Snel gedaan!quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Thuis![]()
Hoe ver ben jij @:dezwabber ?
Ik ga duimenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Trein stond na een station of twee al meteen 20 minuten stil door iets met politie. Dus zit nu meteen in de laatste mogelijkheid.
Daar zit gelukkig wel redelijk speling in de overstappen.
Like gegevenquote:
Oef, sterktequote:Op zondag 10 augustus 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga duimen
Of misschien toch slapen
Morgen arbeiten
Succes met slapen in dat licht, en succes op werk morgen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga duimen
Of misschien toch slapen
Morgen arbeiten
quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Trein stond na een station of twee al meteen 20 minuten stil door iets met politie. Dus zit nu meteen in de laatste mogelijkheid.
Daar zit gelukkig wel redelijk speling in de overstappen.
Ik zet m niet naast mn bed hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Succes met slapen in dat licht, en succes op werk morgen.
Het is een giftige relatie, maar ik ben nog te afhankelijk om hem te verbreken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat je veel geluk had vandaag want met pokemon go kreeg je het zo voor elkaar
maar de trein is jouw anti karma ding ofzo
Waar zijn jullie heen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat je veel geluk had vandaag want met pokemon go kreeg je het zo voor elkaar
maar de trein is jouw anti karma ding ofzo
knuffelquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een giftige relatie, maar ik ben nog te afhankelijk om hem te verbreken.
we zijn thuis of onderweg naar huisquote:
oja bij @Stoorzendertquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn thuis of onderweg naar huis
we waren BBQen
Anders voel je hem morgen nogquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:02 schreef JustinK het volgende:
Hij moet er wel lekker soepeltjes uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |