Straks 13-in-een-dozijn speler Edvardsen die er weer als een topspits uitziet met die zeeën van ruimte.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De vorige pot met Sjon tegen Kowet leverde legendarische Jiskefet-tv op .
Vergeet nooit , Regeer en Wijndal mogen vooral . Mogen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Straks 13-in-een-dozijn speler Edvardsen die er weer als een topspits uitziet met die zeeën van ruimte.
Ik hoop wel dat die Itakura speelt, dat zal alvast wat schelen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Straks 13-in-een-dozijn speler Edvardsen die er weer als een topspits uitziet met die zeeën van ruimte.
Met dit middenveld scheelt dat weinig. Dus erg benieuwd of Heitinga het aandurft Klaassen, danwel Berghuis te passeren. Al zal er wel een lulverhaal komen over "ander type wedstrijd" en daarom opeens weer Berghuis naar de flank.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat die Itakura speelt, dat zal alvast wat schelen.
Hij kan wel meer coachen, dat scheelt wel wat, maar Berghuis op het middenveld kan niet, zeker niet nu je Gloukh hebt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Met dit middenveld scheelt dat weinig. Dus erg benieuwd of Heitinga het aandurft Klaassen, danwel Berghuis te passeren. Al zal er wel een lulverhaal komen over "ander type wedstrijd" en daarom opeens weer Berghuis naar de flank.
Gloukh is je nummer 10 dus dan zal Berghuis inderdaad naar rechts gaan. Ik gok ook dat het Mokio op 6 gaat worden ipv Klaassen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Met dit middenveld scheelt dat weinig. Dus erg benieuwd of Heitinga het aandurft Klaassen, danwel Berghuis te passeren. Al zal er wel een lulverhaal komen over "ander type wedstrijd" en daarom opeens weer Berghuis naar de flank.
Vreemd om je aanvoerder na 1 pot al te laten bankenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gloukh is je nummer 10 dus dan zal Berghuis inderdaad naar rechts gaan. Ik gok ook dat het Mokio op 6 gaat worden ipv Klaassen.
Daarom heb je 3 aanvoerders, Heitinga gaf gisteren al aan dat Klaassen niet alles gaat spelen. Het gaat ook om de rol in de kleedkamer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vreemd om je aanvoerder na 1 pot al te laten banken
Dat geloof ik wel, maar denk niet dat Mokio zondag begint, Gloukh waarschijnlijk wel, dus dan gaat Berghuis naar rechts.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom heb je 3 aanvoerders, Heitinga gaf gisteren al aan dat Klaassen niet alles gaat spelen. Het gaat ook om de rol in de kleedkamer.
Geen traore wat prima is. Genoeg ergermomentjes weer gehad aan hem gisteren in de arena.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar denk niet dat Mokio zondag begint, Gloukh waarschijnlijk wel, dus dan gaat Berghuis naar rechts.
Dat is toch exact wat ook met Farioli gebeurde?quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:15 schreef bbuddybb het volgende:
Heitinga wordt door door alles en iedereen aangepakt.
Rotterdamsche Denkert Hugo vindt hem niets.
Zelfs Ronald "uhhh ehhh euuhhhh" Waterreus (@:De_Kraam) maakt hem met de grond gelijk.
Heb het eerder gezegd, maar heb het wel met Heitinga te doen.
Is gewoon nummer 1 aanvoerder dus speelt meer wel dan niet als die fit is . De nummer 2 aanvoerder is iemand die geen meters meer maakt en er achteraan sjokt en nummer 3 is de derde keeper.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom heb je 3 aanvoerders, Heitinga gaf gisteren al aan dat Klaassen niet alles gaat spelen. Het gaat ook om de rol in de kleedkamer.
expected goalsquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor iedereen nu ook helemaal los gaan over de 18 schoten die Telstar heeft kunnen lossen. Ja dat zijn er veel, maar er waren er uiteindelijk maar 5 op goal.
En ik weet dat Expected Goals tegenwoordig zwaar worden geanalyseerd, maar voor de beeldvorming:
PSV - Sparta werd 6-1 (Expected goals 1,7 - 1,2)
Ajax - Telstar 2-0 (Expected goals 1,7 - 1,1)
Feyenoord - NAC Breda 2-0 (2,4 - 0,3)
Dan zouden ze zich in Eindhoven toch ook wel wat zorgen mogen maken defensief
Edit: AZ ook nog even bekeken 4-1 (Expected goals 1.6 - 1.5)
quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:15 schreef bbuddybb het volgende:
Zelfs Ronald "uhhh ehhh euuhhhh" Waterreus (@:De_Kraam) maakt hem met de grond gelijk.
Ik heb me bijna aan iedereen geërgerd, aan de een wat meer dan de ander, keeper was denk ik de enige die foutloos was, dat lijkt wel een goeie te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Geen traore wat prima is. Genoeg ergermomentjes weer gehad aan hem gisteren in de arena.
Medelijden hoef je toch niet te hebben, hij heeft z'n droombaan en het is ook aan hem om de meute stil te krijgen. nu kan ik me geen enkele trainer van Ajax herinneren die meteen werd toegejuicht op Cruijfgod na, dus wat dat betreft niets nieuws.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:15 schreef bbuddybb het volgende:
Denk dat de schreeuw om Ten Hag zijn vertrek na paar maanden bijna nog groter wasquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Medelijden hoef je toch niet te hebben, hij heeft z'n droombaan en het is ook aan hem om de meute stil te krijgen. nu kan ik me geen enkele trainer van Ajax herinneren die meteen werd toegejuicht op Cruijfgod na, dus wat dat betreft niets nieuws.
Met deze xG loop je dan eens per drie of vier keer tegen puntverlies aanquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor iedereen nu ook helemaal los gaan over de 18 schoten die Telstar heeft kunnen lossen. Ja dat zijn er veel, maar er waren er uiteindelijk maar 5 op goal.
En ik weet dat Expected Goals tegenwoordig zwaar worden geanalyseerd, maar voor de beeldvorming:
PSV - Sparta werd 6-1 (Expected goals 1,7 - 1,2)
Ajax - Telstar 2-0 (Expected goals 1,7 - 1,1)
Feyenoord - NAC Breda 2-0 (2,4 - 0,3)
Dan zouden ze zich in Eindhoven toch ook wel wat zorgen mogen maken defensief
Edit: AZ ook nog even bekeken 4-1 (Expected goals 1.6 - 1.5)
Jaros lijkt echt een topkeeperquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb me bijna aan iedereen geërgerd, aan de een wat meer dan de ander, keeper was denk ik de enige die foutloos was, dat lijkt wel een goeie te zijn.
Sowieso geen medelijden nodig. En dat er altijd zoveel negatieve aandacht aan een Ajax trainer wordt gegeven is niks nieuws. Alles aan Ajax is kut, de rest fantastisch. Die act is al bijna net zo oud als de weg naar Romequote:Op maandag 11 augustus 2025 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Medelijden hoef je toch niet te hebben, hij heeft z'n droombaan en het is ook aan hem om de meute stil te krijgen. nu kan ik me geen enkele trainer van Ajax herinneren die meteen werd toegejuicht op Cruijfgod na, dus wat dat betreft niets nieuws.
Ja maar die stond net als Bouma wel verkeerd bij die gigakans in de 3e minuut, maar gelukkig herstelde hij het.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Jaros lijkt echt een topkeeperBaas was gisteren ook wel steady dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |