Kende ik niet. Nooit van gehoord. Flinke ongeschoren bos wel.quote:
Bestaan allebei niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:47 schreef golfer het volgende:
Ze werkte in Utrecht in café Jerome en Het Polmanhuis.
Vorige zomergast was de beste in jaren imo. Ademloos gekeken en geluisterdquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Nu al beter dan de vorige 2 gasten. Maar dat was ook niet heel moeilijk, die waren beide dodelijk saai.
Inderdaad, dit is werkelijk totaal niet bijzonder tot nu toe. En wat ze nu zegt is helemaal voorspelbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorige zomergast was de beste in jaren imo. Ademloos gekeken en geluisterd
Smaken verschillen zullen we maar zeggen, ik kon er niet langer dan een uur naar kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorige zomergast was de beste in jaren imo. Ademloos gekeken en geluisterd
Het blijft altijd lastig om een actieve politica/bestuurder als Zomergast te hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:24 schreef NoCigar het volgende:
Wat ze nu zegt is helemaal voorspelbaar.
Moet zeggen dat Greet ook niet echt helpt. Vraagt soms naar de bekende weg, andere keer loopt een gast een straat in en wordt diegene door Op de Beeck weer een heel andere kant opgestuurd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig om een actieve politica/bestuurder als Zomergast te hebben.
Femke blijft 24/7 burgemeester met een politieke achtergrond.
Ja, maar het is zo dodelijk saai, die autopiloot.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijft altijd lastig om een actieve politica/bestuurder als Zomergast te hebben.
Femke blijft 24/7 burgemeester met een politieke achtergrond.
Volgende keer beter en begrijpender leren kijken en luisteren.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik schakel net in en na een minuut al weer klaar
Heel verhaal dat ze niet gelooft in het strafrecht![]()
![]()
Dat mens is knettergek
Ga lekker terug naar je PVV-topic.quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik schakel net in en na een minuut al weer klaar
Heel verhaal dat ze niet gelooft in het strafrecht![]()
![]()
Dat mens is knettergek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |