Heb daar eind jaren 90 deze skin voor gemaakt, die tot mijn verbazing nu dus nog terug te vinden is op het interweb…quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Winamp. It really whips the llama's ass!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
ICQ is echt volledig aan me voorbij gegaanhet zogenaamde "geluidje" zegt me ook precies niets. En ik was toch niet bepaald digitaal afgesloten van de wereld in de jaren 90-00.
Die heb ik ook gehad (iets minder), bleek iemand films binnen te halen via mij. Weet niet meer hoe het zat maar het had iets te maken met een vinkje wat aan dan wel uit moestquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:44 schreef flipsen het volgende:
De Digitale Metro
En BBS en IRC kanalen inderdaad. Goeie ouwe tijd... met PTT rekeningen van 1200 gulden
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
IRC oh wow, blast from the past, ik heb me helemaal suf geneukt met en door jongens die ik daar leerde kennen. Leerde daar in “98 mijn man ontmoet en het was voorbij met swingen. Soms meermaals in de week schoon beddegoed en een zeiltje eronder.
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:56 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.
De verwoording van Jan z’n avonturen voelt een beetje als een dickpic. Zo tijdens het ontbijt in je gezicht geslagen en niemand zit er op te wachten
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:56 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Sarabi![]()
Poes heeft een heel liefdevol thuis gehad bij jullie![]()
Mogguh.
De verwoording van Jan z’n avonturen voelt een beetje als een dickpic. Zo tijdens het ontbijt in je gezicht geslagen en niemand zit er op te wachten
En je zou denken dat ze ook in de jaren 90 al waterdichte onderlakens hadden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 06:56 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte @:Sarabi![]()
Poes heeft een heel liefdevol thuis gehad bij jullie![]()
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |