Hij heft niet genoeg Nationale Garde, dus dan moet hij het leger in gaan zetten. Dat kan nog leuk worden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stapje voor stapje een staat van beleg uitrollen en de macht over steden in federale handen nemen. De weg naar de dictatuur.
Zeker, al was het maar omdat militairen trouw zweren aan de grondwet en niet aan een president. Ergo, ze hoeven Trump's orders niet op te volgen als ze menen dat die tegen de grondwet ingaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 01:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hij heft niet genoeg Nationale Garde, dus dan moet hij het leger in gaan zetten. Dat kan nog leuk worden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat heel veel Amerikanen er heel blij mee zijn. Je ziet je steden toch verpauperen. En dat is soms echt schrijnend.
Als ze die zwervers goed opvangen is er niks aan de hand. Ze wonen dan alleen elders, in bv trailer Camps.
Misschien vinden de daklozen het wel fijn achteraf dat ze uit een situatie komen waar ze in vast zaten.
Parijsenaren kunnen hiervan alleen dromen.
Daar moet je dan wel eerst een idee achter hebben, zoals we hier in Leiden de Binnenvest hebben. Het is niet *poef* disappear of *poef* er staat een zorglocatie. Ik heb ook werkelijk nog geen idee waar die mensen nu heengeramd gaan worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat heel veel Amerikanen er heel blij mee zijn. Je ziet je steden toch verpauperen. En dat is soms echt schrijnend.
Als ze die zwervers goed opvangen is er niks aan de hand. Ze wonen dan alleen elders, in bv trailer Camps.
Misschien vinden de daklozen het wel fijn achteraf dat ze uit een situatie komen waar ze in vast zaten.
Zeg ook niet dat het een goed idee is. Maar dat veel Amerikanen die gewoon werken in een stad en veilig willen zijn daar wel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel eerst een idee achter hebben, zoals er hier in Leiden de Binnenvest hebben. Het is niet *poef* disappear of *poef* er staat een zorglocatie. Ik heb ook werkelijk nog geen idee waar die mensen nu heengeramd gaan worden.
Het is juist niet typisch republikeins om juist wel dat soort voorzieningen neer te zetten, maar misschien dat Trump mij verbaasd. En dan ook woningen beschikbaar heeft voor de mensen zonder problemen met verslavingen die dakloos zijn, een nog grotere groep dan de mensen met verslavingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel eerst een idee achter hebben, zoals er hier in Leiden de Binnenvest hebben. Het is niet *poef* disappear of *poef* er staat een zorglocatie. Ik heb ook werkelijk nog geen idee waar die mensen nu heengeramd gaan worden.
Parijs ja….. waar je op het grootste toeristische treinstation van de stad niet normaal kan lopen omdat de zwervers en het geteisem als bijen op honing af komt. Waar je bij de grootste toeristische attracties door een zee van verkopers, zakkenrollers, balletje-balletje spelers en ander schorem moet, daarbij een hand op de portemonnee houdend zodat ze je niet rollen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Het 'pesten' is geen doel op zich, het is een middel om de democratie te transformeren naar een autocratie en alle oppositie te intimideren en uit te schakelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:46 schreef Gunner het volgende:
Okay het is dus gewoon “blauwe steden” pesten.
Past wel in het profiel van rancune en een broos ego.
Langzaam kijken hoe ver je kan gaan. En als je niet al te veel tegenwerking krijgt ga je steeds een stukje verder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het 'pesten' is geen doel op zich, het is een middel om de democratie te transformeren naar een autocratie en alle oppositie te intimideren en uit te schakelen.
Wat een NONSENSE!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Langzaam kijken hoe ver je kan gaan. En als je niet al te veel tegenwerking krijgt ga je steeds een stukje verder.
Bron: Hoe vorm ik een dictatuur voor beginners.
Inderdaad, gewoon allemaal op straat flikkeren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zouden ze hier ook eens moeten doen. Gewoon al die daklozen weg doen
Leg mij eens uit hoe je hiermee criminaliteit aanpakt, en niet gewoon slechts verplaatst.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch. Trumpie wil vooral de criminaliteit en verloedering aanpakken wat die figuren met zich mee brengen. Geen gek idee lijkt me.
Het valt best mee kan ik je vertellen, ben er 6 weken geleden nog geweest. Prachtige stadquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Parijs ja….. waar je op het grootste toeristische treinstation van de stad niet normaal kan lopen omdat de zwervers en het geteisem als bijen op honing af komt. Waar je bij de grootste toeristische attracties door een zee van verkopers, zakkenrollers, balletje-balletje spelers en ander schorem moet, daarbij een hand op de portemonnee houdend zodat ze je niet rollen.
Een Europese stad die in de loop der jaren is verworden tot een vuilnisbelt met monumenten. Hadden ze daar maar een Trump…..
Ja, het resultaat van dat falende beleid van de democraten zie je dan ook duidelijk terug in Memphis en New Orleans.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb ik dus al enkele voorbeelden van gegeven in de post die je quote: het toestaan van dakloosheid op straten, het legaliseren van drugs en de deïnstitutionalisering van de tweede helft van de 20e eeuw. Daar kun je nog aan toevoegen het actief beschermen van illegalen in de bekende 'sanctuary cities'.
[..]
Ook daar ligt het probleem bij Democratisch beleid: het wel inzetten op goedkopere huizen maar vervolgens de mogelijkheden tot bouwen flink beperken, wat vervolgens natuurlijk weer zorgt voor hogere prijzen. Zie bijvoorbeeld:
[..]
En zie ook deze postcast:
[..]
Precies. Gewoon direct paal en perk stellen aan dat soort fratsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Langzaam kijken hoe ver je kan gaan. En als je niet al te veel tegenwerking krijgt ga je steeds een stukje verder.
Bron: Hoe vorm ik een dictatuur voor beginners.
En wie zie je dat doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies. Gewoon direct paal en perk stellen aan dat soort fratsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |