abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218483539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:35 schreef Haags het volgende:

[..]
Staakt het vuren komt Poetin prima uit. Ondertussen lekker een nieuw offensief voorbereiden voor later in Oekraïne en een van de baltische staten.
Zit er inderdaad wel in, want Rusland zo belonen is natuurlijk de bevestiging waar Rusland op zat te wachten, en dat smaakt naar meer. Dat weten ze in Oekraine maar al te goed, dus ik denk dat dit gewoon een rookgordijn is wat Zelensky opwerpt.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:38:25 #227
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218483541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Rusland gaat hoe dan ook verder als dat er niet komt en dan begint het hele spel weer van voren af aan.
Transnistrië is straks ook aan de beurt. Russen sturen, paspoorten sturen, onrust veroorzaken, Russen janken dat ze benadeeld worden en zoeken steun van Big Brother Poetin want oorspronkelijke bewoners zijn niet lief voor de Rus waarna Big Brother Putin de nazi's wil uitroeien en het land gaat opeisen...
Of stoppen om figuren als Van Baalen en Verhofstadt naar de achtertuin van Rusland te sturen om revoluties aan te wakkeren. EU moet in de spiegel gaan kijken. Wat Rusland doet en deed is niet goed, maar dat geldt ook voor de EU.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:38:28 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218483543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Trump heeft al gezegd dat er geen overeenkomst komt zonder Oekraïne. Ga je EU-haat maar ergens anders etaleren. Kan je niet gewoon een Von der Leyen bashtopic openen in KLB ofzo?
Ongelooflijk dat die hele EU haat en zelfhaat voor wat Nederland is ombuigt naar het goedpraten en steunen van dictatoriale regimes die tegenover ons staan die honderdduizend jonge gasten de dood insturen.
pi_218483548
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Of stoppen om figuren als Van Baalen en Verhofstadt naar de achtertuin van Rusland te sturen om revoluties aan te wakkeren. EU moet in de spiegel gaan kijken. Wat Rusland doet en deed is niet goed, maar dat geldt ook voor de EU.
Dit soort opmerkingen tonen maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat er in Oekraine speelt / speelde.
Lees je eens in zou ik zeggen.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:39:58 #230
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218483557
Wat is hier het probleem? Lang is gezegd dat Zelensky en Oekraïne zelf beslissen over het verloop van de oorlog, nu doet Zelensky een stap naar voren en toont bereidheid. En dan is het wéér niet goed.

Wat wil je dan?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:40:17 #231
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218483562
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:38 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Zit er inderdaad wel in, want Rusland zo belonen is natuurlijk de bevestiging waar Rusland op zat te wachten, en dat smaakt naar meer. Dat weten ze in Oekraine maar al te goed, dus ik denk dat dit gewoon een rookgordijn is wat Zelensky opwerpt.
Pestkoppen belonen is wel natuurlijk voor Trump, zelf een opperpestkop.
  Forum Admin dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:43:59 #232
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218483591
quote:

[..]
Begint ie gewoon weer _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218483592
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is hier het probleem? Lang is gezegd dat Zelensky en Oekraïne zelf beslissen over het verloop van de oorlog, nu doet Zelensky een stap naar voren en toont bereidheid. En dan is het wéér niet goed.

Wat wil je dan?
Omdat grondgebied afstaan aan Rusland niet leidt tot vrede.
Geloof je dat oprecht? Of is het iets dat je graag wil geloven?
  Moderator dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:44:51 #234
8781 crew  Frutsel
pi_218483596
quote:

[..]
De mensen zijn niet achterlijk daar. Dat ligt echt niet alleen aan de EU, van Baalen of Verhofstadt
Mensen verlangen naar vrijheid, welvaart, luxe en een keuze... Wij van het "vrije westen" mogen blij zijn dat we dat hebben en gunnen het ook die ander. Maar jij stelt dat die mensen de keuze niet mogen maken omdat dan hun boze buurman de dictatuur komt brengen, duizenden slachtoffers gaat maken en wij er bij een BBQ bij staan te kijken en denken: pech gehad! "?
pi_218483599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
De mensen zijn niet achterlijk daar. Dat ligt echt niet alleen aan de EU, van Baalen of Verhofstadt
Mensen verlangen naar vrijheid, welvaart, luxe en een keuze... Wij van het "vrije westen" mogen blij zijn dat we dat hebben en gunnen het ook die ander. Maar jij stelt dat die mensen de keuze niet mogen maken omdat dan hun boze buurman de dictatuur komt brengen, duizenden slachtoffers gaat maken en wij er bij een BBQ bij staan te kijken en denken: pech gehad! "?
De Maidan revolutie heeft verder ook niks te maken met een van Baalen of Verhofstadt...
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:46:49 #236
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218483609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:44 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Oprecht? Ik weet het niet.
Ik denk dat Rusland graag van de sancties af wil én weer aansluiting wil bij de rest van de Westerse wereld, anderzijds hebben ze inmiddels hun eigen ecosystemen binnen de Brics. En de wens om heel Oekraine in te nemen zit diep.

Dus ik weet het niet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:48:46 #237
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218483617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik zie de EU niet perse als een democratisch project. Op dit moment (nog) is de EU welvarender als Rusland, hoewel dat ook in ijltempo achteruit holt. Zie landen als Frankrijk en UK.

En ik geloof niet in echte soevereiniteit. De Belgen hadden zich ook niet mogen aansluiting bij de USSR als zij dat hadden gewild. Datzelfde geldt een beetje voor Oekraïne.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:50:09 #238
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218483628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:35 schreef Haags het volgende:

[..]
Staakt het vuren komt Poetin prima uit. Ondertussen lekker een nieuw offensief voorbereiden voor later in Oekraïne en een van de baltische staten.
Inderdaad zoiets ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218483635
quote:

[..]
Klopt, de EU moet gewoon stoppen met het bombarderen van Oekraïne en andere Oost Europese landen.

Ooh, wacht...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:52:24 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218483656
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, de EU moet gewoon stoppen met het bombarderen van Oekraïne en andere Oost Europese landen.

Ooh, wacht...
?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:54:59 #241
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218483681
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
?
Misschien was je dan meer fan geweest van de EU
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:58:32 #242
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218483706
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik denk dat Rusland graag van de sancties af wil én weer aansluiting wil bij de rest van de Westerse wereld, anderzijds hebben ze inmiddels hun eigen ecosystemen binnen de Brics. En de wens om heel Oekraine in te nemen zit diep.

Dus ik weet het niet.
De rest van de westerse wereld. 😂
pi_218483707
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:39 schreef phpmystyle het volgende:

Wat wil je dan?
Niet weer deze onzin toch? :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218483745
quote:

[..]

Dus ik weet het niet.
Ze hebben 30 jaar de kans gehad om aan te haken bij het Europese project. We hebben geprobeerd met ze te praten, handel met ze te drijven en weet ik veel wat. Ze kozen voor imperialisme. Je doet net alsof Rusland een zielig slachtoffer is dat alles altijd maar overkomt.

O wacht, dat was ook het narratief van het Kremlin.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:29:03 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218483948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:44 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Nee. Voor vrede heb je een wapenwedloop en verregaand militarisme nodig.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:38:37 #246
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218484006
quote:

[..]

Dus ik weet het niet.
Volgens mij heb je wat speeches van o.a. Poetin gemist.

Maar in short, Poetin haat het westen en de vrijheid die we in het westen genieten. Waar we wel ons zelf kunnen zijn, waar mensen met een andere geaardheid kunnen leven met de liefde van hun leven, waar we mensen met psychische problemen niet wegstoppen in gekkenhuizen etc etc etc etc.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218484010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Voor vrede heb je een wapenwedloop en verregaand militarisme nodig.
Als Rusland zich gewoon op z’n eigen business richt in plaats van op het terroriseren van buurlanden en ons bedreigen met een nucleaire oorlog, dan hadden wij ook geen wapenwedloop, militarisme of überhaupt de NAVO nodig.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:39:31 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218484015
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:48 schreef phpmystyle het volgende:

ik geloof niet in echte soevereiniteit
Ja, dat is ons ondertussen wel duidelijk.
Huilen dan.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:43:24 #249
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218484041
Ergens snap ik Zelensky ook wel, maar dit gaat binnen twee decennium weer gedonder worden.

En is het karwei na WOII nog steeds niet afgemaakt.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:47:52 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218484063
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als Rusland zich gewoon op z’n eigen business richt in plaats van op het terroriseren van buurlanden en ons bedreigen met een nucleaire oorlog, dan hadden wij ook geen wapenwedloop, militarisme of überhaupt de NAVO nodig.
Het nut van de NAVO is na de val van de soviet-unie sowieso weggevallen. Daarna is het een bruikbaar politiek instrument geworden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')