. Ben allang blij dat je het zijn van een apartheid staat vandaag hebt toegegeven. Fijne avond.
pi_218550449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je verlegd de doelpalen en accepteerde nieuwe informatie niet. Waarom dan nog voorbeelden gaan zoeken. Ben allang blij dat je het zijn van een apartheid staat vandaag hebt toegegeven. Fijne avond.
Ik heb niets toegegeven, want we vooral zien is dat jij anderen woorden in de mond legt, hier weer. Een goede discussie op basis van de inhoud en goed onderbouwde argumenten gaat niet. Jammer.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 19:32:11 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218550485
De discussie hier is ook al tijden zinloos, maar we gaan er gewoon mee door, op naar het zoveelste topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')