ik had een keer 3, dat weet nu dus iedereenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker dan.
Kan tegenwoordig net zo goed alles gewoon hier op Fok neerpleuren, heeft hetzelfde effect.
Oh ik ken ook wel iemand die van het forum is gegooid omdat hij via DM iemand een linkje stuurde naar een KLB Discord server.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er toch wel wat mensen op de vingers getikt omdat ze een Fok kanaal hadden geopend en mensen via dm's stuurde om ook te joinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mooi dat bezuinigen op IT budgetten. Testen? Niet nodig, gebruikers zijn onze testers. Security? Niet nodig. De Russen/Chinezen weten toch alles al....quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Gegevens honderdduizenden vrouwen gehackt bij bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker - https://nos.nl/l/2578296
Wat een gezeik toch steeds met dat kippenhok. Eerst rode klatsen en nu dat gedoe met die uitstrijkjes.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een keer 3, dat weet nu dus iedereen
Ja, maar toch niet pas na een half flesje water. Tcoh gelijk bij de eerste slok.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet se bedoeling? Dat het pilletje dan weg is?
Nee, die nietquote:
Oh bedoel je zoquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet pas na een half flesje water. Tcoh gelijk bij de eerste slok.
Nani?quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Gegevens honderdduizenden vrouwen gehackt bij bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker - https://nos.nl/l/2578296
3 wat?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had een keer 3, dat weet nu dus iedereen
Ik vind het behoorlijk Russisch. Ik ken wel wat context, maar zelfs dan is het behoorlijk puzzelen waar dit nou vandaan komt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Het staat er toch niet in het Russisch volgens mij is het vrij duidelijk terwijl ik ook nooit daar kom.
Wel over de figuren die er deel van uit maken. Ik ben er ooit weggevlucht met een reden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gaat niet over het DTS spel
HOEquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ze moest daarna een herkansing doenquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een onvoldoende met de bhk-test.
ja 6 maanden later nog een keer enzoquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moest daarna een herkansing doen
ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDEquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een onvoldoende met de bhk-test.
nee dat is niet goedquote:
A of B?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
baarmoederhalskanker test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |