quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je Indonesisch ofzo?
Homophobia ends here. Respect is non-negotiable.
user @De_Pel heeft zojuist zijn ploeg op een 4-1 achterstand zien komen, dus het lijkt me niet dat hij in de juiste mood is om een samenvatting te geven.quote:
Hopelijk weer ff rustig hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
user @:De_Pel heeft zojuist zijn ploeg op een 4-1 achterstand zien komen, dus het lijkt me niet dat hij in de juiste mood is om een samenvatting te geven.
Mwah. Gaat eigenlijk precies zoals je het kunt verwachten. Maar dit lijkt me niet het topic om dat toe te lichten. Kom gerust even langs in het mooiste clubtopic van VBL.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:45 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
user @:De_Pel heeft zojuist zijn ploeg op een 4-1 achterstand zien komen, dus het lijkt me niet dat hij in de juiste mood is om een samenvatting te geven.
Feyenoord laat die jongen nooit naar Ajax gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch maar even naar Timber bellen of die CL wil spelen
niet bestquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:klaasweetalles hoe voelt het nou dat dit slechte Ajax straks wél CL speelt?
die kan volgend jaar lekker transfervrij cashen. Logisch wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Feyenoord laat die jongen nooit naar Ajax gaan natuurlijk.
Dat was ook met Conceicão zo. Ajax gebruikte ze verkeerd en gaf ze te weinig speeltijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:24 schreef NY_Giant het volgende:
Forbs overigens uitstekend bij Brugge vanavond. De Belgen zijn fan...
Wel leuk voor die jongen, nu dit wat vaker laten zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoewel abominabel verdedigd, bij ons niet één dribbel gezien die hier ook maar een klein beetje bij in de buurt kwam.
[ twitter ]
Oh doet niet. Hier ergens de goal van Forbs vanavond https://x.com/GoalsXtra
Nou wil ik mezelf niet op de borst kloppen maar toch een stijfje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoewel abominabel verdedigd, bij ons niet één dribbel gezien die hier ook maar een klein beetje bij in de buurt kwam.
[ twitter ]
Oh doet niet. Hier ergens de goal van Forbs vanavond https://x.com/GoalsXtra
Dat heb je zeker vriendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou wil ik mezelf niet op de borst kloppen maar toch een stijfje.
Ik heb er kijk op.
kijk. dat is de kern van de zaak. wat die gasten doen is verder niet interresant, maar dat wij extra geld krijgen en dat ze hopelijk in de EL wat meer punten kunnen sprokkelen en wij dus meer kans hebben op CL in de seizoenen die komen, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel miljoen extra levert de exit van Feyenoord op qua tv-gelden
Vergeten dat de opzet is veranderd?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 05:58 schreef manny het volgende:
[..]
kijk. dat is de kern van de zaak. wat die gasten doen is verder niet interresant, maar dat wij extra geld krijgen en dat ze hopelijk in de EL wat meer punten kunnen sprokkelen en wij dus meer kans hebben op CL in de seizoenen die komen, daar gaat het om.
En wat betreft CL: wordt al heel heel lastig verhaal om bij de eerste 2 te eindigen als de voorbereiding + 1e wedstrijd een graadmeter zijn. Hopelijk een flinke interne discussie / koerswijziging wat betreft kamikaze tactiek deze week.
CL is toch een andere opzet, direct door zal moeilijk worden, maar de tussenronde is wel te doen, moet je minimaal 24e voor worden van de 36. Maar ook dan moet het een stuk beter dan we tot nu toe hebben gezien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 05:58 schreef manny het volgende:
[..]
kijk. dat is de kern van de zaak. wat die gasten doen is verder niet interresant, maar dat wij extra geld krijgen en dat ze hopelijk in de EL wat meer punten kunnen sprokkelen en wij dus meer kans hebben op CL in de seizoenen die komen, daar gaat het om.
En wat betreft CL: wordt al heel heel lastig verhaal om bij de eerste 2 te eindigen als de voorbereiding + 1e wedstrijd een graadmeter zijn. Hopelijk een flinke interne discussie / koerswijziging wat betreft kamikaze tactiek deze week.
Zelfs ik als meest depressiefste Ajacied van dit forum denk dat bij de beste 24 wel te doen moet zijn. Bijna met alle selecties halen we thuis wel punten in Europa. Dus ik denk zelfs dat het met Domme John ook nog wel goed moet komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
CL is toch een andere opzet, direct door zal moeilijk worden, maar de tussenronde is wel te doen, moet je minimaal 24e voor worden van de 36. Maar ook dan moet het een stuk beter dan we tot nu toe hebben gezien.
hij bedoelt de eerste 2 in de competitiequote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vergeten dat de opzet is veranderd?
Hij bedoelde natuurlijk de eerste 2 in de groepsfase CL.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij bedoelt de eerste 2 in de competitie
misschien kan je beter domme mongool gaan heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |