SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze TT.![]()
En OP.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @Lovely“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
SPL / Touwtrekken 2.0 #610 - Lekker op de doortrekker.quote:
Touwtrekken.
De users met een username die begint met 0-4 of A t/m L tellen af naar 0.
De users met een username die begint met 5-9 of M t/m Z tellen op naar 1000.
De groep die het eerst het beoogde getal bereikt, wint!How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hallo ik heb een airco en alles is kut.
Helpt dat?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gebrokenglas in SPL / Touwtrekken 2.0 #610 - Lekker op de doortrekker.
Touwtrekken.
De groep die het eerst het beoogde getal bereikt, wint!
Ja
Daar kan ik niets mee tot de herfstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dank voor de context!quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gebrokenglas in SPL / Touwtrekken 2.0 #610 - Lekker op de doortrekker.
Touwtrekken.
De groep die het eerst het beoogde getal bereikt, wint!![]()
huh?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Ja
Daar kan ik niets mee tot de herfstHow can I make this topic about me?![]()
Kan gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was blijven hangen in het vorige topic
koffie?How can I make this topic about me?![]()
Jezus man het is net negen uurquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb al drie bakken op. Voor nu eerst genoeg, krijg er anders last van.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jezus man het is net negen uur![]()
![]()
Ow, da's jammer.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef bondage het volgende:
Ik heb zeer slecht geslapen, dat is mijn excuusHow can I make this topic about me?![]()
Ja, en?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jezus man het is net negen uur
We zijn al uren op.How can I make this topic about me?![]()
Smakelijk alvastquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga maar eens ontbijt bouwen![]()
![]()
Heerlijk, een powernap, in de tuin, onder de luifel. Met het getjilp van vogels op de achtergrond...quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal. Ach, kan vandaag even gaan slapen tussendoor
Af en toe verstoord door een langscheurende auto die volgas door de straat jakkert.....How can I make this topic about me?![]()
Moest net ineens niezen en nu ziet mijn scherm eruit alsof ik iets erotisch heb bekeken![]()
Even Glassex regelen![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:15 schreef bondage het volgende:
Moest net ineens niezen en nu ziet mijn scherm eruit alsof ik iets erotisch heb bekeken![]()
Even Glassex regelen
How can I make this topic about me?![]()
Scheelt tapequote:Op zondag 10 augustus 2025 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik aan de lijn moet?
Nee een lijntje zaadquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik aan de lijn moet?![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:15 schreef bondage het volgende:
Even Glassex regelenZo dan!
![]()
Zou niet durven, je hebt een mooi figuurquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik aan de lijn moet?![]()
![]()
Lekker de coating aan gort.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
glassex op een computer scherm🐙![]()
Werkt prima, geen strepenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
glassex op een computer scherm![]()
![]()
ff de vloer van de badkamer in een dikke laag voorstrijk gedaan.
Krijg ik achteraf te horen: "Niet te dik, het moet niet gaan glimmen."Ja, kut!
En nu?
![]()
Ja, herstellen? Dat wordt het er weer uitbikken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
ff de vloer van de badkamer in een dikke laag voorstrijk gedaan.
Krijg ik achteraf te horen: "Niet te dik, het moet niet gaan glimmen."Ja, kut!
En nu?
eviscerate
verb [ T ] formal
uk /ɪˈvɪs.ə.reɪt/ us /ɪˈvɪs.ə.reɪt/
to remove one or all of the organs from the inside of a bodyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Lilak is imo perfect![]()
En ik gebruik voornamelijk folie, geen tape
Een houten vloer uitbikken?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, herstellen? Dat wordt het er weer uitbikken?
Dat wordt misschien opschuren dan.![]()
Zo dan...quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
eviscerate
verb [ T ] formal
to remove one or all of the organs from the inside of a body![]()
Wat is dit ineens voor engs?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
eviscerate
verb [ T ] formal
to remove one or all of the organs from the inside of a bodyHow can I make this topic about me?![]()
en van dat ziekenhuis gaas?
voor het echte mummy gevoelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfff.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Een houten vloer uitbikken?
Dat wordt misschien opschuren dan.How can I make this topic about me?![]()
raar spel zegt dat mijn handen zijn evisceratequote:
niet hoe dit werkt mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
NWS / Gruwelijk toegetakeld lichaam gevonden in rustig Frans dorpjequote:Op zondag 10 augustus 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
eviscerate
verb [ T ] formal
to remove one or all of the organs from the inside of a body![]()
Nee, niet mijn ding. De fetisj vind dat het plastic folie moet zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
en van dat ziekenhuis gaas?
voor het echte mummy gevoel![]()
![]()
Misschien groeien er wel 4 nieuwe uit de stompjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
raar spel zegt dat mijn handen zijn eviscerate
niet hoe dit werkt mensen![]()
![]()
extra handenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien groeien er wel 4 nieuwe uit de stompjes
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nu ik lvl 5 ben is het wel opeens feest met de dm's voor factionsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: