Als je een post rapporteert, dan wordt die post in quotes in je report gezet. Dat kun je vernaggelen door een van die quote tags te verwijderen.quote:
ja en dan? wat is de lol ervan?quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een post rapporteert, dan wordt die post in quotes in je report gezet. Dat kun je vernaggelen door een van die quote tags te verwijderen.
Hoe waren de spareribs?quote:
er staat geen TRquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met @:Devzero weet je het nooit
Mijn dochter reageerde laatst positief toen ik tofu had gemaakt voor avondetenquote:
quote:
En die avond zei ze we gaan bepaalde dingen even niet meer doenquote:
Wel gescoord?quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
En die avond zei ze we gaan bepaalde dingen even niet meer doen2 steps forward 3 steps back.
Took it like a champ.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
En die avond zei ze we gaan bepaalde dingen even niet meer doen2 steps forward 3 steps back.
Took it like a champ.
Weinig eigenlijk. Behalve een verbaasde mod. Het was meer een theoretische gedachte, want ik ga natuurlijk niemand hier TR-enquote:
Ik eet liever vleesquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochter reageerde laatst positief toen ik tofu had gemaakt voor avondetenHet is behoorlijk smakeloos en rare texture, dus je moet het wel goed bereiden. Ik gok dat mikey het gewoon in de pan gooide zonder enige saus en toen de kruimels uit de pan op zijn bord probeerde te schrapen
TR gemacht voor wannabe-TR machenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. Behalve een verbaasde mod. Het was meer een theoretische gedachte, want ik ga natuurlijk niemand hier TR-en
Ja was te doen .quote:
Altijd maar ze is verwarrend.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
ow dat was vandaag .....![]()
was het gezelschap wel oké ?
Owww mikeyquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Took it like a champ.
Ja aan hem moest ik idd ook denken, maar het is echt een fucking end lopen naar de kamerquote:
Dat deed ik dusquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja aan hem moest ik idd ook denken, maar het is echt een fucking end lopen naar de kamerals je wil lachen moet je even het filmpje kijken en naar m'n commentaar luisteren. Let alleen niet op m'n stem
Ik eet alles. Met tofu moet je iets meer moeite doen dan vlees, maar het kan prima smaken. Net als visquote:
Terechtquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
TR gemacht voor wannabe-TR machen
Jij eet mensenquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet alles. Met tofu moet je iets meer moeite doen dan vlees, maar het kan prima smaken. Net als vis
Ja na alles van de afgelopen tijd was het contact zo wel goed voor mij. Misschien kreeg ik teveel verwachtingen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Eerst laat ze je tofu eten, en dan zegt ze zoiets. Dat dit kan in Nederland.
Oh, ik vroeg me al af waarom @Rob zo'n hoge stem hadquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja aan hem moest ik idd ook denken, maar het is echt een fucking end lopen naar de kamerals je wil lachen moet je even het filmpje kijken en naar m'n commentaar luisteren. Let alleen niet op m'n stem
En toch jammer.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja na alles van de afgelopen tijd was het contact zo wel goed voor mij. Misschien kreeg ik teveel verwachtingen.
Straks maar even thuis rustig even gaan zittenquote:
Ik kan m'n eigen stem niet aanhoren. Het is echt een kutkinderstemmetje, hoewel ik 46 benquote:
Past wel bij de manier waarop je hier postquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen stem niet aanhoren. Het is echt een kutkinderstemmetje, hoewel ik 46 ben
TR gemacht!quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Past wel bij de manier waarop je hier post
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |