Jiddisch.quote:
Ah, logisch.quote:
Is dat niet te confronterend?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb van Jules zijn boek over Sobibor hier in mijn boekenkast met daarin de enorm gedetailleerde beschrijving van alle onderdelen van het kamp en achterin de transportlijsten met alle namen en datums van de transporten vanuit Westerbork naar Sobibor.
Nu niet meer zo erg. Toen ik in 1997 het boek van Jules kreeg had ik er meer moeite mee. Met name de confrontatie met de namen van mijn familie-leden achterin op die transportlijsten.quote:
Ze lezen mee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
In korte broek in de studio zitten. Ik vind daar wat van.
Vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Irritant weer hoe Griet steeds de zinnen van de ander afmaakt en de meeste vragen alleen maar over de psyche van de mens gaat.
Hij kwam als baby naar Nederland.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:49 schreef Burnett het volgende:
Aan de hand van de tot nu toe gekozen fragmenten is wel duidelijk dat hij goed geïntegreerd is.
Die discussie kan prima in de bestemde topics.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:54 schreef Haushofer het volgende:
Oei, (ook) Israël voert volgens Uğur Ümit Üngör op dit moment genocidaal geweld uit op de Palestijnen. We gaan nu naar onze Fok-experts die het hier hartgrondig mee oneens zijn voor een reactie.
Jij mag in lange broekquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:20 schreef Dutch_view het volgende:
In korte broek in de studio zitten. Ik vind daar wat van.
Wierd kijkt keek ook.quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:54 schreef Haushofer het volgende:
Oei, (ook) Israël voert volgens Uğur Ümit Üngör op dit moment genocidaal geweld uit op de Palestijnen. We gaan nu naar onze Fok-experts die het hier hartgrondig mee oneens zijn voor een reactie.
Heerlijkquote:
Alweer 21 jaar oudquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:00 schreef golfer het volgende:
Heerlijk fragment van Curb your enthousiasm.
Stel dat volgende week om deze tijd X eruit ligt, Wierd en niets kunnen zeggen over Halsema 😉quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |