Ah het broodbeleg dekken ze af, dat is wel netjes/hygiënischquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef DJMO het volgende:
Sowieso het ontbijtbuffet hier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sow!quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij
Als vrouw
Bent op wakende uren wel eens niet in de keuken?!?!!!
quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt twee benen en twee armen en aan die armen twee handen
Jahoor, of ik loop de keuken in en ik pak uit eindelijk niksquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij
Als vrouw
Bent op wakende uren wel eens niet in de keuken?!?!!!
Keertje in de koelkast kijken of de inhoud al lekkerder is gewordenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jahoor, of ik loop de keuken in en ik pak uit eindelijk niks
Let goed op waarin ze het verpakken. Een 'oude' krantquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah het broodbeleg dekken ze af, dat is wel netjes/hygiënisch
In mijn koelkast zitten geen maaltijden die bijna over datum zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Keertje in de koelkast kijken of de inhoud al lekkerder is geworden
Nu wil ik fish n chipsquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Let goed op waarin ze het verpakken. Een 'oude' krant
Ja maar dat is wel leuk gedaan.. Net zoals friet/patat in zo'n krantje zakje ofz krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Let goed op waarin ze het verpakken. Een 'oude' krant
de briketten waren wat oud en vochtig ook, begon met rooksignalenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
Ah ja dat ruik je wel heel erg naar na die tijd
Er kwamen geen hulptroepen op de rooksignalen af?quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de briketten waren wat oud en vochtig ook, begon met rooksignalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |