SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heer MT6.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT en OP.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het leven deze nacht?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben net wakker eerlijk gezegd, hoe gaat u nacht?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed, werd wakker door een storing @ werk, gefixt, en kan nu niet slapen meerquote:Op zondag 10 augustus 2025 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben net wakker eerlijk gezegd, hoe gaat u nacht?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben zo terug.quote:Op zondag 10 augustus 2025 04:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Goed, werd wakker door een storing @ werk, gefixt, en kan nu niet slapen meer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er moesten even 2 naar buiten.
Hoi Helena.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wisten jullie dat de Macarena best een vunzig liedje is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zegt degene die mij aan het liedje toppertje doet denkenquote:Op zondag 10 augustus 2025 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
Wisten jullie dat de Macarena best een vunzig liedje is?![]()
Gewoon vrij laten hangenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Aston en Remy, onze hondjes.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dwerg pincher en een naakthondje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoor al wie de broek draagtquote:Op zondag 10 augustus 2025 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dwerg pincher en een naakthondje.![]()
Aston is een baasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En die is op stap dus moet ik het maar doen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 04:36 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik hoor al wie de broek draagt
Aston Martin is al bijna 12 jaar bij ons. Dat merk je soms wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jullie in de keuken staan zet die de tv zelfstandig naar het 6 uur journal?quote:Op zondag 10 augustus 2025 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston Martin is al bijna 12 jaar bij ons. Dat merk je soms wel.![]()
Hij kijkt graag naar Omroep MAX.quote:Op zondag 10 augustus 2025 04:41 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Als jullie in de keuken staan zet die de tv zelfstandig naar het 6 uur journal?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hond bijt manquote:Op zondag 10 augustus 2025 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kijkt graag naar Omroep MAX.![]()
Dat zou best een goed format zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die slaapt alweer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraagje,
Kan een ervaren persoon een idioot zijn?
Of Zou een idioot ervaren kunnen zijn in idioot zijn?![]()
Kan beide lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:03 schreef Helenattenek het volgende:
Vraagje,
Kan een ervaren persoon een idioot zijn?
Of Zou een idioot ervaren kunnen zijn in idioot zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat juist niet lijkt me.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:07 schreef Helenattenek het volgende:
Maakt dat hen Niet in beide gevallen juist gevoelig voor verstand“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal je zien dat zodra hij dat leest dat die weer heel wat gaat zijn
Wat leuk is want Dan hangt de was weeral buiten.
En Wie wint er dan![]()
De lachende derde.
Mondje schoon houden. Mooie uitdrukking wel.Kende ik nog niet.
In de volksmond ook wel: het publiekquote:
En Dan heb ik weer een vermakelijk toneel achter de rug zonder er om te hoeven vragen![]()
Het blijft verdacht stil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hey Daddy.quote:
Dat bedoel ik
Kijk nog maar aan begin van dit topic
En het einde van de vorige
Daar was ik even afwezig dus raad eens Wie er voorzichtig probeerde te praten![]()
Ik ga even teruglezen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:18 schreef Helenattenek het volgende:
Dat bedoel ik
Kijk nog maar aan begin van dit topic
En het einde van de vorige
Daar was ik even afwezig dus raad eens Wie er voorzichtig probeerde te praten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken diegene zijn reputatie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:18 schreef Helenattenek het volgende:
Masturberum is een ragdoll van fok afaik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee FFquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Zwembad nog heel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet ook al hoe verschrikkelijk vaak hij zn dochter mag zienquote:
Begrijpelijk dat hij Niet al die tijd met haar zonder zijn cola kan![]()
Jazeker! Ligt er prachtig bijquote:
Laten we daar maar niet teveel op ingaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:21 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik weet ook al hoe verschrikkelijk vaak hij zn dochter mag zien
Begrijpelijk dat hij Niet al die tijd met haar zonder zijn cola kan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb onrustig geslapen
Hoeven de details Niet aan m te herhalen die weet hij allemaal wel
Maar stilstaan bij waar die nu staat doet die niet![]()
Slechte score?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahahaha, nee Daddy had al gezegd vroeg te zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als Rutte het tegen Trump mag zeggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, ben altijd vroegquote:
Als woorden tegengehouden konden worden moest je eens weten hoeveel persvoorlichters de set in crashenquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Rutte het tegen Trump mag zeggen.![]()
Tikt leuk aan de laatste dagen.quote:
Spreken we Dan over een idioot met ervaring, of een ervaren idioot?quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als Rutte het tegen Trump mag zeggen.![]()
![]()
Zien waar het schip strand idd, maar als lilak zo doorgaat ga ik het niet reddenquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tikt leuk aan de laatste dagen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ervaring en ervaren , of het een idioot is is betwijfel ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:32 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Spreken we Dan over een idioot met ervaring, of een ervaren idioot?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe slim je ook bent, van de domme win je nooitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er zijn meer vragen dan antwoorden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vaak wel
Discutabel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:37 schreef FreshFruit het volgende:
Er zijn meer vragen dan antwoorden.
Een betere uitspraak is dat men Niet weet wat men Niet weet![]()
Als dat een mogelijkheid is wel. Heb er op het werk een paar maar daar kan je echt niks mee dus doe ik het zelf maar anders ben ik meer bezig met uitleg dan met werkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dan Ben je zo te horen ergens halverwege het denkproces gestopt met je oplossing verbeteren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
Als dat een mogelijkheid is wel. Heb er op het werk een paar maar daar kan je echt niks mee dus doe ik het zelf maar anders ben ik meer bezig met uitleg dan met werk
Wanprestaties (tijden loggen, of Niet kunnen wat naar functie hoort) is zwaarwegend genoeg voor ontslag![]()
Dat vind ik dan discutabel. Zover ik weet is dat ook wel een onderdeel juist van je werk. Jij neemt teveel op je nek en anderen gaan lean back.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
Als dat een mogelijkheid is wel. Heb er op het werk een paar maar daar kan je echt niks mee dus doe ik het zelf maar anders ben ik meer bezig met uitleg dan met werk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Exactquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan discutabel. Zover ik weet is dat ook wel een onderdeel juist van je werk. Jij neemt teveel op je nek en anderen gaan lean back.![]()
Is vrijwillig en werk met mensen die een migratie achtergrond hebben, taalbarrière en vaak genoeg werken via de bijstand, maar ben geen eindverantwoordelijke meer dus ik laat het lekker en doe mn dingquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:42 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dan Ben je zo te horen ergens halverwege het denkproces gestopt met je oplossing verbeteren.
Wanprestaties (tijden loggen, of Niet kunnen wat naar functie hoort) is zwaarwegend genoeg voor ontslag
Maar voorheen deed je veel te veel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vrijwillig en werk met mensen die een migratie achtergrond hebben, taalbarrière en vaak genoeg werken via de bijstand, maar ben geen eindverantwoordelijke meer dus ik laat het lekker en doe mn ding“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja eh filantropische belangen zijn er ook op legio andere plekken te vrijwilligenquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vrijwillig en werk met mensen die een migratie achtergrond hebben, taalbarrière en vaak genoeg werken via de bijstand, maar ben geen eindverantwoordelijke meer dus ik laat het lekker en doe mn ding
Anders kies je er toch echt zelf voor![]()
Klopt, nu gelukkig niet meer, ik hou werk op het werk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voorheen deed je veel te veel.Ik kies er zelf voor, gezien de achtergrond en doelstelling van de stichting. Hart voor de zaakquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:46 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ah ja eh filantropische belangen zijn er ook op legio andere plekken te vrijwilligen
Anders kies je er toch echt zelf voorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En zeker bij vrijwilligerswerk zien ze wel wie capaciteiten heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, we hebben er ook een aantal die via bijstand werken waar je dat niet aan af zietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat laatste is ook zeker een mooi streven. Maar de zaak was ook hard voor jou.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, nu gelukkig niet meer, ik hou werk op het werk.
[..]
Ik kies er zelf voor, gezien de achtergrond en doelstelling van de stichting. Hart voor de zaak“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, daarom zeg ik nu veel meer nee, ben al verschillende dagen gevraagd om te draaien maar dat ga ik niet doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wat houdt je tegen je eigen instelling te starten?quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, daarom zeg ik nu veel meer nee, ben al verschillende dagen gevraagd om te draaien maar dat ga ik niet doen
Fondsen genoeg![]()
Kennis, tijd, gezin, capaciteiten. Ik hoef geen concurrent te worden van wat ik nu doequote:Op zondag 10 augustus 2025 05:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen je eigen instelling te starten?
Fondsen genoegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Laat hem eerst nog even van zijn kindje genieten zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen je eigen instelling te starten?
Fondsen genoeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat hem eerst nog even van zijn kindje genieten zeg.
Kan je goed draaien?quote:Op zondag 10 augustus 2025 05:55 schreef Helenattenek het volgende:
Trouwens ik ga een loei dikke banketstaaf vol THC rollen en aansteken
Daarna even bedknuffelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel van gedraaidTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Volgens sommige Niet want er zit bijna altijd een (Paar) stukjes tabak Langs de tip.quote:
Maar ik draai kaarsrecht zonder kreukels.. als ik zie hoe ze een baap in Australia draaien moet ik kotsen![]()
Ik had een techniek bedacht hoe een cone te maken en die te vullen. Volgens mij doet mijn broertje dat nog steeds zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik draaide altijd met filter, ging primaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die ging er als eerste in.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ik draaide altijd met filter, ging prima“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, filter, stuff, halfzware shag, stuff en draaien maarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik vind het nog steeds mooi maar begin er niet meer aan. Die hele cultuur van naar de shop gaan, zelf kweken , knippen al die dingen waren wel leuk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, filter, stuff, halfzware shag, stuff en draaien maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil er ook niet meer aan, vind het prima zoquote:Op zondag 10 augustus 2025 06:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds mooi maar begin er niet meer aan. Die hele cultuur van naar de shop gaan, zelf kweken , knippen al die dingen waren wel leuk.
Kreeg afgelopen week nog een berichtje van een stapmaatje. Van weet je nog? Het waren wel mooie tijden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil er ook niet meer aan, vind het prima zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die tijden blijven mooi, maar dat was toen het moment, nu is het andersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Voor ons, maar zeker ook voor mensen van die leeftijd wat ik bedoel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
Die tijden blijven mooi, maar dat was toen het moment, nu is het anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker waarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik zou nu niet graag 20 meer willen zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook niet met de kennis die je nu hebt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jij gaat dieper, ik bedoelde als in een woning te hebben. Bij ons was het echt zo dat dat binnen een week geregeld was.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ook niet met de kennis die je nu hebt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Och, woningen.. mijn ouders kochten in 1997 een woning van Fl. 187.500, tegenwoordig betaal je dat voor een fucking garage. Nee, het is nu geen mooie tijd om in te leven. Heb ook vaak gezegd dat ik het niet erg vind dat we geen kinderen hebben, ook gezien de verharde maatschappij maar we gaan alles op alles zetten voor een goede toekomst voor JyskeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er kan ook nog veel veranderen in positieve zin. Maar hoe het nu gaat is @Jyske juist iets moois.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt maar ik ga niet speculeren op iets beters want dan is je voorbereiding niet goed. En kennis is goed, al heb je het niet nodigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik bedoel te zeggen dat ze een geschenk is waar jullie helemaal voor gaan. Straks nog een broertje erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt maar ik ga niet speculeren op iets beters want dan is je voorbereiding niet goed. En kennis is goed, al heb je het niet nodig
Aah zo. Ja dat is. Een broertje komt er niet, gezien de aanvallen in de zwangerschap is een genoeg.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Snap ik ook.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
Aah zo. Ja dat is. Een broertje komt er niet, gezien de aanvallen in de zwangerschap is een genoeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We kunnen nu ook gewoon al onze aandacht op Jyske houden, scheelt verdelen, ruzie tussen broer en zus en noem maar op.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb mijn broertje ooit sambal gevoerd.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
We kunnen nu ook gewoon al onze aandacht op Jyske houden, scheelt verdelen, ruzie tussen broer en zus en noem maar op.
Nou dat bedoel ik dus
![]()
Zo, nu (eindelijk) op de pc.. moest nog eredivisie terugkijken en een I&O onderzoek invullenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Social media uitdaging: 12-jarige giet kokend water over 9-jarig broertjequote:Op zondag 10 augustus 2025 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje ooit sambal gevoerd.
kan altijd erger
Eerste zusje was ik wel euforisch , het dorp infietsen al roepende: "ik heb een zusje."
Dat vindt ze nog steeds leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze gelezen. Heel sick.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Social media uitdaging: 12-jarige giet kokend water over 9-jarig broertje
kan altijd erger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben de jongste dus heb dat ooit gekend, ergens wel jammer eigenlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Benjamin.quote:Op zondag 10 augustus 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
ik ben de jongste dus heb dat ooit gekend, ergens wel jammer eigenlijk
Ja, inderdaad. De afdankertjes krijgen van je oudere broer
Ik ben de oudste van 6.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
druk gezin dan
Mijn kleding werd gewoon gejat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker dan, heb je dan hard voor gewerkt als 14-20 jarigeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee Wouter
Vertelden ze me later dat ze met mijn shirts te liepen shinen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
lekker dan, heb je dan hard voor gewerkt als 14-20 jarige
Goedemorgen Boef, hoe was je huwelijksnacht?quote:
De mooiere kleding van mijn broer vond ik dan weer geen probleem idd, ik kreeg vrijwel altijd kringloopkleding, nieuw bijna nooit op schoenen na.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Schoenen is ook bijna niet te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
De mooiere kleding van mijn broer vond ik dan weer geen probleem idd, ik kreeg vrijwel altijd kringloopkleding, nieuw bijna nooit op schoenen na.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee idd, maar merk kon dan ook weer niet, nikies ware "te duur"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Haha ja heeeerlijk hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Boef, hoe was je huwelijksnacht?
Even wakker worden![]()
Met hoeveel zijn jullie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
nee idd, maar merk kon dan ook weer niet, nikies ware "te duur"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is het nodig?
heb een broer en een zusquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En moest je dan ook kleren van je zus aan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, daar pas ik 3x in
Daar werkte ik hard voor. Ik had echt wel de limited.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
nee idd, maar merk kon dan ook weer niet, nikies ware "te duur"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik spaarde voor het rijbewijs dus kocht niet veel
Over slim gesprokenquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
ik spaarde voor het rijbewijs dus kocht niet veel.
ik was de eerste met een rijbewijs, was toen 18. Blijf ik bijzonder vinden, mijn broer volgde 5 jaar late pas ofzo en mijn zus heeft slechts een paar lessen gevolgdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb ooit ook een paar lessen gehad. Die instructeur vond er geen zak aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn instructeur was wel chill maar geloofde niet in mij, die was verbaasd toen ik was geslaagd
Nou ja zeg.
Ben dan ook geslaagd door een fout; op invoegstrook van 4 naar 3 schakelen ipv van 4 naar 5, rustig blijven, fout herstellen en alsnog veilig invoegen. En er was een situatie waarbij ik in een dode hoek zat dat ik even de vluchtstrook op moest, gas afgenomen en achter de vrachtwagen terug. Dat zijn mijn reddingen geweestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 600 / +124 / +15 / 2299 / 2639
2. _UserName_ / 544 / +118 / +55 / 488 / 625
3. Vino_Tinto / 543 / +3 / +0 / 1609 / 1876
4. FreshFruit / 507 / +17 / +38 / 906 / 1174
5. MooieTop6 / 316 / +31 / +20 / 1687 / 1899
6. HappyCharly / 298 / +0 / +0 / 142 / 193
7. Bargehassus / 208 / +61 / +0 / 527 / 599
8. Masberum / 199 / +75 / +11 / 205 / 257
9. KillemWieft / 195 / +10 / +1 / 141 / 227
10. MizzezAmy / 169 / +5 / +9 / 850 / 954
11. devzero / 164 / +1 / +3 / 292 / 355
12. greysbones / 148 / +1 / +0 / 443 / 465
13. gebrokenglas / 147 / +19 / +0 / 604 / 714
14. Helenattenek / 136 / +0 / +46 / 202 / 256
15. RedShoe / 134 / +71 / +0 / 555 / 620
16. hemarookworst / 127 / +3 / +3 / 356 / 439
17. X55 / 103 / +0 / +0 / 455 / 504
18. KoningWouter / 100 / +6 / +1 / 389 / 459
19. Pinnenmutske / 96 / +21 / +0 / 194 / 242
20. maily / 92 / +9 / +0 / 664 / 742SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Klinkt als een prima redding.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
Ben dan ook geslaagd door een fout; op invoegstrook van 4 naar 3 schakelen ipv van 4 naar 5, rustig blijven, fout herstellen en alsnog veilig invoegen. En er was een situatie waarbij ik in een dode hoek zat dat ik even de vluchtstrook op moest, gas afgenomen en achter de vrachtwagen terug. Dat zijn mijn reddingen geweest
![]()
2
Doet ie eem.![]()
![]()
Of is het eehm?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eem is goed
maar ik loop wel achter gezien de rest van de dag nog moet komen, story of my life
Ik zit je een beetje in de weg merk ik .quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
maar ik loop wel achter gezien de rest van de dag nog moet komen, story of my life
that's the game, Dot had er ook al kunnen zijn of gg, of vino.. de eerste dag had ik maar 3 punten, dus loop de hele maand eigenlijk al achter, in de ochtend moet ik bijlopen maar zou liever uitlopen.. ik moet gewoon hopen op een mindere dag van lilak. En zelf gewoon minstens 80 scoren elke dag, niets gaat vanzelfquote:Op zondag 10 augustus 2025 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit je een beetje in de weg merk ik .
het is nu lekker nog idd, volgende week dik 30+Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Damn, ruik de sekslucht hier,quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
Soh even alle ramen en deuren open hier hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wees blij dat je niet in de buurt woont, ik heb de boel net weer dicht gedaan
![]()
Toch wel apart. En niet seks gerelateerd . Maar ik mis haar wel nu. Weet dat ze op een feestje is maar toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie?quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
Toch wel apart. En niet seks gerelateerd . Maar ik mis haar wel nu. Weet dat ze op een feestje is maar toch.![]()
Des te leuker het is als ze thuis is, als zij plezier heeft moet het goed zijn toch? Al snap ik het gemis wel, zou ik ook hebben als vrouwlief een avondje uit isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Soul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrouwlief is hier ook wakker, Jyske nog op een oor
Ik mis gewoon iets, als in haar lach of gezeur. Of als ik iets wil vragen. Ow nee ,ze is er niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
Des te leuker het is als ze thuis is, als zij plezier heeft moet het goed zijn toch? Al snap ik het gemis wel, zou ik ook hebben als vrouwlief een avondje uit is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaarlijkse BBQ en slaapfeestje.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh is ze op een slaapfeestje of zo?
Ik voel je idd, herkenbaar
Heb dat ook als zij aan het werk is en ik met Jyske allen zit en er is iets (wat maakt niet uit)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Leuk toch!quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jaarlijkse BBQ en slaapfeestje.
Hoe lang is ze weg, een nachtje?![]()
Komt vandaag wel weer terug.quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk toch!
Hoe lang is ze weg, een nachtje?
Hoop ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt vandaag wel weer terug.
Hoop ik.
Op naar de 15Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
In Oktober gaat ze 5 dagen weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oef, afzien danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
18“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee grapje , 34“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet nog kijken naar preston palace of en zo ja wanneer ik kan.. wil dan 2 nachten weg en vroege aankomst, droom zo vaak over preston palace, niet normaal.. denk wel 3-4x per weekTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mijn vriendin.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Huh?
Nu snap ik het niet meer. Is het je dochter of je vrouw?
![]()
Ik moet daar ook een keer naartoe.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet nog kijken naar preston palace of en zo ja wanneer ik kan.. wil dan 2 nachten weg en vroege aankomst, droom zo vaak over preston palace, niet normaal.. denk wel 3-4x per week“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zijn dit jaar 12 jaar samen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ik ging er al die tijd vanuit dat het je dochter was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaan we samenquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet daar ook een keer naartoe.wel ieder aparte kamer dan maar gelijke dagen, lijkt me gezellig
Goedemorgen, wat weet u van Preston Palace?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn dit jaar 12 jaar samen.![]()
![]()
Hee lilak
De reclames en waar het ongeveer isquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat weet u van Preston Palace?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is er echt leuk hoor
Goedemorgen. Hoe dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaan we samenwel ieder aparte kamer dan maar gelijke dagen, lijkt me gezellig
Mijn wederhelft was er niet dus vannacht alleen in bed... Dat maakte dat ik slecht heb geslapen.quote:![]()
Aawwwwwquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn wederhelft was er niet dus vannacht alleen in bed... Dat maakte dat ik slecht heb geslapen.
Wat ben je een schatjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wanneer ik auto heb kan ik meer onderzoeken, dan weet ik wanneer de betaling ervan begintquote:
De oplossing weet ik uit ervaring niet slapen. Lees even een paar posts terug.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn wederhelft was er niet dus vannacht alleen in bed... Dat maakte dat ik slecht heb geslapen.
Ik weet vaag nog iets van mijn droom.. had in ieder geval iets met Prison break te maken, die serie kijken vrouwlief en ik weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jij ookquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Aawwwww
Wat ben je een schatje![]()
Gelukkig komt ze vandaag weer terug![]()
![]()
Je liet je zeepje vallen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik weet vaag nog iets van mijn droom.. had in ieder geval iets met Prison break te maken, die serie kijken vrouwlief en ik weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flestijd
Proost.quote:
Ik had een taart gemaakt maar iedere punt was een andere smaakquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben alweer kwijt waarover ik droomde. Helaas
Waar ging die van jou over?
En er zat een kaars op
En die moest dan uitblazen worden
Maar omdat het een verrassing moest zijn moest de taart daarvoor op de grond in de gang staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij mij hangt het ervan af maar over het algemeen ben ik het snel weer vergeten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik weet vaag nog iets van mijn droom.. had in ieder geval iets met Prison break te maken, die serie kijken vrouwlief en ik weer![]()
Dame Vinoquote:![]()
Hoe was het feest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nooit iets van een terugkerend thema?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij mij hangt het ervan af maar over het algemeen ben ik het snel weer vergeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja, dat soort dingen waarbij je je afvraagt; waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had een taart gemaakt maar iedere punt was een andere smaak
En er zat een kaars op
En die moest dan uitblazen worden
Maar omdat het een verrassing moest zijn moest de taart daarvoor op de grond in de gang staan
De taart op zich nog niet zo gek maar wel veel werk om te maken op die manier![]()
![]()
Ja gezelligquote:heul veel bier. Maar nergens last van
![]()
Heerlijk geslapen ook. Ga zo richting huis en dan lekker boodschappen doen.Goedemorgenquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben altijd iets kwijt en op weg naar nergens in mijn dromen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker. Dat zijn over het algemeen dromen die over wikkelen gaanquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nooit iets van een terugkerend thema?![]()
![]()
Goedemorgen Daddy ToT.quote:
Tot een aantal maanden geleden ging ik in mijn dromen altijd op reis (meestal met een vliegtuig maar soms met een trein), maar door de complexiteit van de luchthaven of het station raakte ik altijd verdwaald en kwam ik in een vliegtuig of trein terecht die naar een veel prachtigere of exotischere bestemming toe ging.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben altijd iets kwijt en op weg naar nergens in mijn dromen.
Een andere droom die ik tot een paar maand geleden altijd had was dat ik een oeroud, gigantisch grote ruïne van een huis kocht en die helemaal ging opknappen.
Mijn huidige woning van 130 m2 (of 140?) is 267 jaar oud en die ben ik aan het opknappen. De dromen zijn gestopt en zijn werkelijkheid geworden!
![]()
![]()
Raarste droom ooit was dat mijn vriendin vreemd ging, ben een dag boos op haar geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker. Dat zijn over het algemeen dromen die over wikkelen gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raarste droom ooit was dat mijn vriendin vreemd ging, ben een dag boos op haar geweest.![]()
![]()
Precies deze.quote:
Ik dat ik een mini toetje kreeg een dud0r kreeg er 16 op een beetje stellagequote:Op zondag 10 augustus 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raarste droom ooit was dat mijn vriendin vreemd ging, ben een dag boos op haar geweest.
En hij deelde niet
Ik was oprecht boos toen ik wakker werdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ik was dus ook echt boos op haar en zij had geen idee.
Snap ik.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dat ik een mini toetje kreeg een dud0r kreeg er 16 op een beetje stellage
En hij deelde niet
Ik was oprecht boos toen ik wakker werd
Vreemdgaan nog nooit over gedroomd, denk ik...Is in onze situatie ook wat lastig gezien we wel eens met anderen afsprekenquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raarste droom ooit was dat mijn vriendin vreemd ging, ben een dag boos op haar geweest.![]()
Is ook de reden dat ze nu niet thuis is. Maar ja, ik was er vorig weekend niet...![]()
Jullie zijn dus niet zo gebonden?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Vreemdgaan nog nooit over gedroomd, denk ik...Is in onze situatie ook wat lastig gezien we wel eens met anderen afspreken![]()
Is ook de reden dat ze nu niet thuis is. Maar ja, ik was er vorig weekend niet...![]()
![]()
Mooi woord trouwens: Stellage.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wel heel lief dat je haar dan mist.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker wel. Alleen zo nu en dan even los van elkaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben eerst 2,5 uur onderweg....quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan iemand ontbijt maken voor me?
Als ik er was zou ik voor je maken![]()
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan iemand ontbijt maken voor me?
Als dat er niet zou zijn... Het is vooral de nacht, verder niet zoveel last van omdat ik weet dat ze het naar haar zin heeft en dat gun ik haar. Net als dat ze het mij gunde vorige keer.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel heel lief dat je haar dan mist.![]()
Al aangepast, ik zag de fout.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed begin
Waar is het beleg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel joh is lekkerquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Op croissantjes hoeft geen beleg.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een fijne jam is lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt niet. Gewoon zo, even opgewarmd in de ping, met een goeie kop koffie erbij... perfect!
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Zo, die zit er in. Zo maar eens huishouden doen maar eerst nog ff koffieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kunnen ze ook in de airfryer eigenlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gewoon warm uit de oven![]()
Jij barbaar met je pingHow can I make this topic about me?![]()
Vast welquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kunnen ze ook in de airfryer eigenlijk?
Extra crispyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, croissantjes kunnen prima worden opgewarmd in een airfryer — en het werkt verrassend goed!
Zo doe je het:
• Voorverwarmen: Zet je airfryer op 180°C.
• Plaatsen: Leg de croissants in het mandje, met wat ruimte ertussen zodat de hete lucht goed kan circuleren.
• Opwarmen: Laat ze 2–3 minuten in de airfryer zitten. Dit zorgt voor een knapperige buitenkant en een warme, zachte binnenkant.
Diepvriescroissants?
Als je ongebakken croissants uit de vriezer hebt:
• Laat ze eerst kort ontdooien.
• Bak ze dan 8–10 minuten op 180°C tot ze goudbruin zijn.
Extra tips:
• Serveer ze direct uit de airfryer voor de beste textuur.
• Voeg een beetje roomboter, jam, kaas of chocolade toe voor een extra smaakboost.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Airfryer kan idd echt veel
Warmt zijn koffie van de dag ervoor waarschijnlijk ook op in de pingquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gewoon warm uit de oven![]()
Jij barbaar met je ping![]()
![]()
Morgen verse koffie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Warmt zijn koffie van de dag ervoor waarschijnlijk ook op in de ping“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, zo erg is het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Warmt zijn koffie van de dag ervoor waarschijnlijk ook op in de ping
Hoewel ik het wel eens heb geprobeerd, koud geworden koffie in de ping weer bijwarmen.
Samenvattend: verse koffie is wel lekkerder.How can I make this topic about me?![]()
Er komen dan iets van stoffen vrij die niet prettig zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het niet.
Hoewel ik het wel eens heb geprobeerd, koud geworden koffie in de ping weer bijwarmen.
Samenvattend: verse koffie is wel lekkerder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oude koffie is viesquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samenvattend: verse koffie is wel lekkerder.![]()
![]()
Koffie moet gewoon vers zijn
quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samenvattend: verse koffie is wel lekkerder.
🐙![]()
Nee joh, gewoon in een pan kokend water.quote:Op zondag 10 augustus 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kunnen ze ook in de airfryer eigenlijk?🐙![]()
Goedemorgen Team 1.quote:
Lekker geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: