quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^^ dit is hoe het eruit ziet met beide lussen versus alleen achterste lus. Je ziet dat jouw werk op het achterste lus werkje lijkt.
[ afbeelding ]
^^ dit is hoe je insteekt in de hele lus.
Ik heb t hoofd zo gehouden, en lijf en 1 oog door beide lusjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:19 schreef Tele6 het volgende:
Het kan zijn dat je de streepjes die je nu krijgt wel mooi vindt, in dat geval lekker blijven doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kikker lijkt nu nog een beetje op Cat 😉 maar hé het is mn eerste ever!
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:53 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik heb t hoofd zo gehouden, en lijf en 1 oog door beide lusjes
Je kunt met slechtere voorbeelden beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kikker lijkt nu nog een beetje op Cat 😉 maar hé het is mn eerste ever!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Via SEX, LIF en andere subfora?quote:
Zekers. En anders heb ik wel weer een leuke party trickquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Op zo'n fiets! Toch te hopen dat je 'm nog ff kan houden. Er helemaal uit is ook zo'n ding.
Hehe, nee joh! Leuk toch?quote:
Je houdt niet van saus?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow... ook heel ieuw?!
Ik schreef hier een heel lang beschouwend stuk over wat ik ervan vond, maar besloot het maar niet te posten. Ik vind er nogal wat van, maar daar zit ook helemaal niemand op te wachten.
En door
Ik las ‘ I take the filth’quote:
Altijd het oog jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:44 schreef Queller het volgende:
Ow! Het is het oog!Kan jij niets aan doen
![]()
Sorry Cat
Mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:44 schreef Queller het volgende:
![]()
Sorry Cat
Ik heb serieus zulke orenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte
Wat moet het toch moeilijk zijn, zo'n ongehoorzaam oog dat immer de ranzige interpretatie kiest.
Bij mij is het mijn breinquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb serieus zulke oren![]()
![]()
![]()
FIFTH was het Cat, FIFTH
Ik ga vast Eye of the Tiger neuriën.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:44 schreef Queller het volgende:
![]()
Sorry Cat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte
Wat moet het toch moeilijk zijn, zo'n ongehoorzaam oog dat immer de ranzige interpretatie kiest.
Niet aan Queller verklappen maar aangezien het boze oog analfabeet is, zou het ook zomaar mijn brein kunnen zijn…quote:
Of FOK! natuurlijkquote:
Ja, ja, ja, ja, jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Niet aan Queller verklappen maar aangezien het boze oog analfabeet is, zou het ook zomaar mijn brein kunnen zijn…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |