Ik ben allang blij als die debiel er 11 op stelt elke wedstrijd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:22 schreef Wotte het volgende:
Mokio/Regeer/Taylor zou ik als blok van twee zessen opstellen en een daarvan tussen de centrale verdedigers laten vallen in de opbouw/restverdediging. Dan kan je zowel Gaaei als Wijndal in hun kracht zetten hoog en breed op het veld. De buitenspelers die je hebt zwerven toch het liefst met een spits die als kapstok fungeert. Dan heb je met Moro, Traore, Gloukh, Godts, Berghuis en Edvardsen typetjes die daar denk ik wel goed mee uit de voeten kunnen.
Ja .quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:22 schreef Wotte het volgende:
Mokio/Regeer/Taylor zou ik als blok van twee zessen opstellen en een daarvan tussen de centrale verdedigers laten vallen in de opbouw/restverdediging. Dan kan je zowel Gaaei als Wijndal in hun kracht zetten hoog en breed op het veld. De buitenspelers die je hebt zwerven toch het liefst met een spits die als kapstok fungeert. Dan heb je met Moro, Traore, Gloukh, Godts, Berghuis en Edvardsen typetjes die daar denk ik wel goed mee uit de voeten kunnen.
Hopelijk als lopende tien dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja .
Deef gaat heel veel spelen.
Waarom hebben ze dan die jood gekocht ? Deef gaat lekker veel ballen en niet op zijn beste plek , hoe dan ook.quote:
Die kan ook prima op links natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan die jood gekocht ? Deef gaat lekker veel ballen en niet op zijn beste plek , hoe dan ook.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als die debiel er 11 op stelt elke wedstrijd.
laat hem maar gewoon op 10 staan, veel beter ideequote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die kan ook prima op links natuurlijk.
Tijdens de wedstrijd werd ik dronken. Op hetzelfde moment was mijn kater bezig met een revival. Dus ik had een kater en was dronken tegelijk. Heb jij dat wel eens gehad?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
laat hem maar gewoon op 10 staan, veel beter idee
Vooral tijdens Ajax jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd werd ik dronken. Op hetzelfde moment was mijn kater bezig met een revival. Dus ik had een kater en was dronken tegelijk. Heb jij dat wel eens gehad?
(Lol)quote:"Heitinga zei dat Slot iets ingewikkelds heel eenvoudig kan uitleggen. Toen ging hij er een voorbeeld van geven, legt hij het vervolgens heel ingewikkeld uit."
Slot moest het zo simpel houden omdat domme Sjon het anders niet snapte.quote:
Wij worden vrienden dit seizoenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Slot moest het zo simpel houden omdat domme Sjon het anders niet snapte.
zonde wel, zeker europees wel leuk. Maar heb hetzelfde helaasquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer uit eigenlijk
Oh bedoel uitgaan. Ik ga bij Ajax genoeg uitquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zonde wel, zeker europees wel leuk. Maar heb hetzelfde helaas
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh bedoel uitgaan. Ik ga bij Ajax genoeg uit
Weer eens wat anders voor jou of niet, aanspannen ipv ontspannen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:32 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig hebben we door de afgelopen seizoenen een getrainde kringspier voor dit seizoen.
Sow hallo zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weer eens wat anders voor jou of niet, aanspannen ipv ontspannen.
Ben je Indonesisch ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij weet toch ook dat het afwisselen tussen aan- en ontspannen het lekkerst is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee dat hadden we niet. De verlengde zijn contract bij Go Ahead toen Ajax bij hem informeerde en ging daarna naar Wolfsburg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:20 schreef papert het volgende:
We hadden gewoon Simonis als trainer kunnen hebben. :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |